Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg plejer at rejse uden for højsæsonen, så er lidt sent på den mht. at finde en billet der er "til at betale".
På udrejsen kan jeg nøjes med håndbagage, men hjemrejsen skal være med indtjekket kuffert.
Finder diverse langstrakte rejseeksempler og så Norwegian til omkring 11.000 kr.
Udfordring: Er der nogle der er bedre til at søge på nettet end mig?
Destination: Bangkok
Varighed: 2½-3 uger
Udrejse: tidligst 13/12, gerne omkring 17/12 eller 18/12
Hjemrejse: helst 4/1 eller 5/1 (er med i en turnering 1-3/1)
Jamen her der vel ikke andet end at gøre søge flere gange dagligt mange steder og ha is i maven.Med det de koster nu koster de nok også i December såe bare lidt tolmodighed og pludselig er billetten der til rimelig pris.
på momondo.dk skriver de selv (og de har sågar sagt det i TV flere gange) at ifølge deres statistikker, så er en billet billigst 49 dage før afgang... Så ind på monodo.dk, indtast ønsket afrejsedato, opret en prisagent, og så bate slå til når tilbudet kommer...
Hej , prøv dog at gå direkte på Thai Airways hjemmeside og søg , jeg fandt en billet til 5.773 Kr. , fra Kastrup til Ubon Ratchathani , godt nok midt i November , men billigt , syntes jeg.
Hej christian-s
Nu kunne det jo være rart om du fortalte lidt om hvor du gerne vil flyve fra ?
Skal det være fra fastlandet ? Jylland/Tyskland
Eller djævleøen/Sverige ?