Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Bella Vista, Banchang har nu fået hjemmeside. [url]bellavista.ban-chang.com[/url]
I Søndags var der igen buffet, denne gang med flæskesteg, sovs, brune og hvide kartofler, rødkål, frikadeller, riben, skinke og grønsager, biksemad, gulashsuppe, rødbeder, agurkesalat og grøn salat.
225 THB
Bella Vista, Banchang har nu fået hjemmeside. [url]bellavista.ban-chang.com[/url]
I Søndags var der igen buffet, denne gang med flæskesteg, sovs, brune og hvide kartofler, rødkål, frikadeller, riben, skinke og grønsager, biksemad, gulashsuppe, rødbeder, agurkesalat og grøn salat.
225 THB
Jeg ville nok være fast kunde hver søndag. Men desværre ligger restauranten uden for lands lov og ret, eller som vi siger her hjemme - ude på Lars tyndskids mark, eller hvor kragerne flyver baglands.
Men øj hvor kunne jeg godt lige klare sådanne en omgang.
Ja, trist at være så langt fra Lars tyndskids mark, heldigvis er jeg tæt på.
Men hvordan i alverden kan man sælge sådanne en buffet til kun 225 baht?, for mig ligner det absolut landets best buy, for dem der gerne vil have dansk mad.
Ja, trist at være så langt fra Lars tyndskids mark, heldigvis er jeg tæt på.
Men hvordan i alverden kan man sælge sådanne en buffet til kun 225 baht?, for mig ligner det absolut landets best buy, for dem der gerne vil have dansk mad.
Nu bliver jeg garanteret kritiseret soender og sammen, men skidt med det.
De THB 225 er det inkl. ++ eller kommer der ++ paa toppen ?
Naar man ser udvalget ser det ikke ud af ret meget naar man f.eks. sammenligner med "Stalden", men paa den anden side hvis jeg boede i naerheden ville jeg garanteret finde derned. Heldigvis er der kun saadan ca. 15 km til "Stalden" fra hvor vi bor, saa den staar paa buffet i morgen.
Eftersom "Stalden"s Thai mad er i top, saa vil fruen nyde en jungle curry.
når du ikke selv har været der, så er det nok ikke ok at være negativ, så hold du dig bare i stalden
jeg har været på stalden og på bella vista, og det er jo forskellige forretninger.
hygge viggovak sattahip
når du ikke selv har været der, så er det nok ikke ok at være negativ, så hold du dig bare i stalden
jeg har været på stalden og på bella vista, og det er jo forskellige forretninger.
hygge viggovak sattahip
Der er intet negativt i mit indlaeg. Det kan vel ikke vaere negativt at naevne at udvalget er mindre, men prisen er saa ogsaa derefter. God soendag.