Se indlæg
 Udskriv debat
Udon Thanee - Nogen som kender byen --området
PT
Hej Gert.
der er ikke så mange hoteller i centrum som også har en god pool,men prøv det største Charonsee Grand (som nu hedder noget andet)det ligger lige hvor alle butikker ,natmarkeder og storcentre m.m ligger.
Skal det være et mindre hotel med pool så bliver det
i yderområderne af byen.Prøv denne adresse.

http://www.udonma...

hilsen PT
Wink
PT

solle
Hej

Er der nogen der kender nogle godt tatovører der er rene og sterile, der kender priserne?
Endvidere nogle billige skræddere og billige guesthouses til under 300 baht?

Håber at hører med positivt svar.

Vh. Solvej

PT
hej Solvej. hvor ?
http://www.phonta...
Wink
PT

Gert
perv skrev:

hej gert i wang sam mo er der kun et sted man kan bo det hedder p.m house, det er nogle ok hytter men nok ikke egnet til 4 personer,min kone er fra wang sam mo og jeg har boet der i 7 dage til ca 500 bath pr dag,men jeg foretrækker nu og køre hjem til udon thani,der sker ikke meget i wang sam mo....

Der skulle vel ikke være en som har tlf.nr. til p.m house, jeg har desværre smidt det væk

Anonym Bruger
Det noget af en ældre tråd du har fundet dig her Gert, kan desværre ikke hjælpe dig, men grunden til at jeg skriver er at jeg skal har haft en kæreste i et års tid fra Wang Sam Mo og været der en enkelt gang nytårsaften.

Men der ligge virkelig mange af de der enkeltrums 'resort' som de ynder at kalde den, i USA ville de kalde dem 'motel'. Som regel kan de ses fra de større veje og priserne er ca. 500 thb.

hugoboerge
JS skrev:

Det noget af en ældre tråd du har fundet dig her Gert, kan desværre ikke hjælpe dig, men grunden til at jeg skriver er at jeg skal har haft en kæreste i et års tid fra Wang Sam Mo og været der en enkelt gang nytårsaften.

Men der ligge virkelig mange af de der enkeltrums 'resort' som de ynder at kalde den, i USA ville de kalde dem 'motel'. Som regel kan de ses fra de større veje og priserne er ca. 500 thb.

I naerheden af Roi Et ligger der et "resort" som beskrevet af JS. Navnet er "Rorngraem 69" saa kan man undre sig lidt over hvad der foregaar der.Smile

Anonym Bruger
hugoboerge skrev:

JS skrev:

I naerheden af Roi Et ligger der et "resort" som beskrevet af JS. Navnet er "Rorngraem 69" saa kan man undre sig lidt over hvad der foregaar der.Smile

Det er næppe årstallet 69 der refereres til ;-) og det kommer der nok heller ikke for at spille skak.

Gert
Vi har før boet på p.m house, det er tæt på familien, vi skal besøge dem et par dage i december.

vandango
Gert skrev:

Vi har før boet på p.m house, det er tæt på familien, vi skal besøge dem et par dage i december.

Hvis du via bykort ved hvor familien bor, kan du blot vælge det hotel som ligger nærmest, når du bruger hotelsøgemaskiner på internettet.

Gert
vandango skrev:

Gert skrev:

Hvis du via bykort ved hvor familien bor, kan du blot vælge det hotel som ligger nærmest, når du bruger hotelsøgemaskiner på internettet.

Ja tak ,det vil jeg prøve (jeg kan også bare få familien til at booke, men det skulle ellers havde været en overraskelse at vi kom.

vandango
Jeg vil anbefale dig at søge her:
http://www.momond.../hoteller/
og tryk på vis kort i øverste højre hjørne.

Tror at de fleste hoteller er med på "vis kort".

Når du har valgt hotel, kan du muligvis finde bedre priser på andre søgemaskiner.

Spring til debat: