Se indlæg
 Udskriv debat
Ingen forsikring - pas er væk - penge er væk - kom ind på enkeltbillet.
vandango

https://translate...t=&act=url

pe2.isanook.com/ns/0/ud/334/1670397/6.jpg

Holger D
Hvad er dog det for en nederen translate???

vandango
Holger D skrev:

Ok du kan vælge Thailandsk - Engelsk - det er 100 gange bedre.

lindy
Holger D skrev:

Tja, ca. ligeså dårligt som dit dansk, det hedder oversættelse. og ikke translate.
Smile

Holger D
Piller du meget navle?¿

Holger D
lindy skrev:

Holger D skrev:

Tja, ca. ligeså dårligt som dit dansk, det hedder oversættelse. og ikke translate.

Hvis det endeligt er så vigtigt for dig, så tjek din punktum-sætning. I øvrigt syns jeg der er pudsigt, at du kun er "øvet medlem" efter 9 års medlemskab i dette forum. Klap kaje siger jeg bare

John
Stop venligst det fnidder

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
GAMBIT
LOL LOL

natty
Holger D skrev:

Klap kaje siger jeg bare

Måske tager jeg fejl, men når jeg læser ovenstående udtryk, giver det mig mindelser om et tidligere medlem, som også brugte disse ord når han ønskede at provokere. Blev han ikke udelukket og tonen en helt anden derefter? også selv om man er uenig.

Holger D., hvilket nickname iøvrigt, og avatar, bruger det allerede efter tre indlæg.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

hugoboerge
Den tyske stakkel er ved at blive hjulpet.

Holger D
natty skrev:

Holger D skrev:

Klap kaje siger jeg bare

Måske tager jeg fejl, men når jeg læser ovenstående udtryk, giver det mig mindelser om et tidligere medlem, som også brugte disse ord når han ønskede at provokere. Blev han ikke udelukket og tonen en helt anden derefter? også selv om man er uenig.

Holger D., hvilket nickname iøvrigt, og avatar, bruger det allerede efter tre indlæg.

Hvad er der nu galt med min Avatar og mit Nick ??¿ Fatter hat...mærkelig måde at kommunikere på

milex
Holger D skrev:

natty skrev:

Holger D skrev:

Klap kaje siger jeg bare

Hvad er der nu galt med min Avatar og mit Nick ??¿ Fatter hat...mærkelig måde at kommunikere på

Hm- fatter nu heller ikke at en ny på sitet fører sig frem på den måde!

Holger D
milex skrev:

Holger D skrev:

natty skrev:

Holger D skrev:

Klap kaje siger jeg bare

Hm- fatter nu heller ikke at en ny på sitet fører sig frem på den måde!

Jeg skal måske være underdanig og rette ind? No go boy....jeg vil ikke provokere nogen men er heller nogens Ladyboy Wink Og sikke da en fjollet indstilling. Gammel bliver man af sig selv og er ingen dyd, erfaring skal tilegnes !!!

John
Holger D skrev:

Jeg skal måske være underdanig og rette ind?

På ingen måde, men du skal som alle andre følge sidens reglement.

Og nu tilbage til tråden om den stakkels Tysker.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Holger D
Det vil jeg da med glæde gøre. Nu hvor tissekonkurrencen er ovre Wink

Bade-Dyr
Når man læse på andre media omkring denne Tysker.
Ja så må jeg tilstå at jeg personliget ikke synes han er en stakkels mand, Men bare et kæmpe fjols.

Han er blevet tilbudt hjælp før, men har sagt NEJ !!!

Og han siger jo selv det med hans ben ikke gøre ondt, så jeg har skam ikke ondt af manden.

A police Facebook page later quoted Holse as saying that the excessive swelling on his legs was a congenital symptom and his condition was neither elephantiasis nor painful.

Asian Farmer
Klart han ikke har forsikring!
Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand.
Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende.

milex
Asian Farmer skrev:

Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand.

Så du mener at alle turister i Thailand dd. ikke er forsikret????

natty
Asian Farmer skrev:

Totalt og aldeles vrøvl, det kommer helt an på hvad Udenrigsministeriet anmefaler.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

kro90
Asian Farmer skrev:

Du er helt galt på den, har lige været i Thailand, og før vi rejste havde jeg et opkald til mit forsikringsselskab omkring dækning, og her var svaret bare: God tur, bare det var mig. og et seriøst svar, at de dækker så længe UM ikke fraråder alt ikke nødvendigt indrejse
Kim

Spring til debat: