Se indlæg
Thailand kalder på mig
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 18:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 146 |
Ikke andet end at det er dyrere og opholde sig dernede, samt at leve dernede. Og så har de også vinter, præcis som vi har her i Danmark, hvor temperaturen begiver sig under 0 grader |
|
|
patirak |
Lagt på d. 07/08-2014 19:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg får hovedpine af at læse dine indlæg, Jonas. Så jeg står af nu Håber på at du får sparet penge sammen og kommer afsted. Held og lykke med det. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 07/08-2014 20:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Nu har i jo selv stopfodret den, tror at den er en gammel fupmager der gang på gang er kylet ud af denne webside. Velbekomme: Trolden i Thailand er for længst gået døddrukken i seng. Ikke mere herfra...... Redigeret af vandango d. 07/08-2014 20:39 |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 07/08-2014 20:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
godt foto vandango, han har osse været troll på pattaya web under andet troll-navn |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/08-2014 05:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Gør hvad du vil Jonas, men vær ikke naiv, for du lyder sgu godt fra den, om end lidt 'ung i det'. Blot til orientering, Thailand kalder ikke på dig, det er en illusion, og du tror på den. I virkeligheden gør TAT faktisk det modsatte i kulissen, de prøver at slippe af med turister som dig. Thailand kalder på kinesiske turister der bruger 3x så mange penge som dig pr. dag og ikke hænger ud som sørgelige eksistenser på Beach Road og skandinaviske Soi Barer i flere måneder på absolut minimumsbudget, men i stedet besøger landet i en uge og så hjem igen. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 08/08-2014 07:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Frank skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt Kr. 500 på Cafe Falken til øl og Fernet Branca'er?! Nu er det over ti år siden jeg besøgte stedet, og da kostede en øl kr. 10,- Prisen er sikkert steget siden, men det bliver til mange øl og Fernet Branca'er! Frank, Da jeg begyndte at få en fast plads kostede 1 øl 15 kr - uanset om det var Guld, Hof, eller Ale. En fernet var ligeledes 15 kr. Nu er det godt 3 år siden jeg har været hjemme, men det hele blev 1 krone mere, 16 for 1 øl og 16 for en sidevogn Men jeg savner stedet hver eneste dag og det er det første stop jeg tager inden andre Redigeret af GAMBIT d. 08/08-2014 07:35 |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 08/08-2014 09:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
nå sidekommentar, Tilbage til Jonas22 - hvor mange penge sagde du, du havde ? |
|
|
Mc laren |
Lagt på d. 08/08-2014 15:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 120 |
jonas 22 tror ikke på at en lille lækker lyshåret pige på 46 kg bliver forelsket i dig hvis du er på bistand så må du nøjes med den tykke trunte thailand danmark same same |
|
|
Gert |
Lagt på d. 08/08-2014 16:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Man skal læse meget før ørene falder af..... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 08/08-2014 16:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Ja men trolden bliver da fodret. |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 08/08-2014 20:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 146 |
Mc laren skrev: jonas 22 tror ikke på at en lille lækker lyshåret pige på 46 kg bliver forelsket i dig hvis du er på bistand så må du nøjes med den tykke trunte thailand danmark same same Så er det jo heldigt at jeg ikke er på bistand |
|
Spring til debat: |