Se indlæg
Thailand kalder på mig
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 146 |
patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 07/08-2014 15:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Jonas22 skrev: GAMBIT skrev: skal du alene afsted eller har du venner som skal beriges med din matematiske rejse planlægning ? Jeg tænker at det er sjældent man hører om 23 årige knægte som rejser alene ned til Pattaya i 2 mdr... Er det sjældent at du hører om folk som rejser alene afsted til udlandet? Har du nogensinde hørt om, at der faktisk er mange mennesker som vil ud og rejse, men som ikke kan finde andre som vil med (på eksempelvis en jordomrejse) og derfor ONLINE finder rejsepartnere? Jeg benytter dog derimod lufthavnen, hvor der også er muligt og finde folk som skal samme sted hen. Gjorde jeg bl.a i Kastrup, da jeg i 2011 skulle afsted til Phuket. Han skulle så bare til Phi Phi Island, så vi mødtes i Patong beach når han havde fået nok af Phi Phi Island. Mødte bl.a også 3 danskere (ca på min egen alder) som havde sparet 100.000 sammen hver især, og som var taget ud for og rejse indtil pengene var opbrugt. Når jeg er så spontan som jeg er, er der ikke lige nogle nære personer som ville kunne rive 60 dage ud af kalenderen, og samtidig finde 25.000 frem til 2 måneders tur til pattaya (eller andre steder i verden, for den sags skyld) Så ja, jeg kan finde på og tjekke internettet, omkring om der er andre personer som skal samme sted hen (eller i nærheden) og så kan jeg under turen eventuelt mødes med dem, såfremt at de ikke skal til PHuket, mens det er at jeg selv skal til Pattaya. Jamen nu ved ved vi jo alle hvad tid du lander i BKK lufthavn og kan stå med et skilt med dit navn "Jonas22" og tage med på rundrejse i Pattaya. Jeg gir satme gerne en øl nede på Copenhagen, hvis du tilgengæld lærer mig at udregne mit budget på en uges fuldskab for det er indtil videre kun blevet til et minus i mine beregninger hvergang jeg har knappet op |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:09
|
Nahm skrev: Jonas22 skrev: hugoboerge skrev: Here we go again with Jonas22 og hans taltrylleri omkring daglige budgetter, maanedsbudgetter og hvis jeg vinder i lotto osv samt diverse maerker af motorcykler han planlaegger at anvende paa sine udflugter. Han har i tidligere traade faaet saa mange brugbare svar og nu starter han forfra igen. Hvilke ''brugbare svar'' skal jeg have i denne tråd? Der spørges jo om ingenting, hahahah. Ja, råd fik du nok af, dem behøver du nok ikke at få mere hjælp til, men hvad er pointen i din her oprettede tråd egentligt ? Blot for lige og være aktiv, og for og dele med jer, at (hvis man orker) kan komme afsted i 2 måneder for kun små 4000 kroner, og tilmed kunne holde jul og nytår dernede også Ikke hver dag at jeg ser lignende tur/retur priser som denne, som andre også har muligheden for og kunne benytte sig af, hvis de selv skal afsted for en stund |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:11
|
GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: GAMBIT skrev: skal du alene afsted eller har du venner som skal beriges med din matematiske rejse planlægning ? Jeg tænker at det er sjældent man hører om 23 årige knægte som rejser alene ned til Pattaya i 2 mdr... Er det sjældent at du hører om folk som rejser alene afsted til udlandet? Har du nogensinde hørt om, at der faktisk er mange mennesker som vil ud og rejse, men som ikke kan finde andre som vil med (på eksempelvis en jordomrejse) og derfor ONLINE finder rejsepartnere? Jeg benytter dog derimod lufthavnen, hvor der også er muligt og finde folk som skal samme sted hen. Gjorde jeg bl.a i Kastrup, da jeg i 2011 skulle afsted til Phuket. Han skulle så bare til Phi Phi Island, så vi mødtes i Patong beach når han havde fået nok af Phi Phi Island. Mødte bl.a også 3 danskere (ca på min egen alder) som havde sparet 100.000 sammen hver især, og som var taget ud for og rejse indtil pengene var opbrugt. Når jeg er så spontan som jeg er, er der ikke lige nogle nære personer som ville kunne rive 60 dage ud af kalenderen, og samtidig finde 25.000 frem til 2 måneders tur til pattaya (eller andre steder i verden, for den sags skyld) Så ja, jeg kan finde på og tjekke internettet, omkring om der er andre personer som skal samme sted hen (eller i nærheden) og så kan jeg under turen eventuelt mødes med dem, såfremt at de ikke skal til PHuket, mens det er at jeg selv skal til Pattaya. Jamen nu ved ved vi jo alle hvad tid du lander i BKK lufthavn og kan stå med et skilt med dit navn "Jonas22" og tage med på rundrejse i Pattaya. Jeg gir satme gerne en øl nede på Copenhagen, hvis du tilgengæld lærer mig at udregne mit budget på en uges fuldskab for det er indtil videre kun blevet til et minus i mine beregninger hvergang jeg har knappet op Jeg gik blot på momondo.dk for og tjekke hvad det ville koste. Afrejse dato og hjemkomst dag var bare lige noget jeg tastede ind. Slet ikke sikkert at jeg skal afsted, og var igen blot for lige og vise hvor billigt man kunne komme afsted Sidst gav jeg nemlig 57xx kr for en 60 dages tur/retur på emirates.com I 2012 (Februar til Marts måned) gav jeg ca de 4000 (som jeg denne gang kan få 2 måneder før, men kun fik 14 dage for i phuket dengang) og i December 2011 fik jeg 14 dage i phuket for kun 3000 kr, incl afbestillingsforsikring. Der er intet mening bag denne tråd, andet end dette |
|
|
HongNam |
Lagt på d. 07/08-2014 15:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
Jonas22 skrev: Og en hel dags kørsel på en Honda CBR600RR med akrapovic exhaust, + 500 til benzin (1200 ialt indtil videre) og med over 500 endnu når dagen er omme (minus det som er brugt til lidt vand og mad i løbet af dagen) vil jeg såmen heller ikke kalde for og spare Hvad koster en øl på copenhagen? 60 baht? 20 øl ville koste 1200 baht, og ville stadigvæk give mig næsten 600 til andre ting i løbet af dagen (selvom jeg aldrig kommer op på 20 øl) Og ferie for mig, behøves ikke og være med hvor pengene smides væk på en hel masse ting og sager, hvor jeg prøver nye ting, og SKAL ud og opleve noget. Ferie for mig er og komme væk, kunne leve med et højere budget i dagligdagen end herhjemme (hvem bruger 350 pr dag herhjemme / 10.500 kroner pr måned til lige hvad man har lyst til? Ikke mig i hvert fald Og hvorfor i al vide verden skal vi vide at den har en akrapovic udstødning på ? |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 07/08-2014 15:17
|
Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:18
|
HongNam skrev: Jonas22 skrev: Og en hel dags kørsel på en Honda CBR600RR med akrapovic exhaust, + 500 til benzin (1200 ialt indtil videre) og med over 500 endnu når dagen er omme (minus det som er brugt til lidt vand og mad i løbet af dagen) vil jeg såmen heller ikke kalde for og spare Hvad koster en øl på copenhagen? 60 baht? 20 øl ville koste 1200 baht, og ville stadigvæk give mig næsten 600 til andre ting i løbet af dagen (selvom jeg aldrig kommer op på 20 øl) Og ferie for mig, behøves ikke og være med hvor pengene smides væk på en hel masse ting og sager, hvor jeg prøver nye ting, og SKAL ud og opleve noget. Ferie for mig er og komme væk, kunne leve med et højere budget i dagligdagen end herhjemme (hvem bruger 350 pr dag herhjemme / 10.500 kroner pr måned til lige hvad man har lyst til? Ikke mig i hvert fald Og hvorfor i al vide verden skal vi vide at den har en akrapovic udstødning på ? Fordi det får en 600cc (eller 599cc godt nok) til og lyde godt <3 |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:20
|
GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Jeg var inde i en tråd (den med scams, snyd og bedrag, som er på forsiden) og trykkede pludselig ''opret tråd'' uden lige og tænke at det var under den kategori. Mennesker kan fejle |
|
|
patirak |
Lagt på d. 07/08-2014 15:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:26
|
patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. |
|
|
HongNam |
Lagt på d. 07/08-2014 15:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
Jeg tænker ..... Du snakker nu (og i tidligere tråde) om dit budget og alt er regnet ud til mindste baht. Du vil leje en Honda CBR 600RR som har på den forkerte side af 120 HK ... Hvad vil du gøre hvis du smadrer den eller endnu værre hvis du smadrer den OG laver personskade på en thai evt. dødsfald ? Har du regnet det ind i dit budget ? Så er du garanteret et langt (men ikke behageligt) ophold i Thailand med mindre at du kan fremskaffe kassen .... |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 07/08-2014 15:39
|
Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:40
|
HongNam skrev: Jeg tænker ..... Du snakker nu (og i tidligere tråde) om dit budget og alt er regnet ud til mindste baht. Du vil leje en Honda CBR 600RR som har på den forkerte side af 120 HK ... Hvad vil du gøre hvis du smadrer den eller endnu værre hvis du smadrer den OG laver personskade på en thai evt. dødsfald ? Har du regnet det ind i dit budget ? Så er du garanteret et langt (men ikke behageligt) ophold i Thailand med mindre at du kan fremskaffe kassen .... Jeg er ikke af den type, som er nødsaget til og ligge på beachroad og sno mig rundt i trafikken med gashåndtaget i bund. Jeg kan sagtens finde vej til større veje, og så åbne hanen når der ingen forankørende der er. Jeg har været på 2 hjul i ni år (ikke lige motorcykler, da jeg trods alt kun snart er 23 år, og ikke har kunne føre en så stor maskine fra 14 års alderen) og har kørt hayabusa, yamaha r1, r6, honda cbr1000rr og Kawasaki Z1000, uden nogen som helst problemer. Næste gang håber jeg og kunne finde en form for ducati motard, da det også er en maskine jeg har kunne tænke mig og triller lidt rundt på. Mødte en thailænder på en sådan maskine, da jeg lå og kørte på en hayabusa som jeg trillede rundt på dernede |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:46
|
GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt Til mit held så er de steder jeg kommer, ikke så dyre igen. Og og skulle hen og have ''diverse ting'' (som jeg ud fra din tekst kan læse, at det SKAL du have, ud fra de penge som du pludselig bruger på Vesterbro og Istedgade) er det ikke noget som nogensinde kommer til og være noget som jeg bruger penge på. De steder jeg tager hen, er steder hvor JEG møder jævnaldrende mennesker (fra 18 år og op til 28-30 år) og er steder med super søde mennesker, dørmænd som kender mig (også gode dørmænd) og med bartendere som også efterhånden kender mig. Alt det der med og skulle på stripklubber, have noget (som ifølge lovgivningen er ulovligt, og som ødelægger ens kro, og kan gøre en afhængig i flere årtier) og samtidig med og skulle have en trunte fra istedgade, er ej heller noget som kommer til og ske, og derfor ikke være noget som jeg kommer til og bruge penge på Jeg har fundet mine 2 stamsteder omkring Strøget og omkring Kongens Nyhavn / Gothersgade, da det er der hvor jeg finder øjeguf og søde mennesker |
|
|
patirak |
Lagt på d. 07/08-2014 15:48
|
Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Sorry, men efter de byture jeg har haft her i Thailand og de omkringliggende lande, så opfatter jeg i København som en ganske almindelig soveby. Jeg gider ikke engang gå i byen, når jeg er hjemme i DK. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 07/08-2014 15:49
|
Jonas22 skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt Til mit held så er de steder jeg kommer, ikke så dyre igen. Og og skulle hen og have ''diverse ting'' (som jeg ud fra din tekst kan læse, at det SKAL du have, ud fra de penge som du pludselig bruger på Vesterbro og Istedgade) er det ikke noget som nogensinde kommer til og være noget som jeg bruger penge på. De steder jeg tager hen, er steder hvor JEG møder jævnaldrende mennesker (fra 18 år og op til 28-30 år) og er steder med super søde mennesker, dørmænd som kender mig (også gode dørmænd) og med bartendere som også efterhånden kender mig. Alt det der med og skulle på stripklubber, have noget (som ifølge lovgivningen er ulovligt, og som ødelægger ens kro, og kan gøre en afhængig i flere årtier) og samtidig med og skulle have en trunte fra istedgade, er ej heller noget som kommer til og ske, og derfor ikke være noget som jeg kommer til og bruge penge på Jeg har fundet mine 2 stamsteder omkring Strøget og omkring Kongens Nyhavn / Gothersgade, da det er der hvor jeg finder øjeguf og søde mennesker Jonas22, Jeg tager trækker den øl tilbage |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 07/08-2014 15:49
|
Jonas22 skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt Til mit held så er de steder jeg kommer, ikke så dyre igen. Og og skulle hen og have ''diverse ting'' (som jeg ud fra din tekst kan læse, at det SKAL du have, ud fra de penge som du pludselig bruger på Vesterbro og Istedgade) er det ikke noget som nogensinde kommer til og være noget som jeg bruger penge på. De steder jeg tager hen, er steder hvor JEG møder jævnaldrende mennesker (fra 18 år og op til 28-30 år) og er steder med super søde mennesker, dørmænd som kender mig (også gode dørmænd) og med bartendere som også efterhånden kender mig. Alt det der med og skulle på stripklubber, have noget (som ifølge lovgivningen er ulovligt, og som ødelægger ens kro, og kan gøre en afhængig i flere årtier) og samtidig med og skulle have en trunte fra istedgade, er ej heller noget som kommer til og ske, og derfor ikke være noget som jeg kommer til og bruge penge på Jeg har fundet mine 2 stamsteder omkring Strøget og omkring Kongens Nyhavn / Gothersgade, da det er der hvor jeg finder øjeguf og søde mennesker Jonas22, Jeg trækker den øl tilbage |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:50
|
GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt Til mit held så er de steder jeg kommer, ikke så dyre igen. Og og skulle hen og have ''diverse ting'' (som jeg ud fra din tekst kan læse, at det SKAL du have, ud fra de penge som du pludselig bruger på Vesterbro og Istedgade) er det ikke noget som nogensinde kommer til og være noget som jeg bruger penge på. De steder jeg tager hen, er steder hvor JEG møder jævnaldrende mennesker (fra 18 år og op til 28-30 år) og er steder med super søde mennesker, dørmænd som kender mig (også gode dørmænd) og med bartendere som også efterhånden kender mig. Alt det der med og skulle på stripklubber, have noget (som ifølge lovgivningen er ulovligt, og som ødelægger ens kro, og kan gøre en afhængig i flere årtier) og samtidig med og skulle have en trunte fra istedgade, er ej heller noget som kommer til og ske, og derfor ikke være noget som jeg kommer til og bruge penge på Jeg har fundet mine 2 stamsteder omkring Strøget og omkring Kongens Nyhavn / Gothersgade, da det er der hvor jeg finder øjeguf og søde mennesker Jonas22, Jeg tager trækker den øl tilbage De få øre de koster overlever jeg også, i de 60 dage de alligevel hældes ned ;o) |
|
|
patirak |
Lagt på d. 07/08-2014 15:53
|
GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt Til mit held så er de steder jeg kommer, ikke så dyre igen. Og og skulle hen og have ''diverse ting'' (som jeg ud fra din tekst kan læse, at det SKAL du have, ud fra de penge som du pludselig bruger på Vesterbro og Istedgade) er det ikke noget som nogensinde kommer til og være noget som jeg bruger penge på. De steder jeg tager hen, er steder hvor JEG møder jævnaldrende mennesker (fra 18 år og op til 28-30 år) og er steder med super søde mennesker, dørmænd som kender mig (også gode dørmænd) og med bartendere som også efterhånden kender mig. Alt det der med og skulle på stripklubber, have noget (som ifølge lovgivningen er ulovligt, og som ødelægger ens kro, og kan gøre en afhængig i flere årtier) og samtidig med og skulle have en trunte fra istedgade, er ej heller noget som kommer til og ske, og derfor ikke være noget som jeg kommer til og bruge penge på Jeg har fundet mine 2 stamsteder omkring Strøget og omkring Kongens Nyhavn / Gothersgade, da det er der hvor jeg finder øjeguf og søde mennesker Jonas22, Jeg trækker den øl tilbage Ja, jeg melder også pas. Du ville slet ikke have godt af at komme i byen med mig. |
|
|
Jonas22 |
Lagt på d. 07/08-2014 15:56
|
patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: GAMBIT skrev: Jonas22 skrev: patirak skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor du vælger Pattaya, hvis det ikke er damerne du går efter?? Man kan stadigvæk tage til Pattaya af andre grunde. Jeg har været mange steder i phuket, været i hua hin, været i bangkok og nu pattaya. Har overvejet Chaing Mai, men tjekket online at det måske er lidt for stille til mig. Patong beach er dyrere end Pattaya, og synes ikke at det er de penge værd mere end pattaya. Det er billigt i pattaya, mht spisning, leje af motorcykler, byture osv... og at der også er kvinder i nattelivet er ej dårligt, men mine penge skal ikke gå til dem. De kan flirte alt det de vil (også selvom det er pengene de er ude efter) og derfor giver måske et falsk selvtillidsboost. Nu har jeg Torsdag, Fredag og Lørdag hele Juni og Juli måned været i byen i København, og haft det utroligt sjovt og hyggeligt, da man også i København kan møde en masse søde mennesker Derfor Pattaya. Ja, der er sikkert andre steder som også er værd og besøge, men nu er det blevet pattaya. Har også været rundt på diverse diskoteker, barer og andet i København, men har udset mig 2 steder som værende mine stamsteder, selvom der er mange andre steder som endnu heller ikke er besøgt. Jamen det passer så godt under tråden "Scams,snyd og bedrag" tråden Du er sgu en sær snegl Jonas22, Så sær at jeg MÅ give en øl! skulle du komme til Chiang Mai så skriv mig en PB for så kan jeg vise dig Byen når solen er gået ned bag bjerget - Ja, du er sgu ikke helt "gennembagt" Jonas. Derfor sender du også bare en PB til mig, så skal jeg vise dig hvordan man tager på en ordentlig bytur (uden behov for at lave komplicerede budgetter). Jeg ved udemærket godt hvordan en ''ordentlig bytur er, også uden overhovedet og skulle af med flere tusinde DANSKE KRONER. Her i sommerferien har strøget og gothersgade været besøgt hver weekend, både Torsdag, Fredag og Lørdag. Andre gange er der brugt op imod 2000 kr til alle tre dage, andre gange kun 600-800 kr. Alle gange har været lige gode, så afhænger sku ikke af om hvad ens budget til byturen er Og hvordan kan det være komplicerede budgetter jeg laver? Det er vel budgetter som enhver 10 årig ville kunne lave, ved og tage et antal kroner, vidiere med antallet af dage, og på den måde vide hvad ens rådighedsbeløb pr dag ville være. Simple as that. Jonas22, Nyhavn er kedelig som bare fanden. Starter din aften på et godt værtshus som f.eks mit stamværtshus Cafe Falken på Christianshavn, der bruger du gerne 500 på øl og fernet, derefter går turen til Christiania for en kort pause og frisk luft hvorefter du lige samler tankerne på Cafe Falken igen inden du tager en taxa til Vesterbro. Vi er nu oppe på omkring 700 kr - Når du rammer Vesterbro er der lige en mand eller 2 som man skal snakke med, du er nu på små 1200 kr og kl er 20:00 - din kammerat siger Dollhouse mens du trækker ham over til Maddam Pim - der er nogen der danser og når du står ude på istedgade igen er du nu oppe på 2000 kr. kl er 22:00. et par hurtige kølige fra kiosken til at overveje næste skridt sidder du allerede i en taxa på vej til Nørrebro. hvad der sker derfra vides ikke men det er ganske normalt, og hvem pigen er aner du ikke - ej heller ved du ikke hvad alle disse kviteringer laver i din lomme - Jeg vil skåne dig for resten - men Jeg vil mene at for bare det halve i Thailand ville dette stikke helt af. Men nu køber du hverken damer eller uventet eventyr - du har fuld kontrol og hæver mødet når det daglige budget er nået. Godnat og sov godt Til mit held så er de steder jeg kommer, ikke så dyre igen. Og og skulle hen og have ''diverse ting'' (som jeg ud fra din tekst kan læse, at det SKAL du have, ud fra de penge som du pludselig bruger på Vesterbro og Istedgade) er det ikke noget som nogensinde kommer til og være noget som jeg bruger penge på. De steder jeg tager hen, er steder hvor JEG møder jævnaldrende mennesker (fra 18 år og op til 28-30 år) og er steder med super søde mennesker, dørmænd som kender mig (også gode dørmænd) og med bartendere som også efterhånden kender mig. Alt det der med og skulle på stripklubber, have noget (som ifølge lovgivningen er ulovligt, og som ødelægger ens kro, og kan gøre en afhængig i flere årtier) og samtidig med og skulle have en trunte fra istedgade, er ej heller noget som kommer til og ske, og derfor ikke være noget som jeg kommer til og bruge penge på Jeg har fundet mine 2 stamsteder omkring Strøget og omkring Kongens Nyhavn / Gothersgade, da det er der hvor jeg finder øjeguf og søde mennesker Jonas22, Jeg trækker den øl tilbage Ja, jeg melder også pas. Du ville slet ikke have godt af at komme i byen med mig. Fordi at jeg ikke har behovet for og have købekvinder med på slæb, og samtidig tage noget til næsen, eller det at besøge stripklubber? Nej, fair nok. Så længe at mine penge ikke går til det, er det sagtens en bytur jeg kunne tage på (minus noget til næsen) |
|
Spring til debat: |