Se indlæg
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
|
|
ho14 |
Lagt på d. 06/08-2014 00:59
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
hvad med et lille svar måske? Tråden er lukket lidt ironi er stadig tilladt. Redigeret af ho14 d. 06/08-2014 01:14 |
|
|
amano |
Lagt på d. 06/08-2014 01:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
Ok Jeg tror at je gforstår hvad du mener. Du mener vel at i har brugt alt for meget tid i første sag med ampør osv. Hvad var det egentlig at vi brugte tid på her? Der var en medarbejder på Ampør der ikke ville udlevere forældremyndigheds erklæring ved fuldmagt fra min kones familie. Det ventede vi på. Men det påførte deig vel ikke det store arbejde? Derefter gav min kones familie 500 tbh, til damen i ampør, og vi fik dokumentet, men besluttede at sende det direkte til dk. da du havdeoplyst en sagsbehandlingstid på ca. 14 dage og vi i dk kunne få det på 7 dage. Det var vigtigt fordi vi skulle nå at gifte os og ansøge FM inden min kones tre md. visa udløb. Alt dette er irellevant. Det relevante er at du indvilligede i at bruge vores allerede indbetalte beløb, på en ny sag vedrørende FM til min kones søn. Det er dennne sag jeg klager over. At du mener at du har været storsindet at lade beløbet videre gå til ny sag, ved kommer jo ikke klagen. Klagen går alene på hvordan denne sag er blevet behandlet eller ikke behandlet. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/08-2014 01:50
|
Antal indlæg: 3779 |
Claus, du glemmer et par mellemregninger i den anden sag, men jeg har erkendt, at netop denne sag var dum, og måske kunne have været løst langt bedre fra vore side. Hilsen, Robert amano skrev: Ok Jeg tror at je gforstår hvad du mener. Du mener vel at i har brugt alt for meget tid i første sag med ampør osv. Hvad var det egentlig at vi brugte tid på her? Der var en medarbejder på Ampør der ikke ville udlevere forældremyndigheds erklæring ved fuldmagt fra min kones familie. Det ventede vi på. Men det påførte deig vel ikke det store arbejde? Derefter gav min kones familie 500 tbh, til damen i ampør, og vi fik dokumentet, men besluttede at sende det direkte til dk. da du havdeoplyst en sagsbehandlingstid på ca. 14 dage og vi i dk kunne få det på 7 dage. Det var vigtigt fordi vi skulle nå at gifte os og ansøge FM inden min kones tre md. visa udløb. Alt dette er irellevant. Det relevante er at du indvilligede i at bruge vores allerede indbetalte beløb, på en ny sag vedrørende FM til min kones søn. Det er dennne sag jeg klager over. At du mener at du har været storsindet at lade beløbet videre gå til ny sag, ved kommer jo ikke klagen. Klagen går alene på hvordan denne sag er blevet behandlet eller ikke behandlet. |
|
|
savarden |
Lagt på d. 06/08-2014 07:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
Kære Robert. Kan konstatere at du stadig efter over 500 indlæg ikke vil svare på sagens kerne og det er følgende : Hvad arbejde har dit firma overhovedet udført i denne sag ? Såfremt du ikke vil svare på dette basale spørgsmål kan nogen formodes at tro du har taget 17000 bath for opbevaring af indleverede dokumenter ? Derudover ville jeg efter dine egne indlæg om trusler da hurtig tilbagevise at du eller ansatte i dit firma er begyndt at ringe rundt til implicerede parter i denne sag ? Derudover tror jeg som de fleste andre at denne tråd skal lukkes, den vil stå her på Dansk Thai i fremtiden og det må så være op til den enkelte at danne sin egen mening.. Personligt havde jeg en anden opfattelse af en person før denne tråd startede... trist men sandt. Redigeret af savarden d. 06/08-2014 07:17 |
|
|
lung |
Lagt på d. 06/08-2014 09:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
web: Skal vi ikke passe på at det ikke ender i en personhetz mod enten den ene eller anden part i denne sag. Fair nok at én person som ikke føler at have fået det forventede som kunde i et firma som har relevans for os her på siden tager dette op. Men hvad den ene eller anden part tidligere har sagt af "sjove" ting i helt andre forbindelser er vist at gå skridtet videre. Beklager min lidt kedelige tilgang til situationen. Husk nu siden er til for vi kan hjælpe hinanden og ikke jorde hinanden er det ikke Bjarnes egentlige formål ? at jorde Robert mest muligt ? enhver har vist forstået at Robert ikke giver mere svar som han allerede har gjort. og det forstår jeg til fulde. Hvis der er så mange utilfredse, hvorfor så ikke gå sammen og lave et fælles sagsanlæg ? nej fandme nej, så hellere sidde ved tastaturet og slynge beskyldninger ud til højre og venstre, det er lettere og koster ingenting den hetz der kører med Bjarne i spidsen er ved at være lidt klam at læse... det er mig efterhånden uforståeligt at web vil lægge sit forum til, men ok det giver jo mange clik. det billede som tegnede sig for mig,(af Bjarne) som flere har efterlyst, var en mand, som ville blive ved og ved og ved, og hans virkelige intension var sin egen personlige hetz indtil det nærmest ligner chikane. som Robert har sagt tidligere: uanset hvad jeg siger, så bliver manden ved... Kom igen med et inlæg når Robert har fået en dom kære Bjarne, det bliver interessant at læse, ellers bliver det bare et kopi af alle dine beskyldninger, og det er sindsygt kedeligt. og NEJ jeg kender stadig ikke Robert lung |
|
|
savarden |
Lagt på d. 06/08-2014 10:00
|
@Lung Kunne du måske forholde dig en smule kritisk på hvorfor Robert efter over 500 indlæg stadig ikke ønsker at svare på hvad arbejde han har udført ? Personligt ville du måske være ligeglad såfremt Bjarnes påstande er korrekte og du havde betalt 17000 bath for et arbejde som ikke er blevet lavet ? Robert har i den grad selv bidraget til at sagen har udviklet sig ved sin tavshed og manglende svar på basale spørgsmål ... Redigeret af savarden d. 06/08-2014 10:18 |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 06/08-2014 10:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
lung skrev: web: Skal vi ikke passe på at det ikke ender i en personhetz mod enten den ene eller anden part i denne sag. Fair nok at én person som ikke føler at have fået det forventede som kunde i et firma som har relevans for os her på siden tager dette op. Men hvad den ene eller anden part tidligere har sagt af "sjove" ting i helt andre forbindelser er vist at gå skridtet videre. Beklager min lidt kedelige tilgang til situationen. Husk nu siden er til for vi kan hjælpe hinanden og ikke jorde hinanden er det ikke Bjarnes egentlige formål ? at jorde Robert mest muligt ? enhver har vist forstået at Robert ikke giver mere svar som han allerede har gjort. og det forstår jeg til fulde. Hvis der er så mange utilfredse, hvorfor så ikke gå sammen og lave et fælles sagsanlæg ? nej fandme nej, så hellere sidde ved tastaturet og slynge beskyldninger ud til højre og venstre, det er lettere og koster ingenting den hetz der kører med Bjarne i spidsen er ved at være lidt klam at læse... det er mig efterhånden uforståeligt at web vil lægge sit forum til, men ok det giver jo mange clik. det billede som tegnede sig for mig,(af Bjarne) som flere har efterlyst, var en mand, som ville blive ved og ved og ved, og hans virkelige intension var sin egen personlige hetz indtil det nærmest ligner chikane. som Robert har sagt tidligere: uanset hvad jeg siger, så bliver manden ved... Kom igen med et inlæg når Robert har fået en dom kære Bjarne, det bliver interessant at læse, ellers bliver det bare et kopi af alle dine beskyldninger, og det er sindsygt kedeligt. og NEJ jeg kender stadig ikke Robert lung Det var da det til dato mest arrogante indlæg i denne tråd! Eller også er det gået fuldstændig hen over hovedet på Lung at +7 andre har skrevet om deres tilsvarende dårlige oplevelser med Hr. Kronberg ? Hvis du, Lung, efter at ha genovervejet hvad du faktisk skrev, og holder fast i samme mening... kan du så ikke lige sende 17.000 Bath til mig ? Betyder jo intet hvad man får for pengene......... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/08-2014 10:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
savarden skrev: Robert har i den grad selv bidraget til at sagen har udviklet sig ved sin tavshed og manglende svar på basale spørgsmål ... Delvis enig. Som jeg tidligere har skrevet, ville jeg i Roberts sted nok have prøvet at beskrive handlingsforløbet for meget længe siden. Ikke mindst af hensyn til alle dem, som læser med her. På nuværende tidspunkt, kan jeg ikke se, at en beskrivelse af handlingsforløbet vil gøre nogen forskel. Der er gravet skyttegrave, og de forlades sikkert ikke. Og "krigen" fortsætter nok, uanset hvor mange gange Bjarne t Jensen slutter med at skrive i tråden. Ville Bjarne t Jensen (og flere andre) tro på det, hvis Robert fortalte, at han havde papirerne liggende klar eller allerede havde afleveret dem videre, da det hele gik op i røg? Jeg har stærkt på fornemmelsen, at han ikke ville blive troet. Med hensyn til, hvilket arbejde der er udført ud fra en betragtning om at betale resten tilbage, så er det ikke relevant med tanke på betingelserne, som Bjarne t Jensen erkender at have fået udleveret på et tidligere tidspunkt. Det kunne måske være relevant, hvordan samarbejdet blev opsagt, men i henhold til tidligere offentliggjorte mailcitater, så er der vist ikke noget at komme efter. Selv hvis Robert er startet med at have sagt fra, så har han senere tilbudt at gøre arbejdet færdigt. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/08-2014 11:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
De her ting som bliver skrevet med Roberts partner Ploy går jo igen fra Bjarnes fortælling Det vil altså sige at der render et forvirret kvindemenneske rundt og skal ordne det praktiske, men kommer med forklaringer om flytning af lokaler, og rend mig i røven ! Dette kvindemenneske må ha godt fat i Roberts Kronjuveler siden det kan gå så galt Kære Bjarne, du er blevet ramt af det som hedder THAI STYLE, og værre endda LAOS STYLE. igen en som ikke har fået refunderet sine penge for en opgave der ikke er løst FY FOR HELVEDE! amano skrev:
Til Robert, Nej jeg fik ikke det hele. Som sagt fik jeg kun overstat og legaliseret 1 udaf 2 dokumenter. Det tog 6 md. for en halv opgave. Jeg forstår godt at du ikke kan huske alle sager konkret. Men jeg må korrigere din hukommelse. Der var i min første sag med Piro et problem med Ampør, ikke i den her omtalte sag. I den her omtalte sag er det min opfattelse at i havde alle nødvendig dokumenter til rådighed, og alligevel tog det 6 md at løse opgaven halvt. Jeg skriver her fordi det selvfølgelig har været til stor fustration at der tilsyneladende ikke har været styr på prosessgangen i dokumentbehandlingen. Jeg har tidligere fået god behandling af Robert, som afsatte en time konsultation i hans kontor i Bangkok, uden beregning, og det er min opfattelse at han har et solidt og bredt kendskab til Danske og Thai love, ang ægteskab, immigration, integration, visa, osv. Og som sådan er hans for forretning formålstjenelig, og forståelig. Men når vi hører flere klager, og uaccepttabele sagsbehandlingstider, så er det klart at vi ikke kan anbefale firmaet til dokument håndtering og legale processer. Det der lader til at være problemet, og det som undrer mig meget er, firmaets håndtering af dokumenter. Det lader til at strukturen er bygget op om en nøglemedarbejder, som håndterer kundens vigtige dokumenter. Denne nøgle medarbejder, ( Ploy, kone, who knows), taler ikke engelsk. Eftersom robert ikke taler Thai, undrer jeg mig over hvilket sprog opgaverne bliver drøftet på. Robert tager jo imod mig som kunde, som han har erhvervet sig igennem denne hjemmeside, http://www.thaila...rtalen.dk/ for derefter at vidergive opgaven til hans medarbejder, som han ikke kan tale Thai, eller engelsk med. Denne medarbejder er nu holder af mine vigtige dokumenter, og hun kan ikke tale med mig, som Robert har skaffet som kunde. Det er her jeg føler mig lidt bondefanget: Robert skaffer en dansk kunde, men overlader kunden til behandling hos en medarbejder, som danske kunder ikke kan kommunikere med. ( det var også svært for min Thai kone at kommunikere med hende, og min kone var ved at give op) Dermed ville jeg være lige så godt, eller bedre stillet hvis jeg havde henvendt mig på et hvilket som helst gadehjørne-turist-visa kontor. Her havde jeg da i det mindste mulighed for at sikre mig at der var en engelsk talende, der processecerede mine dokumenter. Problemet var at på Roberts kontor var mine vigtige dokumenter overladt til en der ikke talte Engelsk, og at det derfor var udenfor både min og Roberts kontrol. Måske læser medarbejderen ikke særlig godt Thai, da det var nævnt at hun er fra Laos. [b]Min Kone har dog talt med medarbejderen, og har i den forbindelse fået meget misinformation. Medarbejderen (Ploy) sagde flere gange ifølge min kone at papirerene var afsendt, hvilket viste sig ikke at holde stik.[/b] Det er generelt en meget mærkelig forretningsgang. Også jeg undrede mig over hvorfor jeg ikke kunne få refunderet den del af mit indbetalte beløb, som var indbetalt til , trediepart; taxi, gebyrer til visa kontoret osv. Så min konklution er også helt klart, at jeg må fraråde at bruge Piro Consulting, Jeg har tabt rigtig meget tid og penge på det foretagende. Vh Redigeret af GAMBIT d. 06/08-2014 11:43 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
savarden |
Lagt på d. 06/08-2014 11:41
|
@Kim Vi er enige langt hen af vejen. Du skriver dog følgende: Med hensyn til, hvilket arbejde der er udført ud fra en betragtning om at betale resten tilbage, så er det ikke relevant med tanke på betingelserne, som Bjarne t Jensen erkender at have fået udleveret på et tidligere tidspunkt. Det kunne måske være relevant, hvordan samarbejdet blev opsagt, men i henhold til tidligere offentliggjorte mailcitater, så er der vist ikke noget at komme efter Her har Robert tidligere erkendt at hans henvisning om at have beholdt pengene grundet en beløb på 10000 bath pr person for en samtale ikke var oplyst til Bjarne og heller ikke stod nogen steder i hans forretningsbetingelser. Samtidig mener jeg det er relavant for andre herinde at vide hvad der sker såfremt en sag ikke går efter hensigten. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/08-2014 13:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Jeg orker ikke at gaa laengere bagud i denne ulykkelige sag (ulykkelig for Piro Consulting). Mht forretningsbetingelser mener jeg helt klart at BTJ har tilkendegivet at han IKKE har skrevet under paa noget som helst hvad forretningsbetingelser angaar. Jeg mener ogsaa at RK har tilkendegivet at de forretningsbetingelser han goer gaeldende IKKE daekker smaatingsafdelingen som legalisering af dokumenter tilhoerer. Formaalet er at "vi hjaelper hinanden" og "ikke jorder hinanden". Der er ingen der bliver "jordet" paa nogen maade. Som jeg ser det saa bliver vi hjulpet ved at BTJ samt andre kommer op med advarsler omkring brugen af Piro Consulting og det hjaelper ikke at chefen for Piro blot holder mund. Han belyser tidligere sager, men med den aktuelle sag med BTJ svigter hukommelsen fuldstaendig paa naer det beloeb som han har stukket i egen lomme uden at bevisliggoere at han har udfoert et stykke arbejde. Hans reference om at han normalt tager THB 10,000 for en "konsultation" kan ikke bruges til noget som helst i denne forbindelse for jeg tvivler paa at han har gjort traadstarter opmaerksom paa dette forhold ? Det lyder ogsaa maerkeligt at i Piro Consulting kan medarbejderne ikke kommunikere indbyrdes. Som jeg laeser det saa er der kun 2 medarbejdere og det er RK og hans kone som er Laot. Der naevnes intet om paa hvilket niveau hendes Thai er. For at forplumre forloebet faar vi at vide at fru RK ringer rundt og truer traadstarters venner og bekendte. Jeg haaber ikke at traadstarter har givet hele sin kontaktliste til Piro Consulting ? RK's niveau omkring hans Thai kundskaber kan findes paa LinkedIn. RK kom nu ud af busken og lad os vide handlingsforloebet og det arbejde der er udfoert. Hvor vanskeligt kan det vaere ? Mvh |
|
|
Frank |
Lagt på d. 06/08-2014 13:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
hugoboerge skrev: ... For at forplumre forloebet faar vi at vide at fru RK ringer rundt og truer traadstarters venner og bekendte. Jeg haaber ikke at traadstarter har givet hele sin kontaktliste til Piro Consulting ? ... Mvh Nu stammer disse oplysninger fra Bjarne t Jensen, så de skal nok tages med et gran salt. Til gengæld anvender Bjarne t Jensen nu dette site til at slynge om sig med trusler. Se fx. post# 488, hvor han skriver Du er i mine øjne en tyv og bedrage hr Robert kronbergr Men vi ses nok i Bangkok Robert lige pludseligt. Man skal være ualmindeligt tykskaldet, hvis man ikke forstår det budskab, som Bjarne t Jensen der sender. Jeg har tidligere nævnt mafiametoder, og her viser Bjarne t Jensen sit sande ansigt. |
|
|
savarden |
Lagt på d. 06/08-2014 14:05
|
@Frank. Så kom du som sendt fra himlen og havde ikke andet at bidrage med end at prøve at sætte Bjarne i miskredit. Hvad er din agenda egentligt i denne debat og kender du Bjarne så du ved hans udsagn skal tages med et gram salt ? Du kunne jo istedet bruge din energi på at få Robert til at svare på de spørgsmål som har relavans for sagen men det er nok for meget forlagt.. |
|
|
ho14 |
Lagt på d. 06/08-2014 14:15
|
Til @Frank. NU gider jeg såadan set ikke spilde mere til på denne tråd og på den bedrager og tyv /svindler som Robert Kronberg er i mine øjne. og jo hvis jeg kommer til Bangkok så skal jeg nok personligt forklare hr kronberg, hvad jeg mener om hans måde at behandle mennesker på. Nu er det ikke kun lige mig manden har behandlet utroligt dårligt. Men mange som har været inde over denne tråd. Så prøv og åben øjnende Frank Du må sku være selv valgt døv og blind, hvis du kan synes Robert behandler hans kunder ordenligt Undskyld jeg vendte tilbage igen. gider ikke bruge tid på det her mere. Men du er for langt ude Frank. Hold Robert i hånden og trøst ham for mig. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/08-2014 14:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Frank skrev: hugoboerge skrev: ... For at forplumre forloebet faar vi at vide at fru RK ringer rundt og truer traadstarters venner og bekendte. Jeg haaber ikke at traadstarter har givet hele sin kontaktliste til Piro Consulting ? ... Mvh Nu stammer disse oplysninger fra Bjarne t Jensen, så de skal nok tages med et gran salt. Til gengæld anvender Bjarne t Jensen nu dette site til at slynge om sig med trusler. Se fx. post# 488, hvor han skriver Du er i mine øjne en tyv og bedrage hr Robert kronbergr Men vi ses nok i Bangkok Robert lige pludseligt. Man skal være ualmindeligt tykskaldet, hvis man ikke forstår det budskab, som Bjarne t Jensen der sender. Jeg har tidligere nævnt mafiametoder, og her viser Bjarne t Jensen sit sande ansigt. @Frank - det vi efterlyser er svar fra RK og ikke paa nogen maade at stille traadstarter i miskredit. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/08-2014 14:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
[quote/]Man skal være ualmindeligt tykskaldet, hvis man ikke forstår det budskab, som Bjarne t Jensen der sender. Jeg har tidligere nævnt mafiametoder, og her viser Bjarne t Jensen sit sande ansigt.[/quote] Frank, Hvad er dit sande ansigt i det her så ? Du har tidligere nævnt mafiametoder..... Er du RK´s SE&HØR skribent ? Det virker mere og mere som om dit sande ansigt er en "Grøn Tuborg" for det er da nogle fordrukne eksempler du kommer på banen med i stedet for at holde dig til de ALTafgørende spørgsmål som ikke besvares af ham du åbenlyst er forsvarer for. Den holder ikke i retten Hr forsvarer. Redigeret af GAMBIT d. 06/08-2014 14:48 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
Frank |
Lagt på d. 06/08-2014 16:36
|
savarden skrev: @Frank. Så kom du som sendt fra himlen og havde ikke andet at bidrage med end at prøve at sætte Bjarne i miskredit. Hvad er din agenda egentligt i denne debat og kender du Bjarne så du ved hans udsagn skal tages med et gram salt ? Du kunne jo istedet bruge din energi på at få Robert til at svare på de spørgsmål som har relavans for sagen men det er nok for meget forlagt.. Bjarne t Jensen har ikke brug for min hjælp til at bringe sig i miskredit. Det klarer han fint selv. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 06/08-2014 16:40
|
hugoboerge skrev: Frank skrev: hugoboerge skrev: ... For at forplumre forloebet faar vi at vide at fru RK ringer rundt og truer traadstarters venner og bekendte. Jeg haaber ikke at traadstarter har givet hele sin kontaktliste til Piro Consulting ? ... Mvh Nu stammer disse oplysninger fra Bjarne t Jensen, så de skal nok tages med et gran salt. Til gengæld anvender Bjarne t Jensen nu dette site til at slynge om sig med trusler. Se fx. post# 488, hvor han skriver Du er i mine øjne en tyv og bedrage hr Robert kronbergr Men vi ses nok i Bangkok Robert lige pludseligt. Man skal være ualmindeligt tykskaldet, hvis man ikke forstår det budskab, som Bjarne t Jensen der sender. Jeg har tidligere nævnt mafiametoder, og her viser Bjarne t Jensen sit sande ansigt. @Frank - det vi efterlyser er svar fra RK og ikke paa nogen maade at stille traadstarter i miskredit. Nej du prøver bestemt ikke at bringe trådstarter i miskredit. Tværtimod viderebringer du trådstarter oplysninger om trusler fra Robert uden at have skyggen af viden derom. Samtidig med at du belejligt overser trådstarters trusler. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 06/08-2014 16:51
|
GAMBIT skrev: Man skal være ualmindeligt tykskaldet, hvis man ikke forstår det budskab, som Bjarne t Jensen der sender. Jeg har tidligere nævnt mafiametoder, og her viser Bjarne t Jensen sit sande ansigt. Frank, Hvad er dit sande ansigt i det her så ? Du har tidligere nævnt mafiametoder..... Er du RK´s SE&HØR skribent ? Det virker mere og mere som om dit sande ansigt er en "Grøn Tuborg" for det er da nogle fordrukne eksempler du kommer på banen med i stedet for at holde dig til de ALTafgørende spørgsmål som ikke besvares af ham du åbenlyst er forsvarer for. Den holder ikke i retten Hr forsvarer. Din seriøsitet fremgår tydeligt fra starten i denne tråd. Den er ikke eksisterende, og du optræder barnligt. Dit ustandselige brug af øgenavne bekræfter det gang på gang. Og jeg er aldeles ikke enig i, at du sætter fingeren på det afgørende spørgsmål. Og hvem er du til at afgøre hvad der er afgørende? Er du Bjarne t Jensens legekammerat? Kan Bjarne t Jensen ikke tåle, at der bliver stillet spørgsmål ved hans troværdighed? Er det din rolle at passe ham? |
|
|
ho14 |
Lagt på d. 06/08-2014 17:27
|
Der blev en lavet en film der hedder: Hvem springer for kineserne. Måske skulle der laves en ny med titlen : Hvem springer for Robert Kronberg. Jeg har et par stykker som er aspiranter til hoved rollen. Om det så er buick eller @frank der skal have den må andre afgøre. Hvad angår det at bringe sig selv i miskredit har jeg kun et at sige. Jeg har ikke løjet eller spillet uskyldig på nogen måde. Har mine fejl og dem står jeg ved. er det at bringe sig selv i miskredit? næppe. Troede jeg kunne lukke denne tråd men den har sit helt eget liv. Jeg står på alle måder ved, at hvis jeg kommer til Bangkok inden alt forlænge, så skal jeg personlig fortælle Robert om mit syn på ham. Nej jeg lægger ikke en finger på ham. Vil ikke nedværdige mig til den slags. Men at se ham i øjnene og fortælle ham han er et pervateraet menneske som ikke har respekt for at han leger med menneskers liv. Det er jeg i min gode ret til. Jeg har kun gravet toppen af isbjerget frem og det tog ikke lang tid. Der er garanteret mange lig i lasten hos Robert kronberg. De færreste magter at bruge tid og energi på at skrive i forum. |
|
Spring til debat: |