Se indlæg
 Udskriv debat
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
Robert Kronberg
Du modtog forretningsbetingelserne per email den 16. december 2013, så de er ikke pludselige.

Bjarne t Jensen skrev:

svar på helt legitime spørgsmål.
som er stillet Robert.
Forretnings betingelser du pludselig opfinder. som om det pynter på din sag.
Vi lavede en aftale til en fast pris. Mig og min bekendte med dig.
Nej din undvige taktik og kujon artige opførsel samt din ikke forholdenden til at svare på spørgsmål stinker langt væk.

Hvorfor løj din kone og sagde hun var på vej på ambassaden den 03.07.14 med vores papirer
Og gentog løgnen den 13.07.14.
forklar fx. det samt meget mere.

Du fik endnu en chance for at slippe ud af dette på en ordenlig måde Robert..
Tilbudet står stadig ved magt.

Indbetalt 17200 Bath som du huggede uretmæssig til:

The Pattaya Orphanage
Account Name: Pattaya Orphanage
Name of Bank: Bangkok Bank Ltd.
Branch: Banglamung
Savings A/C No.: 342-0-96666-9
Swift Code: BKKBTHBK

Send dokumentation/bevis for indbetalingen til Admin af dette forum.
Nå ja og en lille undskyldning er stadig på sin plads.
Det er mit krav. Så er det op til dig.

http://www.danishschool.dk/thailand/
Anonym Bruger
Det er ikke i vor interesse at støtte dette sted, selvom det er et fint sted.

Jeg støtter masser af danskere, som har problemer i større eller mindre grad, der ringer hertil, og de får vejledning helt gratis.

Nogen kommer også til samtale helt uden beregning.

Det er min måde at hjælpe på.

Hilsen, Robert

ja og her på siden får vi gratis information om ritualerne på diverse go-go barer, værdifuld og GRATIS hjælp, hvis nogen skulle komme i tvivl om hvad der foregår i en go-go bar, dette må tidskrævende research, og går forud for andre opgaver., men vi har da sparet 15-20000 baht alene på disse gratis informationer fra hr, kronberg

ho14
Ja nu har hr. Kronberg jo som sædvanligt svært ved at forholde sig til sagen.
Undvige taktikken tages atter i brug og dårlige undskyldninger kender ingen grænser.
Lad os nu se nøgtern på sagen, Jo jeg har modtaget din forretnings betingelser den 16.12.13
Hr. Kronberg, men det var jo så i et andet sammenhæng.
Nemlig fordi jeg forspurgte om prisen på at lade mine kæreste gå i skole ved dig.
Og der var ikke nævnt det mindste om legalisering.
Men henholder vi os nu til dine forretnings betingelser så falder begge forhold med alt rimeligehed ind under små aftaler, hvor aftalen ikke skal underskrives. altså er der ikke meget hold i påstanden om forretnings betingelser.
Nu er aftalen om legalisering jo lavet langt senere og vi er ikke blevet forlangt nogle forretnings betingelser i dette sammenhæng.
Så din lille påstand om forretnings betingelser holder ikke vand Robert.

Spørgsmål vi du ikke svare på i et offentligt forum.
Og jo så taler jungletrommerne vist nok sandt.
Men nu er aben ude Robert. Du kan ikke længere skule det forhold at du rigtig mange gange har behandlet dine kunder mere end dårligt.

Dit forsvar er en tynd kop te som alle kan se igennem.
Nej du propper vores penge uretmæssig i dine lommer. Det kalder jeg tyveri.
Rettidig omhu er dig et ubekendt begreb som du nok aldrig lærer.
Respekt overfor dine kunder kender du heller ikke til.
Det er respektløst at være så ligeglad med anders mennesker liv som du er Robert.
Hvis man vil arbejde med ting som legalisering af papirer så tag det alvorligt.
Det spiller altså afgørende roller i andres fremtid Hr. Kronberg.

Du fik endnu en chance for at slippe ud af dette på en ordenlig måde Robert..
Tilbudet står stadig ved magt.

Indbetalt 17200 Bath som du huggede uretmæssig til:

The Pattaya Orphanage

Nå ja og en lille undskyldning er stadig på sin plads.
Det er mit krav. Så er det op til dig.

zapper
@Bjarne T Jensen nu synes jeg du skulle stoppe med din kopiering af den lange smøre om tilbagebetaling.
Med mindre du er fat svag, så er det åbenlyst, at du aldrig får så meget som 5 baht tilbage af Robert.
Det kan du så være sur over fra nu af og til juleaften, men det er kendsgerningen. Violin
Så nu er dit budskab om din oplevelse nået ud til gud og hver mand her på Thaiportalen. Tråden vil til evig tid være på nettet. Så nu tiden måske kommet til at du skal prøve en anden måde at få dine penge tilbage på.

buick
Der tegner sig et tydeligt billed af hvilket pres trådstarter har udøvet for at presse Robert til arbejde osv så jeg er nu ikke så meget i tvivl om de mange opringninger osv
Der er ikke noget at sige til Robert greb åbningen da trådstarter ville have arbejdet annulleret

Bjarne
Korrekt, Zapper. Ingen grund til at skrive det samme igen og igen. Buicks budskab og ærinde er også for længst opfattet. Så en god idé at spare gentagelserne.

Mykland
zapper skrev:

@Bjarne T Jensen nu synes jeg du skulle stoppe med din kopiering af den lange smøre om tilbagebetaling.
Med mindre du er fat svag, så er det åbenlyst, at du aldrig får så meget som 5 baht tilbage af Robert.
Det kan du så være sur over fra nu af og til juleaften, men det er kendsgerningen. Violin
Så nu er dit budskab om din oplevelse nået ud til gud og hver mand her på Thaiportalen. Tråden vil til evig tid være på nettet. Så nu tiden måske kommet til at du skal prøve en anden måde at få dine penge tilbage på.

Spot on

zapper
Bjarne skrev:

Korrekt, Zapper. Ingen grund til at skrive det samme igen og igen. Buicks budskab og ærinde er også for længst opfattet. Så en god idé at spare gentagelserne.

Ja det har du ret i Smile
Jeg tror budskaberne har bundfældet sig hos alle. Wink

hugoboerge
buick skrev:

Der tegner sig et tydeligt billed af hvilket pres trådstarter har udøvet for at presse Robert til arbejde osv så jeg er nu ikke så meget i tvivl om de mange opringninger osv
Der er ikke noget at sige til Robert greb åbningen da trådstarter ville have arbejdet annulleret

Der er efterhaanden nogle personer som kan "tegne sig tydelige billeder" af baade det ene og det andet uden at vaere i stand til at beskrive billedet.

1. Hvorfor skulle traadstarter "presse" Robert til at arbejde ? Det burde falde helt naturligt for Robert at udfoere en opgave som hans firma har modtaget betaling for.
2. Mange opringninger - hvorfor gider Robert ikke svare ?
3. Hvem siger at det er traadstarter der vil have arbejdet annulleret ? Intet sort paa hvidt endnu.
4. "Robert greb aabningen" - skulle han saa ikke refundere traadstarter ? er det normal forretningspraksis at vente paa at "gribe en aabning" saa man kan score et honorar hvor intet arbejde er udfoert ?
5. Robert har endnu ikke fortalt hvilket arbejde der er blevet udfoert - er dokumenterne blevet oversat f.eks. ?

Piro Consulting ejes IKKE af Robert Kronberg. Han er ansat i firmaet som chef. Det er muligt han har aktier i firmaet eftersom hans titel er "Managing Partner".

Firmaet er 52% ejet af thai aktionaerer og 48% ejes saa af udlaendinge hvoraf hovedaktionaeren er et firma ved navn Pegus Aps, Danmark ved en hr. Brian Larsen.

Company Shares
The registered capital is four million Baht. The Parent Company has seven Founders and has currently ten Shareholders. 48 percent of the Shares are hold by foreign investors. The group has totally 12 founders and 14 shareholders.
PIRO Consulting Group is however a small company, which actually makes us quite flexible, smooth and fast-moving.
The Reg.No. of the Parent Company is 0105548149601 (former 0108654821972).
Main shareholder is Pegus A/S in Denmark.

Board of Directors

Members of the Board of Directors are Mr. Brian Larsen (Chairman), Mr. Robert Kronberg, Dip.Econ, BA/BTh, and Ms. Michella Kronberg, Stud.Jur. et HA(Jur).

Mr. Brian Larsen is Group Chairman/Senior Partner.
Ms. Michella Kronberg, Stud. Law and Science in Law
& Business Administration [Stud.Jur et HA(Jur)], is Group Director.
Mr. Robert Kronberg, Dip.Econ, BA/BTh is Group Director/Senior Partner. He has been working several years for a Danish newspaper, and he has been working as Director & Managing Director for the Thailand and Indochina operations of C&C Travel. Furthermore he has been member of the Board of Directors of the Danish-Thai Chamber of Commerc for seven years. Before that he was General Secretary for an international NGO based in Denmark.

Day-to-Day Management

Mr. Robert Kronberg, Dip.Econ, BA/BTh is Managing Director.

Formoder at hr. Brian Larsen som Chairman ikke vil vaere saerlig begejstret for al den hurlumhej som denne traad har skabt.

For lige at runde af saa er her et link til firmaet Pegus Aps som lever af at importere "biomass & biofuel".

http://denmark.go...objtype=ID

Hvad thai investorerne har at sige til alt dette her ? de sidder trods alt paa 52% af firmaet.

kro90
Nej Firmaet lever af:
På denne side vises informationer om Pegus ApS. Firmaet tilhører kategorien Prof rådgivning og service og ligger på adressen Pavegyden 5 i Stenstrup.
Ifølge http://omdoemme.d...1005152838
Kim

hugoboerge
kro90 skrev:

Nej Firmaet lever af:
På denne side vises informationer om Pegus ApS. Firmaet tilhører kategorien Prof rådgivning og service og ligger på adressen Pavegyden 5 i Stenstrup.
Ifølge http://omdoemme.d...1005152838

Firmaet eller samme personkreds er ogsaa involveret her:

http://www.dreame...ate/om-os/

Nu snakker vi ikke smaatingsafdelingen mere, men hvis man ikke kan haandtere de smaa simple sager saa som legaliseringer saa tvivler jeg meget paa at jeg ville lade Piro Consulting eller Dreamestate assistere mig med noget som helst i forbindelse med koeb af ejendom i Thailand.

ho14
Alt hvad jeg beder om er at Robert nu er indbetaler de penge jeg mener jeg rettelig er blevet bedraget for Det kan med let-hed kan bevises at Robert kronberg meddelt mig han ikke ville udføre arbejdet.
Så skal han vel heller ikke have betaling for arbejdet?
Mailen hvor han meddeler han ikke vil udføre det er allerede postet i tråden så det kan han ikke snige sig uden om.
Så at jeg beder ham indbetale 17200 Bath til for et støtte et børnehjem i Pattaya er vel ok.
Det tjener bestemt et godt formål og ikke noget jeg kan andet end støtte.

Men nu er jeg så blevet tuet af Robert kronberg via telefon, som har ringet til mine venner i Thailand. Og truer mig og min kæreste med politi samt jeg ved ikke hvad.
Så anstændig opførsel er jo helt klart en del af hans metoder.(Ironisk ment selvfølgeligt)

Men det vil han sikkert også benægte og sige er løgn. Men jeg blev ringet op idag fordi han have udsted trusler imod mig.
Men jeg har både kvitteringer på at jeg har betalt Piro cCnsulting og kan bevise hans virkeligt årlige måde at vare tage hans arbejde på. Og den toalt manglende kundeservice.

Men det er nok på tide at jeg slutter tråden fra min side af.
Jeg gør det kun for at beskytte mine bekendte i Thailand. De skal ikke ringes op af Roberts Kone Ploy og trues.

Men opfør dig anstændigt Robert og gør der ærefulde indsæt 17200 til et godt formål.

The Pattaya Orphanage

Undskyldninger kan jeg godt undvære behøves ikke.
Men undlad at ringe til mine venner og udstede trusler det vil jeg sætte pris på i ikke gør fremover Robert.

Tak for de mange positiv tilkendegivelser og ja tak også til de negative.
Kan i hygge jer i dette forum det har været en førnøjeles at se så mange indspark til debatten.
Men nok ikke så hyggeligt set fra Robert side af.

buick
Den må du sku dokumentere, sådanne beskyldninger kan ikke stå bare på en persons ord
og så kunne det jo være interesant om du på samme måde har kontaktet Roberts venner og kontakter??

Bjarne t Jensen skrev:

Alt hvad jeg beder om er at Robert nu er indbetaler de penge jeg mener jeg rettelig er blevet bedraget for Det kan med let-hed kan bevises at Robert kronberg meddelt mig han ikke ville udføre arbejdet.
Så skal han vel heller ikke have betaling for arbejdet?
Mailen hvor han meddeler han ikke vil udføre det er allerede postet i tråden så det kan han ikke snige sig uden om.
Så at jeg beder ham indbetale 17200 Bath til for et støtte et børnehjem i Pattaya er vel ok.
Det tjener bestemt et godt formål og ikke noget jeg kan andet end støtte.

Men nu er jeg så blevet tuet af Robert kronberg via telefon, som har ringet til mine venner i Thailand. Og truer mig og min kæreste med politi samt jeg ved ikke hvad.
Så anstændig opførsel er jo helt klart en del af hans metoder.(Ironisk ment selvfølgeligt)

Men det vil han sikkert også benægte og sige er løgn. Men jeg blev ringet op idag fordi han have udsted trusler imod mig.
Men jeg har både kvitteringer på at jeg har betalt Piro cCnsulting og kan bevise hans virkeligt årlige måde at vare tage hans arbejde på. Og den toalt manglende kundeservice.

Men det er nok på tide at jeg slutter tråden fra min side af.
Jeg gør det kun for at beskytte mine bekendte i Thailand. De skal ikke ringes op af Roberts Kone Ploy og trues.

Men opfør dig anstændigt Robert og gør der ærefulde indsæt 17200 til et godt formål.

The Pattaya Orphanage

Undskyldninger kan jeg godt undvære behøves ikke.
Men undlad at ringe til mine venner og udstede trusler det vil jeg sætte pris på i ikke gør fremover Robert.

Tak for de mange positiv tilkendegivelser og ja tak også til de negative.
Kan i hygge jer i dette forum det har været en førnøjeles at se så mange indspark til debatten.
Men nok ikke så hyggeligt set fra Robert side af.

ho14
Tråden er lukket fra min side af.
Mine venner skal ikke ringes op trues der stopper legen.
Så råb du bare op Buick det er du jo godt til.
Er du på Roberts lønnings liste.

hugoboerge
Bjarne t Jensen skrev:

Jeg tvivler meget paa at RK kan true nogen som helst og hr. Buick som dukker op som "trold af en aeske" uden at besvare de spoergsmaal der stilles saa som billed tegning etc.

Saa BtJ mos du bare videre.

Nu kan vi vende det den anden vej rundt og det uden at true nogen som helst.

Som vi nu ved saa er Piro Consulting ejet 52% af Thai og det UDEN at der er en thai person i bestyrelsen eller ledelsen af selskabet.

Det kan man undre sig lidt over.

Saa hvori bestaar den Thai ejerkreds af Piro Consulting ? Det kunne eventuelt vaere et sagfoererfirma som faar et maanedligt honorar ?

Bare nogle tanker.

Saa BtJ mos bare videre og taenk ikke paa trusler overhovedet.

savarden
Vi forventer da også at Robert fortæller os hvorfor han har valgt at gå denne vej især når man tænker på hans reaktion da han selv følte han blev truet...
Derudover er jeg overbevist om at såfremt dette er sket er det ikke sket uden Robert har været inde over.
Lad os høre hvad Robert siger til dette ?

buick
Ja det er jo bekvemt nu du åbenbart har løjet om trusler fra Roberts side???

Det er jo ikke første gang i tråden dit sande ansigt er kommet frem, men bevis nu det du påstår så kunne det jo være vi var nogen som startede med at tro på dig
en afgang som denne viser jo bare hvem der har haft fat i den lange ende af sandheden

Og nej kender stadig ikke Robert men har netop fundet ud af jeg kender til dig via venner

Bjarne t Jensen skrev:

savarden
Buick :
Ja dine postulater kan ingen jo checke men man undres over din iver for at sætte Bjarne i miskredit og tage Robert´s parti.
Er der noget på spil for dig i denne sag eller er du bare en med hjertet på det rette sted som vil hjælpe en uskyldighed ?
Du glemmer vist at Robert efter 450 indlæg stadig ikke har svaret på om han overhovedet har udført et stykke arbejde og i givet fald hvad ?
Hvis du ikke kan forholde dig kritisk til dette spørgsmål og hvorfor Robert ikke svarer på noget så simpelt må jeg anfægte dine motiver for at deltage i debatten..
Redigeret af savarden d. 04/08-2014 16:07

Webmaster
buick skrev:

Ja det er jo bekvemt nu du åbenbart har løjet om trusler fra Roberts side???

Det er jo ikke første gang i tråden dit sande ansigt er kommet frem, men bevis nu det du påstår så kunne det jo være vi var nogen som startede med at tro på dig
en afgang som denne viser jo bare hvem der har haft fat i den lange ende af sandheden

Og nej kender stadig ikke Robert men har netop fundet ud af jeg kender til dig via venner

Bjarne t Jensen skrev:

Henrik, hold dig nu til emnet.
Allerede i indlæg 61 var John ude med en løftet pegefinger til dig.

Hold fokus eller du bliver vippet ud igen.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
buick
Jeg har ingen iver i at sætte trådstarter i et dårligt lys, det klare han udmærket selv

jeg har heller ikke noget i spil i denne sag men som skrevet før kender jeg den type kunder som nemt får uvidende over på sin side for dermed at få penge eller erstatninger igennem som de ikke er berettiget til, mange af den type har en hel side forretning ud af at få forretninger til at betal for ro
at denne sag så er om Robert betyder ikke noget for mig jeg skriver med i alle dem jeg falder over så vi kan få stoppet disse afpressere i deres færd

Om Robert vælger at deltage eller ej er da hans sag men som stemningen er så har han ikke meget ud af at deltage så jeg forstå udmærket han vælger at lade være.

Det der ikke er forståligt er at så mange vælger at tro på trådstarter uden at forlange beviser på hans påstande indtil nu er alt fra han side udokumenteret
hvis han virkelig har retten på hans side tror du så ikke han havde bevist dette for at lukke os som ikke tror ham??
Hvis du ikke kan forholde dig kritisk til dette spørgsmål og hvorfor trådstarter ikke beviser noget så simpelt må jeg anfægte dine motiver for at deltage i debatten

savarden skrev:

Buick :
Ja dine postulater kan ingen jo checke men man undres over din iver for at sætte Bjarne i miskredit og tage Robert´s parti.
Er der noget på spil for dig i denne sag eller er du bare en med hjertet på det rette sted som vil hjælpe en uskyldighed ?
Du glemmer vist at Robert efter 450 indlæg stadig ikke har svaret på om han overhovedet har udført et stykke arbejde og i givet fald hvad ?
Hvis du ikke kan forholde dig kritisk til dette spørgsmål og hvorfor Robert ikke svarer på noget så simpelt må jeg anfægte dine motiver for at deltage i debatten..

Spring til debat: