Se indlæg
SÅ ER DEN GAL MED BAKURI IGEN
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 19/06-2014 20:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Kom igen AndersM. Noget nyt i hele Bakuri sagen ? |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 23/06-2014 18:00
|
Webmaster skrev: Der er forsøgt at blive oprette adskillige dobbelt profiler, og ved næste forsøg så ryger din profil også. - Admin - @Web, Er AndersM blevet lukket ned ? |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 23/06-2014 18:01
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
GAMBIT skrev: Webmaster skrev: Der er forsøgt at blive oprette adskillige dobbelt profiler, og ved næste forsøg så ryger din profil også. - Admin - @Web, Er AndersM blevet lukket ned ? Nope. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 23/06-2014 18:37
|
AndersM skrev: Hej Webmaster Jeg har i min tid som bruger af dette forum, altid holdt en god tone, så det undre mig meget at jeg kan se frem til at blive fjernet som bruger Tak for advarslen Han kommer nok igen når han opdager han har misforstået advarlsen. Jeg er vil gerne følge denne Bakuri Saga til sidste kapitel. det ser ud som om AndersM, har taget affære og kontaktet en journalist fra mitfyn.dk for at fortælle sin historie om manglede udbetaling af løn+bonus. Artiklen kan læses her HVIS man har abonnement : http://www.mitfyn...cle/275288 Hvis nogen HAR abonnement og har mulighed/lyst til at dele artiklen (copy/paste) vil det være kanon! Redigeret af GAMBIT d. 23/06-2014 18:59 |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/06-2014 07:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
http://www.dr.dk/...070110.htm Godt nok gammel nyhed, men alligevel. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 24/06-2014 07:38
|
Overskriften "Tør du og kan du mere end de andre" er meget sigende for firmaets historik. Kan mere end de andre ? Altså mere end dem som er blevet fyret ?? |
|
|
AndersM |
Lagt på d. 23/07-2014 10:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Hej og tak for de posetive tilkendegivelser der har været omkring det at jeg vil fortælle om BAKURI og de yders dårlige arbejdsforhold som Bakuri tilbyder. Når BAKURI ansætter nye medarbejder, så fremstår BAKURI som et af de bedste Danske firmaer i Thailand... Men bag det hele sidder Toke Terkilsen (fyrmesteren) og styre fyrmaet som et meget lukket diktatur stat, der er aldrig noget af det som bliver lovet, der bliver overholdt. Det som er hendt siden sidst, er at fyrmesteren har sparket en medarbejder mere ud af BAKURI, og igen også uden løn og ingen penge i opsigelsesperioden... Den seneste medarbejder er oven i købet i tæt famillie med fyrmesteren, men det giver ingen sikkerhed at være i famillie med fyrmesteren, eller også fortæller det mere om hvor vanvidig dum fyrmesteren er, når han ikke en gang kan tilbyde famillien noget godt, så nu er der en sag mere mod Bakuri. De spørgsmål der er stillet vil jeg prøve at svare på hurtigst muligt. NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 23/07-2014 13:53
|
AndersM skrev: Hej og tak for de posetive tilkendegivelser der har været omkring det at jeg vil fortælle om BAKURI og de yders dårlige arbejdsforhold som Bakuri tilbyder. Når BAKURI ansætter nye medarbejder, så fremstår BAKURI som et af de bedste Danske firmaer i Thailand... Men bag det hele sidder Toke Terkilsen (fyrmesteren) og styre fyrmaet som et meget lukket diktatur stat, der er aldrig noget af det som bliver lovet, der bliver overholdt. Det som er hendt siden sidst, er at fyrmesteren har sparket en medarbejder mere ud af BAKURI, og igen også uden løn og ingen penge i opsigelsesperioden... Den seneste medarbejder er oven i købet i tæt famillie med fyrmesteren, men det giver ingen sikkerhed at være i famillie med fyrmesteren, eller også fortæller det mere om hvor vanvidig dum fyrmesteren er, når han ikke en gang kan tilbyde famillien noget godt, så nu er der en sag mere mod Bakuri. De spørgsmål der er stillet vil jeg prøve at svare på hurtigst muligt. @ AndersM - der er nu gaaet over en maaned - saa hurtigst muligt ? |
|
|
AndersM |
Lagt på d. 23/07-2014 14:23
|
Hej hugoboerge Jeg havde en kontrakt med BAKURI, da firmaet var i Chang Mai, men så pludselig bliv firmaet splittet op i en Thai og Dansk afdeling, hvor danskerne sad i Pattaya. Efter ikke lang tid lukkede han afdelingen i Chang Mai, så herefter var der ikke ansat nogle Thaier i firmaet.... tilbage til kontrakten, der blev aldrig lavet ny kontrakter til de ansatte i Pattaya og de kontrakt forslag der kom var noget der mindet om slaveregler og ikke en kontrakt som normalt byder på bare lidt godt, nej det er ikke BAKURIs politik. De køre efter det motto: Hvad man taber på gyngerne tjener man ind på gyngerne.... BAKURI stjæler åbenlyst penge hvergang der er en medarbejder der siger op eller bliver sparket ud. NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
AndersM |
Lagt på d. 23/07-2014 14:33
|
HEJ GAMBIT Ja jeg taget kontakt til Fyns dk, det var efter jeg havde set noget om at BAKURI jamrede sig over at de var for længe om at komme med et dementi på en artikkel som var negativ for BAKURI, men til alt hel sendte de aldrig det dementi. Jeg ringede Fyns dk op og fortalte hvordan det var at være x ansat i BAKURI og så kom der en 2 sides artikkel. NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 23/07-2014 14:35
|
AndersM skrev: HEJ GAMBIT Ja jeg taget kontakt til Fyns dk, det var efter jeg havde set noget om at BAKURI jamrede sig over at de var for længe om at komme med et dementi på en artikkel som var negativ for BAKURI, men til alt hel sendte de aldrig det dementi. Jeg ringede Fyns dk op og fortalte hvordan det var at være x ansat i BAKURI og så kom der en 2 sides artikkel. Var det mon muligt at få lov at læse denne artikkel ? |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 23/07-2014 14:49
|
GAMBIT skrev: AndersM skrev: HEJ GAMBIT Ja jeg taget kontakt til Fyns dk, det var efter jeg havde set noget om at BAKURI jamrede sig over at de var for længe om at komme med et dementi på en artikkel som var negativ for BAKURI, men til alt hel sendte de aldrig det dementi. Jeg ringede Fyns dk op og fortalte hvordan det var at være x ansat i BAKURI og så kom der en 2 sides artikkel. Var det mon muligt at få lov at læse denne artikkel ? Hvis man tegner abonnement. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 23/07-2014 14:53
|
AndersM skrev: Hej hugoboerge Jeg havde en kontrakt med BAKURI, da firmaet var i Chang Mai, men så pludselig bliv firmaet splittet op i en Thai og Dansk afdeling, hvor danskerne sad i Pattaya. Efter ikke lang tid lukkede han afdelingen i Chang Mai, så herefter var der ikke ansat nogle Thaier i firmaet.... tilbage til kontrakten, der blev aldrig lavet ny kontrakter til de ansatte i Pattaya og de kontrakt forslag der kom var noget der mindet om slaveregler og ikke en kontrakt som normalt byder på bare lidt godt, nej det er ikke BAKURIs politik. De køre efter det motto: Hvad man taber på gyngerne tjener man ind på gyngerne.... BAKURI stjæler åbenlyst penge hvergang der er en medarbejder der siger op eller bliver sparket ud. Det er normalt med en kontrakt at f.eks. saa er udstationeringsstedet Thailand, det behoever ikke specifikt at vaere Chiangmai eller Pattaya osv. I kontrakten vil der efter min mening vaere en klausul der siger at man kan flytte stab rundt fra Chiangmai til Khonkaen eller Pattaya osv. |
|
|
AndersM |
Lagt på d. 23/07-2014 15:01
|
HEJ GAMBIT Jeg har ikke selv set artiklen så det kan jeg ikke hjælpe med, men i bund og grund er det et sammenkog af det jeg har skrevet herinde. Der er også lidt om hvad Bakuri mangler at betale i Danmark, som er omkring 4-5 mill Danske kroner, udover det er politiet også igang med at undersøge BAKURI for økonomisk kriminalitet og så er der vel også noget med skat vil jeg tro NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 20/08-2014 10:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
http://www.bakuri...supporter/ Så må vi se om nogen tør at søge det job :-) |
|
|
maik |
Lagt på d. 20/08-2014 11:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Hvorfor ikke, der står det er en stabil arbejdsplads Eller sådan noget kan man måske ikke altid stole på |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 21/08-2014 18:57
|
Nu er - citat: "Bakuri er en del af Bakuri Group" Hvilken Gruppe ? I øvrigt - citat: "Bakuri frugten har vist sig at være gavnlig til behandling af eksem og herpesinfektioner og har en vægt op til 900 gram" Morale: Husk at sørg for beskyttelse før man bliver taget bagfra af Partner & Group |
|
Spring til debat: |