Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Familie, ægteskab og børn » Andet familieliv
 Udskriv debat
Hotel i nærheden af Hellerup
alkenbo
Konen skal have nyt pas på ambassaden 16 sep. ,
Er der nogle der kender et godt og billigt i nærheden.

jh
alkenbo skrev:

Konen skal have nyt pas på ambassaden 16 sep. ,
Er der nogle der kender et godt og billigt i nærheden.

Kender ikke noget hotel der,men der er en del privatudlejning gennem denne link og den kan bruges i hele verden og kun private lejer ud gennem dem.

https://www.airbn...

Anonym Bruger
Hvad med at tage et hotel i centrum af København i stedet? Det tager 15 minutter med S-toget fra hovedbanegården til Hellerup station og derfra er der måske 10 minutters gang til ambassaden.

handy
hotel Østerport er på hotel"s com til 700 dk med morgenmad yders rimelig pris 10 min med bus fra Ambasaden eller 2 stop med S toget....Smile

Bjarne
Hej alkenbo

Hvis jeg ikke tager helt galt af din geografiske placering, vil jeg foreslå dig, at I simpelthen tager toget fra morgenstunden. 5.36 fra din lokale station er på Københavns Hovedbanegård kl. 8.56. Så er det bare i en taxa ud til ambassaden. Efter endt gerning med nyt pas: Retur.
Senere afgange er også en mulighed. 6.11 - 7.26 og flere. Du skal regne med en god tre timer i futtoget til hovedstaden - det er sgu' kvikt. Tjek selv på www.rejseplanen.dk
Du flotter dig med en taxa til Hellerup, men sparer en hotelovernatning. Og ikke mindst kommer du ud af Københavnstrup i en fart igen - ikke så ringe.

Midtjyske hilsener

kro90
På den tid af morgenen, vil jeg nu foreslå S-Toget til Hellerup station og så gå de sidste 500 meter. Alternativt hvis dit tog kører videre til Østerport så taxe en Taxa derfra.
Kim

Spring til debat: