Se indlæg
Robert Kronberg igen igen
|
|
skytte |
Lagt på d. 14/03-2006 21:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Robert har det som en blæksprutte mange arme via sine mange firmaer i Thailand der alle ender på .dk.Robert har mange gode indlæg og nogle som aldrig skulle være skrevet,men på et tidspunkt blev det formeget og jeg sendte en pb til kim(jeg troede faktisk han havde modtaget den)for alt det uvæsentlige på Roberts indlægside forsvandt men desvære kom de igen.De firmaer som gerne vil reklamere for deres firmaer skal selfølgelig have deres egen side således at vi slipper for alt det uvæsentlige der er på Roberts indlægside.På min indlægside står der hvor jeg bor i DK/TH og mit bruger navn, Roberts firma rager mig en papand der skal være et link på hans indlægside således at hvis nogle vil se hvad han kan byde på kan de trykke på det link OG så mener jeg der skal en regel der forbyder et firma blandt andet Roberts(han taler for både sig selv og sine firmaer) at henvise til andre firmaer som han samarbejder med Jeg vil gerne høre fra andre der har/ikke har samme mening som mig Henrik |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 14/03-2006 22:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Det generer ikke mig, at der bliver reklameret med div. hjemmesider, man kan jo bare lade være med at klikke på linket. |
|
|
lau |
Lagt på d. 14/03-2006 23:09
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Det kan da være fløjtnene ligemeget om Kronberg eller andre har reklamer på for deres firma , det du skriver om Kronberg eller andre lyder som ren og skær misundelse. |
|
|
Lagt på d. 14/03-2006 23:14
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja jeg kan nu heller ikke se noget forkert i man har reklame for sin hjemmeside, eller hvad man nu vil når bare det ikke genere hjemmesiden her og det kan jeg nu ikke se på nogen måde kronborg gør. |
|
|
Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 15/03-2006 00:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Kære Skytte, Jeg vil til dit indlæg give Jsh71, Lau og Larsen99 100% ret i deres svarskrivelser! Robert Kronberg er efter min personlige mening en af de medlemmer her på DTW som gør rigtig meget for at hjælpe andre medlemmer med ofte svære spørgsmål, og dette gør han uden så meget som at få en bøjet bath for dette - Faktisk har jeg respekt for hans seriøse måde, at svare på! Lad vær med at klikke på hans links hvis det pisser dig af, og brug istedet livet på noget mere konstruktivt og positivt - Livet er en gave! Derfor så mange af os er glade for Thailand og ikke mindst thaiernes varme måde at være på. Mit svar er skrevet i en god og smilende tone! Du har din meningen, og jeg min....Derfor kan vi jo altid hygge os sammen hvis vi en dag ses. Med positive hilsner Lars Lang. (Desværre pt. i DK) "Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
high-tower |
Lagt på d. 15/03-2006 04:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 214 |
Jeg må indrømme at jeg har ualmindeligt svært ved at hidse mig op over det. Der er dog en ting - og det er vores reglement, hvori der står: Signatur: Du har i din medlemsprofil mulighed for at indsætte en fast signatur, som vises under alle dine indlæg i forumet. Det er tilladt at indsætte sit profilnavn, rigtige navn, personlig kontaktinformation (telefon, email, hjemmeside, adresse, id for instant messager f.eks MSN Messenger og ICQ mv.). Politiske slogan, anstødelige ting og reklamer for diverse firmaer hører ikke til i din Signatur. En mindre 'kærlighedserklæring' til Thailand er dog tilladt :-) Finder administrationen signaturer som vi ikke mener hører til på Dansk Thai Website, så vil vi i en PB (privat besked) bede medlemmet om at ændre sin signatur, såfremt dette ikke efterkommes så vil vi i administrationen selv ændre eller slette signaturen. Jeg tolker ovenstående som at det er tilladt at have et link en hjemmeside med privat relateret indhold - ikke en firma relateret. Så det er vel i sidste ende et spørgsmål om hvad administrationen mener - og da administrationen alt andet lige er bekendt med Roberts signatur, må det vel så være i orden. |
|
|
Draaben |
Lagt på d. 15/03-2006 04:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
Jeg syntes også det her er en latterlig tråd, der aldrig skulle være skrevet. Håber at der snart kommer lidt sol og varme til Danmark, så folk der går i meget små sko får noget andet at tænke på. Hilsen Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
Lagt på d. 15/03-2006 06:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Det her er jo lige nøjagtig et klassisk eksempel på "flaming" der kun har til formål at starte en underlødig diskussion/mudderkastning ....webmaster burde låse den her tråd øjeblikkeligt eller endnu bedre slette den helt....det er jo lige nøjagtig den her slags indlæg vi IKKE har brug for på DTW ! Hilsen Frank |
|
|
solmand |
Lagt på d. 15/03-2006 07:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
Hmmmmm Hvis man under sin indlæg profil har et link til sin firma side, er det sgu da okay, folk kan da bare lade vær med at klikke på det hvis de ikke vil se denne side,,,,, hvor svært kan det være Solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
skytte |
Lagt på d. 15/03-2006 19:59
|
Det er det jeg mener solmand!! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/03-2006 21:56
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Personligt har jeg intet hverken mod Robert's signatur eller at han har et link i sin profil. Det er jo frit for enhver om man vil trykke på linket eller ej og dermed virker det på mig som om alle der har deltaget i denne tråd mig selv inklusiv er enig. Hvad der så kan undre mig lidt, nu når vi er så rørende enige, hvad var formålet med tråden ? Det giver mig lidt grå hår Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
skytte |
Lagt på d. 15/03-2006 22:20
|
Jeg kan se at alle næsten er uenig med mig så for min skyld må du da godt låse denne tråd KIM. Jeg kan trække vejret igen og jeg vil prøve at beherske min skrivekløe når jeg ser formeget rødt Henrik |
|
|
skytte |
Lagt på d. 15/03-2006 22:32
|
OK Kim Meningen med denne tråd var Min mening mod Jer andre og som jeg ser vil det nok forblive 1-1 da der måske er endel sovende medlemmer som muligvis har samme instilling til emnet Henrik |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 15/03-2006 23:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Hej Henrik.... Jeg tror ikke stillingen er 1-1 Jeg tror du tabte stort Jeg kan kun være enig med Kim og de andre, det betyder da ingenting hvad Robert har på signnature. Og jeg tror at selv de sovende er ligeglade Vi bestemmer alle selv hvad vi vil Klikke på Så 1- 0 til Robert IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/03-2006 04:39
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Så-så Skytte, det er jo ikke fodboldkamp eller lignende hvor et hold skal kæmpe mod et andet hold. Her på siden er vi allesammen på samme hold. Så 1-0 til Thailand Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
swaddii |
Lagt på d. 16/03-2006 16:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 258 |
Hej ville lige give min mening til udtryk herjeg kan kun give jer andre ret har intet imod Robert Kronbergs link,tværtimod han har hjulpet mig meget med diverse spørgsmål grundet hans erfaring,så bare fortsæt Kronberg venlig hilsen Falang en gang Isaan altid Isaan
|
|
|
alfbr1180cd |
Lagt på d. 17/03-2006 09:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
De folk der lægger reklamer ind på deres brugernavn, kunne jo evt. gi' et lille bidrag til Dansk-Thai, hvis de får noget ud af deres "annoncer"! Hilsen Alan Meget snart møghamrende brun og godt tilpas |
|
Spring til debat: |