Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Norwegian København/Bangkok
|
|
THansen |
Lagt på d. 09/07-2014 22:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
@kro90: Overvægt takseres til 80 DKK pr kg, per strækning Læs tillægsydelser (LINK) for mere info |
|
|
natty |
Lagt på d. 10/07-2014 07:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Nahm skrev: @JanH, Tak for advarslen, dem gider jeg ej heller flyve med.NOGENSINDE..jeg fløj engang med Tyrkiet"eksperten", det var det samme skrammel, endda tilmed med forsinkelser og ikke planlagte mellemlandinger undervejs - timevise mellemlandinger uden mad og drikke 555555 (begge veje) man kunne ej heller finde vores kufferter i Bangkok - ydderligere ca. 2 timers forsinkelse - derfor da jeg kom frem på Hotel i Bkk var det udlejet, pga. jeg ikke kom til tiden...., fandt dog hurtigt noget andet i området... På hjemrejsen : Vi landede i Dk mange timer for sent, ingen busser /toge, selvskabet var sku ligeglad.... Tak for kaffe - sikke et svindelfirma ! Der var blevet en direkte returbillet til BKK, men det blev med mellemlanding både ud og hjem, og timevis af forsinkelser, og selvskabet var kolde med os passagere... Hvad har rejsebureauet Tyrkiet Experten med flyselskabet Turkish Airlines at gøre, det er helt sikkert ikke Turkish Airlines de har brugt tll at transportere dig til Thailand. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 10/07-2014 10:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
De gange jeg har floejet med Turkish Airlines har det vaeret helt perfekt. God service. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/07-2014 10:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Nahm skrev: kro90 skrev: Nahm At give Tyrkietexperten skylden for at handlingsselskabet ikke kunne finde kufferterne i Bangkok og dette gav 2 timers forsinkelse, er jo helt forket. Det sker både for SAS, Thai og Finn air , at en bagagevogn henstår et eller andet sted. At Tyrkiet experten ikke tog sig af kunderne er en helt anden sag, har kun brugt dem fra CPH til Tyrkiet på charter ture, og der var pris og kvalitet pønt afstemt, og uden forsinkelser. OKI, vi aftaler hermed at de 2 timers forsinkelse omkring kufferterne i BKK ikke har noget som helst med Tyrkiet"xperten" at gøre ! de er jo "konkurs nu selvfølgelig LÆS : http://politiken....situation/ Men at de ikke kan levere en direkte retur rejse som betalt for, det er jeg vist langt fra den eneste der kan skrive under på....jeg husker på flyet en mor med sit spædebarn , hun var temmelig bange for at mellemlande og møde bevæbnede vagter, og ingen mad og drikke i 4 timer.....vist godt det selvskab er væk, mon ejeren er fattig nu ? tror sku fjolset (ejeren) har kashed ud og lever fedt ligenu...i Tyrkiet vel.. At du så gider spilde din tid på at tage det lorte-selvskab i forsvar forstår jeg ej. Jeg synes nu ikke han tager Tyrkiet experten i forsvare for at skrive at de ikke har noget med baggage forsinkelsen at gøre. Det er jo helt faktuelt at det er et af handling selskaberne i lufthavnen der håndterer baggagen og ikke selve rejsebureauet. Flyene var de jo heller ikke ejer af så i teorien har de heller ikke noget at gøre med det. Men der vil jeg så sige at deres valg af partner har nok haft en del at sige. De samarbejdede feks med Orient Thai Airline som er kendt for at købe gamle fly som de store selskaber ikke bruger mere. Feks sendte de i 2005 et Boing 747-100 il København for at flyve Tyrkiet eksperten kunder til Thailand. Men det levede ikke op til sikkerhedskravene det måtte ikke flyve. Så den vil jeg gerne give Tyrkiet eksperten skylden for. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 10/07-2014 10:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Hvis jeg koeber en billet hos XXX for at flyve med YYY og YYY har problemer med forsinkelse, bagage osv det kan man da ikke klandre XXX for. |
|
|
jens |
Lagt på d. 10/07-2014 13:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
JanH skrev: Gad vide om de har presset ekstra sæder ind = mindre plads, færre toiletter, og måske også en max. load på stewardesserne?! Nå, spøg til side, fandt dem på seatguru og det ser da fornuftigt ud: http://www.seatgu..._787-8.php 3-3-3 config, det er vel normalt på det fly? Ja det er vist standarden, fløj med Qatar sidste år med 787 på Economy hvor de også har 3-3-3 og det er de smalleste flysæder jeg endnu har oplevet de har regnet armlænene med i sædebredden på 17". Det var absolut ingen fornøjelse, og Emirates 17" brede sæder i 777 er luksus ifht til, vi er i Thailand nu hvor vi igen har fløjet med Emirates og det er ikke noget problem med deres sæder. Så hvis norwegian har lavet bare lidt mindre sædeafstand end Qatar ville jeg skulle have afmonteret både arme og ben for at flyve med dem 787 er helt afgjort bygget til 2-4-2 på Economy hvis det skal være komfortabelt. |
|
|
hiks |
Lagt på d. 11/07-2014 22:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 209 |
tyrkiet eksperten brugte engang zoomairlines, jeg mener ikke zoom air eksisterer idag. Har fløjet med tyrkis airlines 2 gange, meget tilfreds med deres service og faktisk godt mad de servere, flyver gerne med dem igen. har fløjet med de fleste selskaber til thailand, egypt air er den dårligste service, men det er muligt at ændre flybillet et kæmpe!! plus. |
|
|
mcpdk |
Lagt på d. 13/07-2014 07:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Thai Airways... --->>> altid... :-) Fuld forplejning, helt okay service, ikke så meget bøvl med et par ekstra kile, sprit nye maskiner, yderst sjældent forsinket......ect....ect... |
|
|
kiml |
Lagt på d. 13/07-2014 08:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Har også kun hørt godt om dem: men mange gange er det også folk selv der har skylden selv, hænger i klokken hele tiden kan jeg få en lille en mere, kan de rette min pude, og i den dur. de flyver Economy vil de have meget service køb, en first class billet hugoboerge skrev: De gange jeg har floejet med Turkish Airlines har det vaeret helt perfekt. God service. |
|
|
tatekthai |
Lagt på d. 13/07-2014 18:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Har fløjet med fjeldaber air en gang, det bliver aldrig gentaget. Kig på Trustpilot. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |