Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
AirAsia oplevelser
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/07-2014 18:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
JanH skrev: Tak for info. - man blev klogere. Bruger DTAC nummer og K.Bank, virker fint, men selvfølgelig kun i Thailand. Har flere gange forsøgt at plotte mit Thai nummer ind i min netbank (Nordea) men Nix, så mange telefon cifre, vil systemet (+66) ikke acceptere. |
|
|
handy |
Lagt på d. 08/07-2014 18:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
DK skrev: JanH skrev: Tak for info. - man blev klogere. Bruger DTAC nummer og K.Bank, virker fint, men selvfølgelig kun i Thailand. Har flere gange forsøgt at plotte mit Thai nummer ind i min netbank (Nordea) men Nix, så mange telefon cifre, vil systemet (+66) ikke acceptere. har fået mit Thai nummer i min Dk bank for godt nok mine sms sådan ca hveranden gang nå jeg skal overføre penge min DK bank siger det nok i nogle tilfælde bliver fanget fordi ais tror det er spam har prøvet at få konen til at ringe til ais og oplyse hvilket nummer der var afsender i DK et nummer med kun 4 cifre men det var helt sort for dem.... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 08/07-2014 18:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
DK skrev: Jo, men jeg har ikke mobilabonnement i Danmark, jeg bruger den ikke til at ringe med. Når jeg er i Thailand, er der inkluderet telefonabonnement i dataabonnementet, og jeg kan modtage SMS'er, men banken kan ikke sende til et udenlandsk nummer - i hvert fald ikke sidst jeg spurgte dem. Ja, og det er et kæmpe problem i mange sammen hænge... Det gælder også overførsel af penge, hvis ikke det lige er til egen konto. Det afhænger så af banken og beløbet. Jeg har ingen problemer i Nykredit med de beløb, jeg har behov for at overføre. |
|
|
handy |
Lagt på d. 08/07-2014 18:32
|
Mener også man kan bestille billetter på hjemmesiden og betale i Seven/11 blot man opretter en profil det mener jeg jeg har gjort en gang tidligere da der blev ved at gå ged i det.... |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/07-2014 18:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Kim Ludvigsen skrev: DK skrev: Jo, men jeg har ikke mobilabonnement i Danmark, jeg bruger den ikke til at ringe med. Når jeg er i Thailand, er der inkluderet telefonabonnement i dataabonnementet, og jeg kan modtage SMS'er, men banken kan ikke sende til et udenlandsk nummer - i hvert fald ikke sidst jeg spurgte dem. Ja, og det er et kæmpe problem i mange sammen hænge... Det gælder også overførsel af penge, hvis ikke det lige er til egen konto. Det afhænger så af banken og beløbet. Jeg har ingen problemer i Nykredit med de beløb, jeg har behov for at overføre. Du misforstår... Det har intet med beløbet at gøre. Systemet (Nordea) kan simpelthen ikke kapere de mange numre i mit Thai mobil nummer |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 08/07-2014 18:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
handy skrev: Mener også man kan bestille billetter på hjemmesiden og betale i Seven/11 blot man opretter en profil det mener jeg jeg har gjort en gang tidligere da der blev ved at gå ged i det.... Det er der i hvert fald nogle af discount-selskaberne, der tilbyder. Jeg benyttede den metode på min seneste lokale rejse, men jeg kan ikke huske, om det var Air Asia eller et af de andre selskaber. Det virker selvfølgelig kun, hvis man bestiller fra et land med den mulighed. Men det er desværre ikke alle, der tilbyder alternative betalingsmuligheder. Jeg måtte gennem lidt af en kamp med Turkish Airlines, da jeg bestilte min næste tur. En times tid i telefonen med en medarbejder, der lavede en særskilt betaling uden Verified by Visa. |
|
|
handy |
Lagt på d. 08/07-2014 18:46
|
DK skrev: Kim Ludvigsen skrev: DK skrev: Jo, men jeg har ikke mobilabonnement i Danmark, jeg bruger den ikke til at ringe med. Når jeg er i Thailand, er der inkluderet telefonabonnement i dataabonnementet, og jeg kan modtage SMS'er, men banken kan ikke sende til et udenlandsk nummer - i hvert fald ikke sidst jeg spurgte dem. Ja, og det er et kæmpe problem i mange sammen hænge... Det gælder også overførsel af penge, hvis ikke det lige er til egen konto. Det afhænger så af banken og beløbet. Jeg har ingen problemer i Nykredit med de beløb, jeg har behov for at overføre. Du misforstår... Det har intet med beløbet at gøre. Systemet (Nordea) kan simpelthen ikke kapere de mange numre i mit Thai mobil nummer jeg kunne heller ikke selv trykke mit Thai nummer ind i netbanken,men det kunne min rådgiver... |
|
|
rexulus |
Lagt på d. 08/07-2014 23:34
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
Hej I sidste uge modtog jeg verified by visa på mit thailandske tlfnr fra ais, skulle bare bestille fra pc, så jeg kunne skifte tlfnr med nem id. Det er bare at trykke på at du vil ændre tlfnr, så bliver man man bedt om at taste nem id nr, og vupti så kommer der en SMS med koden. Pc en skal selvfølgelig have java indstalleret, for at kunne vise nem id. I forhold til at få billetter ved siden af hinanden på air asia rejser, så bliver du spurgt om du selv vil vælge plads, inden du skal betale. Hvis du vælger det, koster det vist ca 120 baht pr sæde, så vidt jeg husker, er et år siden jeg købte der sidst. |
|
|
Mukke |
Lagt på d. 10/07-2014 10:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 378 |
Ja og alligevel tænkte jeg faktisk ikke så meget på disse gebyrer, for dem kan man forholde sig til eller lade være... Jeg tænkte mere på, at 3 mennesker med samme efternavn, hvorfor placere man ikke dem ved siden af hinanden, når der nu er plads, men man placere os med 2 rækker imellem, og giver os mulighed for mod betaling at sammensætte et alternativt, altså mod betaling... Det er da første gang i mit 65 årige liv jeg har været ude for, at en familie ikke placeret ved siden af hinanden, når nu der er plads.. Jeg mener ikke dette er kundepleje, og dette uanset om man har betalt 10.000.- kroner eller 500.- kroner for en billet.. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 10/07-2014 11:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Det har intet med beløbet at gøre. Systemet (Nordea) kan simpelthen ikke kapere de mange numre i mit Thai mobil nummer[/quote] jeg kunne heller ikke selv trykke mit Thai nummer ind i netbanken,men det kunne min rådgiver...[/quote] Det er utroligt at Nordea ikke kan klare det problem. Hvis bankerne i Singapore kan klare det saa kan bankerne i Danmark vel ogsaa ? |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 10/07-2014 14:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
#29 Mukke Det er nu ikke kun AirAsia der ikke kan finde ud af den slags. Sidst vi var af sted med Thai (marts 2014) var en familie med 2 voksne og 3 børn også havnet forskellige sæder / rækker selvom der var plads ved siden af hinanden. Med SAS-Charter fra Tyrkiet og hjem skete det også her, her skal dog tilføjes at der ikke var tomme sæder at dele ud af, så her måtte folk bytte rundt. Kim
|
|
|
Un-jai |
Lagt på d. 11/07-2014 15:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Jeg har efterhånden fløjet med Air-Asia en del gange, som regel nor det går mod Danmark, da det passer bedst med tiden imellem Don Mueang og Suvarnabhumi og har absolut intet at klage over, serveringen er så som så, men det koster jo heller ikke noget at flyve med dem og for mit vedkommende tager det kun en time og så er det sprit nye fly med lækre lædersæder, havde dog en skrækkelig tur sidst hvor vi fløj lige op i en MEGA tordenbyge, med flere tilskadekomne, men nu er det jo ikke dem der bestemmer over vejret, endnu... Den anden vej, nord på er det Nok-Air der passer bedst, også super godt og billigt og de samme sprit nye fly og nye fly CPH-BKK BKK-CPH det kan da ikke blive bedre??! Det skulle da lige være at man kunne slippe for shuttle-turen i Bangkok ;-) God weekend Mvh Un-jai Solen skinner altid, det er bare et spørgsmål om at finde et hul i skyerne
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |