Se indlæg
 Udskriv debat
HOTEL I BANGKOK
Gert
Prøvede at maile til SL. Det er s....... dyrt for 2 sammenhængend værelse +morgenmad, den går ikke

hugoboerge
Gert skrev:

Prøvede at maile til SL. Det er s....... dyrt for 2 sammenhængend værelse +morgenmad, den går ikke

Hvad var prisen ?

Gert
hugoboerge skrev:

Gert skrev:

Hvad var prisen ?

2 sammenhængende værelser 2*3400 4*morgenmad 265 i alt baht 7860+7%vat

hugoboerge
Gert skrev:

hugoboerge skrev:

Gert skrev:

Hvad var prisen ?

Det lyder fuldstaendig vanvittigt. Proev Pantip Court - 160 kvm - og jeg vil naesten tro at det er billigere.

Morgenmad skulle vaere inkluderet.

Gert
hugoboerge skrev:

Gert skrev:

hugoboerge skrev:

Gert skrev:

Hvad var prisen ?

Det lyder fuldstaendig vanvittigt. Proev Pantip Court - 160 kvm - og jeg vil naesten tro at det er billigere.

Ja, jeg finder nok noget, til den pris skulle det ikke være et problem.

hugoboerge
Gert skrev:

hugoboerge skrev:

Gert skrev:

hugoboerge skrev:

Gert skrev:

Hvad var prisen ?

Naar du finder noget, vil du vaere rar at delagtiggoere os i hvad du har booket ? Mvh.

Gert
hugoboerge skrev:

Gert skrev:

hugoboerge skrev:

Gert skrev:

hugoboerge skrev:

Gert skrev:

Hvad var prisen ?

Naar du finder noget, vil du vaere rar at delagtiggoere os i hvad du har booket ? Mvh.

Ja

Anonym Bruger
Gert skrev:

WTF følger der private tjenere med til den pris? Til den pris kan du booke 2 værelser på et af de store dyre hoteller.

Vi boede sidste år 9 dage på Urbana Langsuan (et par km fra det område i ønsker at bo i) og vi gave 3143 baht (+ vat og service) for en 90 m2 stor lejlighed med 2 soveværelser. Vi boede også på dette hotel http://www.berkel...tunam.com/ og vi betalte 8000 kr for 9 dage med 2 værelser.

Så den pris du har fået er ha helt ude af trit med virkeligheden selvom Shukumwit er lidt dyrere.

Men jeg kan stadig anbefale Grand president i soi 11 (soi 11 ligger lige over for Soi 8) deres familie suite kan du få for omkring 5500 pr nat.

kanut
Personligt er jeg godt tilfreds med at bo på Stable Lodge, der er altid smilende personale, dejlig pøl, og pæne rene værelser, turen fra Stable Lodge til Sukhumvith taget kun få minutter til fods, og hvis man bevæger sig til venstre af Sukhumvith ca. 500 meter, er man på den dejligste resturang Suda.Cheers
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Gert
Så er der booket: Pantip Suites Soi Sathorn 160M2 suite m. 2 soveværelser,køkken,stue, 2 badeværelser,incl.vat ,serviceafg,morgenmad,mm.
Pris for 5 overnatninger THB 21250,00
Tak for hjælpen.

hugoboerge
Min tidligere kollegas kommentar til Centre Point soi 10.

Hvis jeg anbefaler for meget kan jeg jo ikke få plads næste gang :-(
Haha

Jo. Will do. Du kan roligt anbefale.
Beliggenhed og value for money er helt i top !!

Spring til debat: