Se indlæg
Drabssigtet tidligere fængslet i Danmark og Thailand
|
|
milex |
Lagt på d. 09/06-2014 00:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
@amagerdrengen - absolut enig!!! |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 09/06-2014 04:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Amagerdreng skrev: @GAMBIT Nu skyder du sgu for lavt.. Hvad fanden skal det til for at fremhæve deres profiler fra Facebook.. Jeg tager ikke Dennis i forsvar men det du laver er sgu for sygt.. Giv mig bare prygl over dette indlæg men dem tager jeg så med oprejst pande.. @Amagedreng Jeg er blot formidler af en informationskilde, nøjagtigt som de avisartikler der er blevet delt herinde. egentligt har denne mand intet med Thailand at gøre i denne sag, udover at han har været i fængsel hernede, og i den forbindelse er blevet debateret herinde tidligere. Det var ikke min mening at støde nogen med links til deres profil, og jeg kan godt se at det ikke er i orden. @Admin vil du være venlig at slette mit tidligere opslag indeholdene link til de omtaltes facebook profil. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 09/06-2014 08:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Sorry OF men svar på tiltale. @JanH et intet sigende indlæg fra dig.!!!. Og vil du se mere af mig så kik du blot i mit fotoalbum.. Hvis det kan glæde dig. @GAMBIT - Flot du selv fik det fjernet...Den ros skal du have. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/06-2014 09:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
undskyld, men hvad er der helt præcis i vejen med at linke til facebook? man kan alligevel se hans billeder i alle aviser og hvis det støder nogen så lad da være med at trykke på linket. stodderen har slået et foster ihjel og en mor til to børn, så skader det vel ikke at offentliggøre en sølle fb profil. spørgsmålet er hvem der går i for små sko. god 2. pinsedag |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 09/06-2014 09:46
|
kære @JS.. Personligt er jeg TOTALT ligeglad med hvor mange billeder der findes af den omtalte mand men så du indlægget og hvor mange links der var ?? Godt så...måske forstår du mit indlæg om hvor sygt det var at linke til FB. Og hvem siger for øvrigt at jeg har trykket på disse to links ? og går i små sko ?? (43 måske små for dig) Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Druwor |
Lagt på d. 09/06-2014 09:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Jeg har ikke noget imod at man bringer linket til hans profil. Men der er ved retten I Odense nedlagt forbud mod at ofrets navn og familiens navn offenliggøres. Jeg har ingen interesse I at kigge på de linke, men I den sidste ende ville det være strafbart at offentliggøre ofrets navn. Så det er fint at de to links er fjernet. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/06-2014 10:02
|
Jeg så 2 links: ét til psykopaten og ét til den afdøde. Deres billeder er vist på div. internetaviser inkl. thairelateret nyhedssider. Kan virkelig ikke se 'det syge' i det. Facebook offentlig tilgængelig så hvad er det ulovlige i at linke til det? Så lad da være at klikke på det hvis det støder. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 09/06-2014 10:03
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jeg klikkede på de to links, og så nogle billeder af to mennesker der virkede glade for hinanden. Det gør det blot endnu mere tragisk at det hele nu er endt som det er. Foruden billederne af de to involveret mennesker, så var der også billeder af andre mennesker samt af de to børn. Op i røven med Dennis Mark Knudsen hvis han er mandfolk og fair nok så tager han livet af sig selv, men rigtigt at det nok ikke er det smarteste at billederne af børnene kommer ud nu efter hvad der er sket. Det har de to børn næppe brug for nu. Og derfor synes jeg det er rigtigt at Gambit beder om at få fjernet de to links igen. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/06-2014 10:10
|
Ja, det er cool at Gambit har bedt om at få linket fjernet (hans indlæg) og det ville også være cool hvis webmaster fjerner det (hans side). men det irriterer mig bare at andre medlemmer skal diktere hvad folk må poste og ikke poste ovenikøbet i en underlig hård tone... som om det virkelig støder dem..... |
|
|
lung |
Lagt på d. 09/06-2014 10:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
nedlagt forbud mod navn..... navnet findes overalt på nettet.... Facebook bruges til alt muligt så jeg kan ikke se noget galt i at linke... sådan er vi jo forskellige lung |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 09/06-2014 10:16
|
Jamen Web beskriver jo ganske godt de to link (som jeg ikke åbnede) og hvorfor skal både afdødes familie og morderens familie udstilles på DTW....Og at GAMBIT har fået dem fjernet herfra er måske pga mit indlæg til ham men lad det være usagt.. @JS Hvis det er mig du hentyder til "I hård tone" hvor ser du så den ?" Måske kan det også tænkes at afdødes familie IKKE har fået kontaktet FB endnu og bedt om at lukke dennes profil ned - men for os andre er det vel et spørgsmål om at tænke selv... Men lad os nu ikke begynde på dette mudderkastning igen... Lad freden falde over os og lad folk (og fæ) skrive hvad de lyster på DTW... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
zapper |
Lagt på d. 09/06-2014 10:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Jamen du modsiger jo dig selv nu! Ved du i grunden, hvad du selv mener ? |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 09/06-2014 10:29
|
Kære Mrprovo / Zapper... læs du hele tråden (29) og måske du kan læse mellem linjerne. Her slutter jeg for skulle nødig ende op i mudderkastning igen som andre tråde.... Skriv hvad i lyster men gør det med omtanke (det kniber vist nogle gange for visse) Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 09/06-2014 10:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Jeg fandt Dennis via den nu afdødes profil, og i afsky for Dennis delte jeg links med jer før jeg tænkte mig om og sagens alvor for de pårørende. Som Admin selv beskriver blev der vist kærlighed til hinanden fra begge parter, desværre for afdøde hvar hendes kæreste dybt psykopat. Jeg bad Admin om at fjerne links da jeg selv kunne se morgenen efter at det var moralsk forkert. At Amagerdreng reagerer som han gør, skal jeg ikke svare for. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/06-2014 10:38
|
Amagerdreng skrev: @GAMBIT Nu skyder du sgu for lavt.. Hvad fanden skal det til for at fremhæve deres profiler fra Facebook.. Jeg tager ikke Dennis i forsvar men det du laver er sgu for sygt det er det jeg mener med unødvendig hård tone. Nu ved jeg ikke hvordan folk snakker til hinanden på Amager, men det kunne måske siges lidt mere diplomatisk, specielt hvis I ikke kender hinanden. At du overhovedet bringer det på banen viser lidt om skostørrelser...det må vel være op til folk selv el. admin. Amagerdreng: Lad freden falde over os og lad folk (og fæ) skrive hvad de lyster på DTW... Det jo så lidt svært at skrive hvad man lyster, når folk efterfølgende for ondt et mørkt sted over det. anyway, vi lader den ligge der. |
|
|
sony |
Lagt på d. 09/06-2014 11:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
JS skrev: Amagerdreng skrev: @GAMBIT Nu skyder du sgu for lavt.. Hvad fanden skal det til for at fremhæve deres profiler fra Facebook.. Jeg tager ikke Dennis i forsvar men det du laver er sgu for sygt det er det jeg mener med unødvendig hård tone. Nu ved jeg ikke hvordan folk snakker til hinanden på Amager, men det kunne måske siges lidt mere diplomatisk, specielt hvis I ikke kender hinanden. At du overhovedet bringer det på banen viser lidt om skostørrelser...det må vel være op til folk selv el. admin. Amagerdreng: Lad freden falde over os og lad folk (og fæ) skrive hvad de lyster på DTW... Det jo så lidt svært at skrive hvad man lyster, når folk efterfølgende for ondt et mørkt sted over det. anyway, vi lader den ligge der. Jeg kan sgu kun give dig ret JS. Men der er vel en grund til det bliver kaldt lorteøen derude Havde ad ikke skrevet indlægget havde jeg slet ikke læst det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/06-2014 12:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
http://ekstrablad...301754.ece "Lørdag morgen slog det nemlig klik for Dennis Mark Knudsen, da han dræbte sin 33-årige samlever med en steakkniv for derefter at ringe til sin advokat og skrive en mail til en redaktør på Ekstra Bladet og tilstå mordet. Dennis Mark Knudsen fortalte, at han led af vrangforestillinger og hallucinationer i gerningsøjeblikket." Hmmm slår sin kæreste ihjel, ringer til sin advokat, e-mailer til en redaktør på ekstrabladet, pakker sin kuffert og er klar til afgang. Siger selv at han led af vrangforstillinger og hallucinationer i gerningsøjeblikket. Hmmm er det en kold beregnende psykopat, eller en psykisk syg utilregnelig person? Henrik Day Poulsen, der i mange år har arbejdet med folk med personlighedsforstyrelser, mener dog ikke, at man nødvendigvis skal tage Dennis Mark Knudsens ord for gode vare: - Det kan godt være, at han siger, at han var sindssyg. Det er dog ikke sikkert, at det er rigtigt. Personer med psykopatiske træk har lettere ved at lyve, og det er derfor, at han skal undergå en mentalundersøgelse, der kan vise, om han skal have en behandlingsdom, siger han. Forvaring til psykopaten............. Og jeg er ligeglad med, at han så kommer til at ligge og bunkepule kvinder sammen med Peter Lundin. Bare at han kommer væk fra gaderne, og gerne for altid. Redigeret af vandango d. 09/06-2014 12:11 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/06-2014 12:21
|
gad vide hvor mange damer han har hygget sig med i Thailand... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 09/06-2014 13:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Et par artikler i dag i Phuket Gazette: http://www.phuket...ad-image-0 http://www.phuket...ad-image-0 Det kunne se ud som om de to, der forsøgte at myrde ham, har haft gode forbindelser eller penge nok. |
|
|
Gamba |
Lagt på d. 09/06-2014 22:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 191 |
De to skulle straffes hårdt fordi de skyder så dårligt. Det ville ellers give 3 fluer med et smæk hvis de ramte. |
|
Spring til debat: |