Se indlæg
 Udskriv debat
Skifte Thail til dansk på Windows Office
Lung Per
Hjælp! Shock

Jeg har købt en ny pc i Thailand, med en del programmer præ-installeret på Thai.

Alt i Windows Office 2007 er på Thai, og jeg har brug for at ændre sproget til dansk eller engelsk. Mine Thai sprogkundskaber er utilstrækkelige til at læse fanebladene, så jeg kan ikke selv ændre sproget.

Er der et venligt menneske der kan læse Thai og har en smule PC forstand, som kan hjælpe mig at ændre sproget?

København/Nordsjælland, men kører gerne langt for at få hjælp.

Cool

DeeJ
Hej Lung

Du kan ikke ændre sproget (undtagen ordbog) på office eller andre standard MS produkter.

Microsofts produkter er sprogspecifikke (endnu en grund til at skifte til Mac).

vh Dan

dardi
Selvfølgelig kan du det.
http://office.microsoft.com/da-dk/excel-help/oversigt-over-language-interface-pack-til-microsoft-office-HA010356061.aspx

Jeg har en dansk installationspakke .. og hvis nogen i Thailand skal have Office 2010 .. så VUPTI er den engelsk eller Thai .. eller serbokroatisk.

MS er ikke født i går .. de har 1 installationspakke på engelsk .. og så en lokaliseret sprogpakke..

DeeJ
Er der en tilsvarende sprogpakke til 2007 ?

dardi
@DeeJ ... ja da .. nøjagtig samme problemstilling ..

Lung Per
Jag takker for svarene. I mellemtiden har jeg fået løst problemet.
Løsningen var den uundgåelige - at afinstallere Thai programmet og installere en ny dansk version. Jeg fik fat i en 2010 version. Det fungerer som det skal.
Sunflower

dardi
@Lung Per .. det er båre dajlit

Spring til debat: