Se indlæg
 Udskriv debat
Aeroflot megaexpanderar till Thailand
Webmaster
Den kommende vinter storsatser flyselskabet med 21 direkte afgange om ugen fra København og Stockholm via Moskva til Thailand.

Fra vinterprogrammet i november flyver Aeroflot syv gange om ugen direkte til Phuket og to gange dagligt, til Bangkok med nye Boeing B777, skriver travelreport.se.

Læs nærmere på: Take off og travelreport.se
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
kanut
Det er gode nyheder, jeg var blevet lidt nervøs for den manglende konkurence fra SAS, nu de ikke flyver til Bangkok mere.

Så, måske det kommer nogle gode priser, det kunne jeg godt bruge, da jeg netop skal en tur til Bangkok i Novenber.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

kanut
PS.
Og denne gang skal jeg ikke bo på Stable lodge.Cheers

Frank
Det bliver spændende at se privniveauet hos dem og konkurrenterne. Jeg er tilsyneladende en af de få, så har haft en god oplevelse hos Aeroflot (for mange år siden). Og hvis transfertiden i Moskva ellers er kort, så synes jeg stadig, at Moskva er det mest logiske stop, når man skal til Thailand. Det ligger på vejen...

handy
Flere jeg kender der har været med dem i nyere tid der roser dem ,nyere fly og god mad har aldrig prøvet dem selv.....god weekend

rinpoche
Webmaster skrev:

[quote]Den kommende vinter storsatser flyselskabet med 21 direkte afgange om ugen fra København og Stockholm via Moskva til Thailand.

Read the rules

TG950
kanut skrev:

PS.
Og denne gang skal jeg ikke bo på Stable lodge.Cheers

out of topic.

hvad er den af, er man blevet sippet ;-)
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

kanut
Næ-nej. jeg bliver 60, så jeg skal på en backpacker tur med sønnerne til Laos, så det bliver sikkert noget i retning af khaosan road i Bangkok, og ligende i nord Thailand, hvorefter vi tager speedbåd på Mekong til Vientiane.

TG950
kanut skrev:

Næ-nej. jeg bliver 60, så jeg skal på en backpacker tur med sønnerne til Laos, så det bliver sikkert noget i retning af khaosan road i Bangkok, og ligende i nord Thailand, hvorefter vi tager speedbåd på Mekong til Vientiane.

Respect for at du tager på Backpacker i din unge alder af 60, så er der jo masser af plads til mange ture fremover.

P.S. god tur
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

holmholm
Vi har lige købt billige biletter med Aeroflot.
Fra 5 - 30 januar 2015.
Ventetid i Moskva 2 timer og 10 min. ud og 3 timer hjem.
3632 kr pr stk.
Det er godt nok billigt.
Og jo, Jeg har fløjet med Aeroflot før.

sula
holmholm skrev:

Fra 5 - 30 januar 2015.
3632 kr pr stk.
Det er godt nok billigt.

Har også siddet og kigget på samme billetter med Aeroflot men med afgang december og hjemtur slut januar og det er same pris men de er vel ok og flyve med eller ?.

farao54
Så må vi jo håbe for jer at de flyver til Europa til den tid..:-)

GAMBIT
sula skrev:

holmholm skrev:

Fra 5 - 30 januar 2015.
3632 kr pr stk.
Det er godt nok billigt.

Har også siddet og kigget på samme billetter med Aeroflot men med afgang december og hjemtur slut januar og det er same pris men de er vel ok og flyve med eller ?.

De er Fino !

Jeg har fløjet med dem nogle gange.

Billige, Kort transit og jernhårdt personale.
flyene er af lidt ældre model, men sæderne har mere plads en mange andre selskaber (hverfald min oplevelse)
Service er der såvidt ikke det store af, drikkelse er nemmere at hente selv.
Flymad er tålelig.

Jeg selv kræver ikke det store på en flyrejse så jeg tager gerne et billigt flyselskab, jeg prøver som regel bare at undgå lange transit tider på mere end 4 timer.

de 12 timer det tager fra Moskva til BKK er jo hurtigt overstået med et par valium og 2 dobbel wiskey sjusser i flyet.

så i bund og grund har jeg ingen beklagelser over Aeroflot

holmholm
GAMBIT skrev:

sula skrev:

holmholm skrev:

Fra 5 - 30 januar 2015.
3632 kr pr stk.
Det er godt nok billigt.

De er Fino !

flyene er af lidt ældre model, men sæderne har mere plads en mange andre selskaber (hverfald min oplevelse)
Flymad er tålelig.

Jeg selv kræver ikke det store på en flyrejse så jeg tager gerne et billigt flyselskab, jeg prøver som regel bare at undgå lange transit tider på mere end 4 timer.

de 12 timer det tager fra Moskva til BKK er jo hurtigt overstået med et par valium og 2 dobbel wiskey sjusser i flyet.

Nu har Aeroflot købt mange nye fly i de sidste par år. Billeder af Economy class ses her :
http://www.aerofl...rt_service

Og så tager det gudskelov ikke 12 timer fra Moskva til Bangkok som du skriver, men 8t. 50m.
Den anden vej fra Bangkok til Moskva 10t. 15m.
København - Moskva 2t. 25m.
Moskva - København 2t. 45m.

GAMBIT
holmholm skrev:

GAMBIT skrev:

sula skrev:

holmholm skrev:

Fra 5 - 30 januar 2015.
3632 kr pr stk.
Det er godt nok billigt.

De er Fino !

Flymad er tålelig.

Nu har Aeroflot købt mange nye fly i de sidste par år. Billeder af Economy class ses her :
http://www.aerofl...rt_service

Og så tager det gudskelov ikke 12 timer fra Moskva til Bangkok som du skriver, men 8t. 50m.
Moskva - København 2t. 45m.

Ok, det er også nogle år siden, men tak for update, det gør turen med Aeroflot en tand mere positiv end man ellers er vandt til at høre. Jeg skal her også indskyde at de nye fle ser langt mere behagelige ud end de fly jeg har rejst med - måske det bliver Aeroflot for mig også næste gang Smile

Nahm
Holmholm,

Grunden til at det går hurtigere på udturen er at det går ned af bakke, hjemturen er en lang op ad bakke tur for flyet.....LOL LOL

Spøg til side, men.

Håber turen bliver fin, prisen er da absolut billig.
Mvh,
Nahm

farao54
Det lader til, at så længe man IKKE får brug for hjælp i Moskva lufthavn, og så længe man IKKE forventer hjælpsomme eller smilende stewardesser, og så længe man kan undvære alkohol og acceptere dårlig mad, så er det vist nok ganske glimrende fly.
Men slå jer løs og kig dette link igennem..:

http://www.airlin...FORID%3A11

holmholm
Når bare flysikkerheden er i orden er jeg tilfreds.
Og for en returbillet til en pris af 3632,- så overlever jeg nok :
Stewardesser der måske ikke smiler.
Evt. manglende hjælp i Moskva lufthavn. (har været der 4 gange og kunne nemt finde rundt)
Alkohol ( er i øvrigt ikke det bedste at indtage på en flyvetur )
Og den med maden er jeg ikke bange for. Mange nævner i deres reviews at maden er god. Eating Fast

Vi kunne også have rejst direkte samme dato med Thai Airways til en samlet pris på ca. 14000.
Her betaler vi 7300. Det er trods alt en stor besparelse, og tæt på halv pris. Smile

kanut
Gode priser skal jeg love for Smile men men, jeg har købt med Thai, for 14 dage siden ( november ) der var lige nogle timer med et godt tilbud (syntes jeg) 17000kr. for tre stk. så dem nappede jeg, og jeg har lært at man ikke skal kikke tilbage når man har købt, så jeg er glad. Cheers

Spring til debat: