Se indlæg
Rejseledsager søges til d. 22.maj
|
|
tascon |
Lagt på d. 09/05-2014 17:52
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
Rejsefælle søges til min kone der skal rejse alene for første gang fra Bangkok d. 22. maj kl. 9.00 og til Billund med ankomst kl. 21.20 med Norwegian via Oslo. Da hun aldrig har rejst alene og via denne rute, er hun ikke særlig stolt af situationen, bl.a. fordi har hun lidt svært ved at læse teksten på skilte og skærme på engelsk. Det er især ved flyskiftet i Oslo der vil være problemer. Der vil være 4 timer til at checke ind på maskinen til Billund, men hvis flyet fra Bangkok er ret meget forsinket, kan det jo hurtigt blive noget hektisk når man ikke ved hvordan det fungerer og hvad tingene hedder. Du skal absolut ikke være barnepige for hende, blot kunne give hende nogle gode råd, så hvis du skal ud på den samme rejse, hører jeg gerne fra dig så jeg kan få et telefonnummer som hun kan ringe til og aftale hvor og hvordan i kan mødes mvh - Svend E. |
|
|
maik |
Lagt på d. 09/05-2014 18:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Du skal være mere end ualmindelig heldig, hvis du på den dag her inde finder en, som rejser på den rute.
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 09/05-2014 19:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
tror nu også det bliver svært at finde en rejse ledsager på den rute, ikke for at kloge mig, så ville jeg nu nok have valgt en direkte rejse BKK > CPH hvor du så kunne have taget imod hende. håber hun klare turen uden problemer alligevel. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
zapper |
Lagt på d. 09/05-2014 20:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
tascon skrev: Rejsefælle søges til min kone der skal rejse alene for første gang fra Bangkok d. 22. maj kl. 9.00 og til Billund med ankomst kl. 21.20 med Norwegian via Oslo. Da hun aldrig har rejst alene og via denne rute, er hun ikke særlig stolt af situationen, bl.a. fordi har hun lidt svært ved at læse teksten på skilte og skærme på engelsk. Det er især ved flyskiftet i Oslo der vil være problemer. Der vil være 4 timer til at checke ind på maskinen til Billund, men hvis flyet fra Bangkok er ret meget forsinket, kan det jo hurtigt blive noget hektisk når man ikke ved hvordan det fungerer og hvad tingene hedder. Du skal absolut ikke være barnepige for hende, blot kunne give hende nogle gode råd, så hvis du skal ud på den samme rejse, hører jeg gerne fra dig så jeg kan få et telefonnummer som hun kan ringe til og aftale hvor og hvordan i kan mødes mvh - Svend E. Jeg forstår din nervøsitet, meeeeeeeeeen tror du kan slippe lidt af for lufthavnen i Oslo er ikke særlig stor, og der er kun en vej hun kan gå. Da min kæreste første gang skulle rejse herop, havde jeg de samme sommerfugle i maven som du har nu, men de piger er altså dygtige nok selvom det er dem ukendt og de udtrykker stor bekymring, så skal hun nok nå frem til dig. Lille lufthavn og 4 timer giver hende masser af tid, og der er et godt service niveau i Oslo, så din kærste kan trygt vise hendes billet til personalet deroppe, så skal hun nok blive guidet. Jeg har selv benyttet mig af den samme tur og min kæreste har to gange rejst denne tur. Alle ture er forløbet uden problemer eller forsinkelser. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/05-2014 23:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
zapper skrev: tascon skrev: Rejsefælle søges til min kone der skal rejse alene for første gang fra Bangkok d. 22. maj kl. 9.00 og til Billund med ankomst kl. 21.20 med Norwegian via Oslo. Da hun aldrig har rejst alene og via denne rute, er hun ikke særlig stolt af situationen, bl.a. fordi har hun lidt svært ved at læse teksten på skilte og skærme på engelsk. Det er især ved flyskiftet i Oslo der vil være problemer. Der vil være 4 timer til at checke ind på maskinen til Billund, men hvis flyet fra Bangkok er ret meget forsinket, kan det jo hurtigt blive noget hektisk når man ikke ved hvordan det fungerer og hvad tingene hedder. Du skal absolut ikke være barnepige for hende, blot kunne give hende nogle gode råd, så hvis du skal ud på den samme rejse, hører jeg gerne fra dig så jeg kan få et telefonnummer som hun kan ringe til og aftale hvor og hvordan i kan mødes mvh - Svend E. Jeg forstår din nervøsitet, meeeeeeeeeen tror du kan slippe lidt af for lufthavnen i Oslo er ikke særlig stor, og der er kun en vej hun kan gå. Da min kæreste første gang skulle rejse herop, havde jeg de samme sommerfugle i maven som du har nu, men de piger er altså dygtige nok selvom det er dem ukendt og de udtrykker stor bekymring, så skal hun nok nå frem til dig. Lille lufthavn og 4 timer giver hende masser af tid, og der er et godt service niveau i Oslo, så din kærste kan trygt vise hendes billet til personalet deroppe, så skal hun nok blive guidet. Jeg har selv benyttet mig af den samme tur og min kæreste har to gange rejst denne tur. Alle ture er forløbet uden problemer eller forsinkelser. og sørg for at hun har rigeligt penge på lommen, alt på gardemoen i oslo er svine dyrt, et måltid mad løber nemt over 1000 baht |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 10/05-2014 09:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
@tascon - jeg må helt ærligt indrømme at jeg nok havde købt en direkte billet til Kbh og taget turen til hovedstaden hvis hun er så usikker. Men selvfølgelig kan der være flere grunde til du ikke har gjort det. Men frygt ikke der er hjælp at finde i Oslo (også selv om hendes engelsk er dårligt). Rigtig god tur til hende og held og lykke.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Papa |
Lagt på d. 10/05-2014 11:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 245 |
Hej tascon. Forstår godt du er lidt nervøs, jeg havde det på samme måde da min kone skulle alene til DK (over Doha ) ingen problemer overhovedet. Men slap du bare af, tror ikke hun er den eneste Thai der skal den vej, og som der bliver sagt kan hun altid bare vise sin billet til en eller anden i lufthavnen . Glæd dig nu bare til i ses igen. "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." |
|
|
Frank |
Lagt på d. 10/05-2014 11:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Bare en idé: Kan turen med Norweigian ikke fås så billigt, at du selv kunne rejse til Oslo? |
|
|
sula |
Lagt på d. 10/05-2014 15:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Skriv en seddel på dansk eller engelsk hun kan vise folk med hvor hun skal hen der er altid nogen der vil vise vej. har selv gjort det med familie både til og fra Thailand med stor lykke |
|
|
HD |
Lagt på d. 10/05-2014 16:14
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
Min kæreste kommer midt juni. Har ikke rejst uden for Thailand og vil godt jeg kommer og henter hende. Men jeg har valt hun flyver non stop med Thai air til Danmark. Ja det koster mere. Er ikke så god til Engels |
|
Spring til debat: |