Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej. jeg er igang med at skrive ansøgnings formularer til vores årlige 3 md besøg i Danmark. Er der nogen der ved hvor meget man skal vise Ambassaden ( Altså - bank statement - hvor mange penge skal der stå på kontoen ) for at min Thai viv , Gift i Danmark, kan få et 90 dages shengen visa .
Sejlads i Thailand er den bedste måde at holde ferie på, væk fra hele ræset og alligevel ikke langt fra land for at være med.
Hej. jeg er igang med at skrive ansøgnings formularer til vores årlige 3 md besøg i Danmark. Er der nogen der ved hvor meget man skal vise Ambassaden ( Altså - bank statement - hvor mange penge skal der stå på kontoen ) for at min Thai viv , Gift i Danmark, kan få et 90 dages shengen visa .
Du skal nok vise dit visum til Thailand, naturligvis vielsesattest, og så 40.000 baht på hendes bankbog + det sædvalige som flyreservation og rejseforsikring.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."