Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Da regeringen i Thailand har fået nok af den omdømme, som sexturismen har medført for landet. Har regeringen med øjebliklig virkning vedtaget at samtlige go go barer i hele Thailand skal tvangslukkes. Det først og fremmest barerne i Nana Plaza, Soi Cowboy og Patpong i Bangkok, Patong Beach på Phuket og ikke mindst go go barerne i Pattaya og det gælder også de såkaldte short-time bare i Soi 6.
Thailands turistminister Somsak Pureerisak udtrykker glæde over der endelig bliver sat en stopper for dette svineri, som ministeren direkte udtrykte det.
Læs mere om det, ved at klikke på linket.
http://www.pattay...1032014_03 Redigeret af Thomas72 d. 01/04-2014 15:59
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.
vandango , det er 1. April , tror du ikke det er en aprilsnar.
Øv håber det ikke, var for ikke så lang tid siden, sammen med en rigtig flink herre fra DTW/Thailand og hans søde Thailandske hustru, han havde købt ny bil.
Jeg er hammer misundelig, og vil gerne selv have mig en dyt i Thailand. Et betragteligt kursfald, ville have brunget/hjulpet mine drømme til et "come true".
Da regeringen i Thailand har fået nok af den omdømme, som sexturismen har medført for landet. Har regeringen med øjebliklig virkning vedtaget at samtlige go go barer i hele Thailand skal tvangslukkes. Det først og fremmest barerne i Nana Plaza, Soi Cowboy og Patpong i Bangkok, Patong Beach på Phuket og ikke mindst go go barerne i Pattaya og det gælder også de såkaldte short-time bare i Soi 6.
Thailands turistminister Somsak Pureerisak udtrykker glæde over der endelig bliver sat en stopper for dette svineri, som ministeren direkte udtrykte det.
Hvis de thailandske politikere en dag virkelig indførte en sådan lov ville håndhævelsen af den nok alligevel blot svare til håndhævelsen af love om prostitution, nøgenhed (i eks. gogobarer) ol.
Så mon ikke politiet kunne tænke sig en sådan lov? Det kunne i al fald forøge deres indtjening.