Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Cykel med som bagage?
|
|
Un-jai |
Lagt på d. 28/03-2014 13:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Jeg har lige talt med Thaiairways, de siger det samme som står på deres hjemmeside, så de beder blot om at jeg skal veje og måle cyklen i kassen og oplyse dem dataene pr. tlf. Så nu kan det ikke gå stærkt nok med at få cyklen og papkassen, kan bedst lide at sådanne ting er afklaret. Mvh Un-jai God solskindsweekend og tak for jeres svar. |
|
|
Un-jai |
Lagt på d. 30/03-2014 15:20
|
Indenrigs i Thailand.... Har I prøvet indenrigs med cykel? Jeg skal videre til Phitsanulok, enten med NokAir eller AirAsia, hvem der nu måtte tage cyklen og mig, jeg har tjekket deres hjemmesider og der står kun omkring vægten, jeg har ikke kunnet finde noget med "Oversize bagage".... Hvis de ikke tager oversize, er jeg henvist til bus eller taxa og det vil jeg helst undgå da det både er farligt og langsomt :-( Mvh Un-jai |
|
|
sony |
Lagt på d. 30/03-2014 16:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Hva med at cykle hæ hæ det må da være lidt af en oplevelse
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Un-jai |
Lagt på d. 30/03-2014 16:39
|
Ja det kunne være fedt, men det har jeg desværre ikke tid til denne gang..... |
|
|
Gamba |
Lagt på d. 31/03-2014 06:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 191 |
Un-jai skrev: Indenrigs i Thailand.... Har I prøvet indenrigs med cykel? Jeg skal videre til Phitsanulok, enten med NokAir eller AirAsia, hvem der nu måtte tage cyklen og mig, jeg har tjekket deres hjemmesider og der står kun omkring vægten, jeg har ikke kunnet finde noget med "Oversize bagage".... Hvis de ikke tager oversize, er jeg henvist til bus eller taxa og det vil jeg helst undgå da det både er farligt og langsomt :-( Mvh Un-jai De billige indenrigs fly selskaber tager sig godt betalt. Har engang fået sendt en scooter Buriram-Phuket med post og det var ikke dyrt. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |