Se indlæg
 Udskriv debat
Dagens joke
NFP
http://www.thaivi...paign=news

Nu har Chalerm endnu engang taget for meget "oere medicin".

Det er vist meget forstaaeligt hvorfor han blev nedgraderet. Sikke en klovn.

I linket er der nogle gode kommentarer bl.a. "Chalerm forklaedt som lady boy arresterer Suthep."

Det er helt vildt

Rasmus

Der er da ingenting – så skulle i bare se når jeg spiller ”Skomager” i en halvbrandert sammen med gutterne på den lokale. Der går i reglen ikke mere end 10-15 min. før tjeneren kommer og tilbyder os en kold øl på husets regning, hvis vi vil være så venlige at ligge billardkøllerne fra os. FrownFrown

Rasmus
Redigeret af Rasmus d. 07/02-2014 17:30

Thomas72
[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/64651_650559611647081_918805910_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Thomas72
[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/1898173_10202755402979902_845592586_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

vandango
2 gamle kammerater, Poul Erik og Jens, mødtes en dag på et værtshus. De kom i snak, og efter et stykke tid siger Poul Erik: "Jeg kender alle".
Jens : "Gu' gør du da ej".
Poul Erik : "Nævn en person jeg ikke kender"?
Jens : "Otto Leisner, ham kender du ikke".
Poul Erik ringer til Otto Leisner og giver telefonen til Jens, der spøger om han kender en ved navn Poul Erik.
Otto : "Ork ja, han var min bedste ven i skolen".
Det var lige godt satans, tænkte Jens.'
Jens : "Poul Nyrup, ham kender du ikke".
Samme svar fra Poul Nyrup : "Poul Erik, han har jeg drukket mange bajere med gennem tiden".

Sådan fortsatte det hele dagen. De to kammerater beslutter at rejse på ferie til Italien sammen. På turen kommer de til Rom, hvor Paven holder en stormesse fra balkonen på Peters Kirken. Poul Erik siger til Jens, at han lige vil gå op og hilse på Paven, som han også kender.

Et øjeblik senere står Poul Erik oppe ved side af Paven. Poul Erik spejder ud over den store menneskemængde for at få øje på Jens. Poul Erik får øje på Jens og vinker til ham. Pludselig besvimer Jens, hvorefter Poul Erik skynder sig ned til ham.
Poul Erik : "Hva' skete der Jens" ?
Jens : "Da du stod der ved siden af Paven, vendte en tilfældig italiener sig om mod mig og spurgte : Hvem fanden er ham der står ved siden af Poul Erik" ?

Papa
vandango skrev:

2 gamle kammerater, Poul Erik og Jens, mødtes en dag på et værtshus. De kom i snak, og efter et stykke tid siger Poul Erik: "Jeg kender alle".
Jens : "Gu' gør du da ej".
Poul Erik : "Nævn en person jeg ikke kender"?
Jens : "Otto Leisner, ham kender du ikke".
Poul Erik ringer til Otto Leisner og giver telefonen til Jens, der spøger om han kender en ved navn Poul Erik.
Otto : "Ork ja, han var min bedste ven i skolen".
Det var lige godt satans, tænkte Jens.'
Jens : "Poul Nyrup, ham kender du ikke".
Samme svar fra Poul Nyrup : "Poul Erik, han har jeg drukket mange bajere med gennem tiden".

Sådan fortsatte det hele dagen. De to kammerater beslutter at rejse på ferie til Italien sammen. På turen kommer de til Rom, hvor Paven holder en stormesse fra balkonen på Peters Kirken. Poul Erik siger til Jens, at han lige vil gå op og hilse på Paven, som han også kender.

Et øjeblik senere står Poul Erik oppe ved side af Paven. Poul Erik spejder ud over den store menneskemængde for at få øje på Jens. Poul Erik får øje på Jens og vinker til ham. Pludselig besvimer Jens, hvorefter Poul Erik skynder sig ned til ham.
Poul Erik : "Hva' skete der Jens" ?
Jens : "Da du stod der ved siden af Paven, vendte en tilfældig italiener sig om mod mig og spurgte : Hvem fanden er ham der står ved siden af Poul Erik" ?

Det er sku god humor vandango! LOL LOL

mugge
Aldrig har jeg grint så meget , det er humor Vandango, hold op den var sjov.LOL LOL

roald
En mand kommer hjem og finder følgende seddel på køleskabet:

Det fungerer ikke.
Jeg orker ikke mere.
Jeg tager hjem til mor!

Hvorpå han åbner køleskabet og mumler:
Lyset virker da.
Øllene er kolde.
Det fungerer da...!?!

roald
Fruen og jeg sad og snakkede om livet og døden.
Så sagde jeg, at jeg ikke ville holdes i live af maskiner og fyldende væsker.

Ved du hvad kvindemennesket gjorde?
Hun slukkede sgu for fjernsynet og hældte min bajer ud!!...

Boes
A man walks into a crowded bar with a loaded gun and shouts "who's been f****** my wife?" - voice in the back shouts "
You don't have enough bullets".....

My wife just asked me if her appendix scar made her look unattractive. Apparently the response of "don't worry babe, your t*ts cover it" wasn't the answer she was looking for.More sick
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Boes

http://splashurl....

Albert Einstein

Boes
A farmer gets a phone call from his son.
"I've run over a pig and its stuck under the tractor still alive."
"Shoot it," says the farmer, "and then bury it."
About 20 minutes later he gets another call..."
"Done that, what should I do with his speed camera and motorbike?"
Albert Einstein

Papa
roald skrev:

Fruen og jeg sad og snakkede om livet og døden.
Så sagde jeg, at jeg ikke ville holdes i live af maskiner og fyldende væsker.

Ved du hvad kvindemennesket gjorde?
Hun slukkede sgu for fjernsynet og hældte min bajer ud!!...

Så ka han sku lære det! Rolll

Webmaster
En klassiker:

Og lidt flere tosser med samme mani:

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Dalton
Nok en af Danmarks bedste stand op komikere

Boes
Blondine .....

[img]http://img1.funnycoco.com/10000/2014/0217/16/8/651418/original.gif[/img] is not a valid Image.
Albert Einstein

Boes

Albert Einstein

Webmaster
Lige et par videoer med et par tyveknægte fugle:

Og så nogle med nogle gavmilde fugle:

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Boes
The Holy Land
A man and his ever-nagging wife went on vacation to Jerusalem. While they were there, the wife passed away. The undertaker told the husband, "You can have her shipped home for $5,000, or you can bury her here in the Holy Land for $150." The man thought about it and told him he would just have her shipped home. The undertaker asked, "Why would you spend $5,000 to ship your wife home, when it would be wonderful to be buried here and you would spend only $150?" The man replied, "Long ago a man died here, was buried here, and three days later he rose from the dead. I just can't take that chance." Dead

God påske !
Albert Einstein

Boes
A salesman drove into a small town where a circus was in progress.
A sign read: 'Don't miss Bruce The Amazing Scotsman'. The salesman bought a ticket and sat down.
There, on centre stage, was a table with three walnuts on it.
Standing next to it was an old Scotsman.
Suddenly the old man lifted his kilt, whipped out a huge willy and smashed all three walnuts with three mighty swings!

The crowd erupted in applause as the elderly Scot was carried off on the shoulders of the crowd.

Ten years later the salesman visited the same little town and saw a faded poster for the same circus and the same sign
'Don't miss Bruce The Amazing Scotsman'.
He couldn't believe the old guy was still alive, much less still doing his act!
He bought a ticket. Again, the centre ring was illuminated.

This time, however, instead of walnuts, three coconuts were placed on the table.
The Scotsman stood before them, then suddenly lifted his kilt and shattered the coconuts with three swings of his amazing member.
The crowd went wild!
Flabbergasted, the salesman requested a meeting with him after the show.

'You're incredible!' he told the Scotsman. 'But I have to know
something. You're older now, why switch from walnuts to coconuts

'Well laddie,' said the Scot, 'Ma eyes are nae whit they used tae be.'
Albert Einstein

Spring til debat: