Se indlæg
 Udskriv debat
thaimassør dopede mig
roald

http://www.mx.dk/...y/28528715

roald
En dansk mand påstår, at han på det groveste blev dopet og berøvet af en massagepige en nat i thailandske ferieby Phuket.

Men det tror hans forsikringsselskab Tryg ikke rigtigt på.

Den omtvistede hændelse fandt sted i den noget berygtede sex-turisme-destination kl. 3 om natten i august forrige sommer.

Det fremgår at en sag fra forsikringsselskabernes ankenævn, at manden hævder, at han bestilte kvinden til sit hotelværelse, fordi han havde ondt i nakke og ryggen.

»Hun købte to øl, en til hver. Mens jeg var i badet puttede hun doping-sovemidler i min øl,« klager manden, som er vred over, at Tryg ikke tror ham.

Han hævder, at hun udnyttede hans bevidstløshed at røve et guldarmbånd med brillanter, 2.000 kroner samt en mobil.

Guldarmbåndet skulle have haft en værdi på 95.000 kr. Penge, han ønskede udbetalt at Tryg, som klart afviste det, fordi selskabet ikke fandt det sandsynliggjort, at han blev dopet og bestjålet, hvilket kategoriseres som røveri.

- Vi finder det mest sandsynligt, at vores kunde blot er faldet i søvn, måske under massagen, hvilket vi ikke finder unormalt på den tid af døgnet, skriver Tryg.

Det endte med, at kunden fik 0 kr, fordi også ankenævnet vurderer, at der højst var tale om simpelt tyveri, som ikke var dækket af forsikringen.

natty
roald skrev:

- Vi finder det mest sandsynligt, at vores kunde blot er faldet i søvn, måske under massagen, hvilket vi ikke finder unormalt på den tid af døgnet, skriver Tryg.

Stjernekommentar fra Tryg.

Nå, men hvem fanden rejser også rundt med et brilliantarmbånd til 95.000 kr., det burde vel ligge i bankboksen.

Hvis historien er rigtig, er det jo dyre lærepenge, men nogen gange må man jo betale for sin dumhed.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sudsakhon
Med så mange penge i klemme, kan det undre at der ikke foreligger en blodprøve i forbindelse med politianmeldelsen.

Det er såre simpelt at spore den slags. Helt ned til hvilken medicin og med hvilken dosis der er anvendt

Det ville have løftet bevisbyrden.

Havde jeg været forsikringsmand den mandag morgen, den sag landede på mit bord, havde jeg også afvist. Og måske med en lille gul Post-It med beskeden: "Kvajpande, hvor dumme tror du vi er her i afdelingen"

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
natty
sudsakhon skrev:

Havde jeg været forsikringsmand den mandag morgen, den sag landede på mit bord, havde jeg også afvist. Og måske med en lille gul Post-It med beskeden: "Kvajpande, hvor dumme tror du vi er her i afdelingen"

Også stjernekommentar fra dig Grin

Og man kan jo undre sig over som du selv skriver, at der ikke foreligger blodprøver i en sag, som omhandler så mange penge.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

prasat
det er da rart man ikke har Tryg mere
lorte selskab

prasat

vandango
Har set en hel del danske mænd, viklet ind i store massive guldkæder, og store tunge ringe.

Det er med garanti priser i sværvægtsklassen, men jeg forstår det ikke, har aldrig sagt mig noget.

Kan i huske puttehønen i Pattaya? hun havde en diamantring til 100.000 kr.
Jeg bad hende flere gange om at sælge den, eller smide den ad helvede til, den kunne have kostet hende livet i Pattaya.

Anonym Bruger
Det fremgår at en sag fra forsikringsselskabernes ankenævn, at manden hævder, at han bestilte kvinden til sit hotelværelse, fordi han havde ondt i nakke og ryggen.

Ja helt sikkert det var derfor hun var på hans værelse kl 3 om natten. Det var helt sikkert også derfor der var øl med :-)

Men er det ikke klassikeren, hvis man skal have natbesøg så lås for pokker værdifulde ting inde i pengeskabet.

Lung Yao
prasat skrev:
det er da rart man ikke har Tryg mere .lorte selskab.
prasat

Skulle det ikke have stået :
Det er IKKE rart at man ikke er "Tryg" mere ....... Wink

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Kim Ludvigsen
prasat skrev:

lorte selskab

Jeg har kun positive oplevelser med dem. Da jeg blev fanget af askeskyen betalte de for mit ophold og fornødenheder, selvom de ikke var forpligtet til det. De gik endda over den beløbsgrænse, der var, hvis de ellers skulle have dækket, sikkert fordi beløbet pr. dag ikke var så voldsomt.

Jeg har også fået refunderet en mindre udgift til hospital uden problemer.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Anonym Bruger
historien er nok nærmere at 'massøren' var en prostitueret han havde slæbt med hjem i en koger og at han efterfølgende faldt i søvn....vågner og ser hans ting er væk....

det sker tit og ja, det er også sket for mig..shit happens, det var en dyr bytur, kom videre...

Atrox
Jeg kan sku godt forstå forsikringsselskabet. Hvis man kl. 3 om natten, invitere en fremmed kvinde ind, og der er øl involveret og hvor en fremmed fra et relativt fattigt land, er alene med værdier for 600.000 baht (svarende til en normal arbejdende thais løn i 7 år) så er man fandeme godt nok ikke særlig smart på øverste etage LOL LOL

rinpoche
Med et brilliantarmbånd til 95.000 gode danske kroner har han selvfølgelig en kvittering for indkøbet af armbåndet?

Det lyder som et soleklart forsøg på forsikrings-scam.

Den omtvistede hændelse fandt sted i den noget berygtede sex-turisme-destination kl. 3 om natten i august forrige sommer.

Haha, ondt i nakke og ryg klokken 3 om natten, og så bestiller han en massøse?
Yeah, right.

Det er muligt at han blev bestjålet sine basseører, so what. Det er en "erhvervsrisiko" under disse omstændigheder.

kro90
prasat skrev:

lorte selskab

prasat

Kan absolut ikke give dig ret mht. Tryg forsikring, super selskab der dækker, hvad der skal dækkes.

Tror nu at alle selskaber ville have afsagt samme dom. selv ankenævnet gav jo Tryg medhold.
Letsindig handling, at inviterer en "massør" ind på værelset og så på den tid af natten (morgenen).
Tror nu han er fladet isøvn, og damen har snuppet hvad der var af værdier.
Kim

Spring til debat: