Se indlæg
 Udskriv debat
FLYBILLETTER SÆLGES
AMLO
Konen og jeg har købt flybilletter til Bangkok/Khon Khan og retur med Thai Airways. Fra København d. 1, apr. og retur 21. apr.
Konen er desværre blevet syg, så vi kan ikke rejse. Og derfor vil vi gerne sælge billetterne.
Giv et rimeligt bud! Prisen i dag hos Mr. Jet er: 53.514 kr for de to billetter.
Mvh. Ole

Robert Kronberg
53.514 kroner?

http://www.danishschool.dk/thailand/
milex
Robert Kronberg skrev:

53.514 kroner?

Det er faktisk korrekt - hvis man altså man vil rejse med Thai.

THansen
milex skrev:

Robert Kronberg skrev:

53.514 kroner?

Det er faktisk korrekt - hvis man altså man vil rejse med Thai.

Der er sikkert også tale om en Business billet, som på Thai's egen side (ROYAL SILK ADVANTAGE) kan findes til 27.514 kroner for 1 stk. returbillet til Bangkok.

aabo
Kan ikke lade være med at tænke på, hvad AMLO har givet for billetterne.
Han burde ikke sætte prisen højere end han selv har givet.
Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.

lung
nogen mennesker må være frygtelig uvenner med deres penge...
eller også har de bare for mange af dem...

lung

roald
lidt dumt ikke at have en afbestillingsforsikring, når man køber så dyre billetter

Nahm
roald skrev:

lidt dumt ikke at have en afbestillingsforsikring, når man køber så dyre billetter

Hvorfor det ? hvis man nu har penge nok ? Smile
Mvh,
Nahm

Kim Ludvigsen
Mon ikke biletten kan refunderes hos Thai Airways.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
AMLO
Nej, helt så dum er jeg nu heller ikke. Jeg har afbestillingsforsikring, og billetterne er købt for 4 mdr. siden til en hel anden pris!
Men man skulle vel være en skarn, hvis man ikke forsøgte at tjene lidt på situationen? Hvis der lige skulle være nogle der kunne bruge billetterne. Så vidt jeg kan forstå er der helt udsolgt nu på de angivne afgange!
Der er tale om økonomiklasse.

Frank
AMLO skrev:

Nej, helt så dum er jeg nu heller ikke. Jeg har afbestillingsforsikring, og billetterne er købt for 4 mdr. siden til en hel anden pris!
Men man skulle vel være en skarn, hvis man ikke forsøgte at tjene lidt på situationen? Hvis der lige skulle være nogle der kunne bruge billetterne. Så vidt jeg kan forstå er der helt udsolgt nu på de angivne afgange!

Tjene lidt på situationen? Minder lidt om billethaj. Usmageligt efter min mening. Sad

lung
vil bestemt ikke kalde dig dum.., men uhyre optimistisk
viviro.com Thai fra den 1 til 22 April 11.648,- alligevel en pæn besparelse ved at vente med hjemrejse i 1 dag

held og lykke med salget Yo baby

lung

THansen
AMLO skrev:

Lidt dårlig stil er at du bruger kommentaren "Prisen i dag hos Mr. Jet er: 53.514 kr for de to billetter." når de dyre billetter (hos Mr. Jet) er business og IKKE økonomi som dine 2 billetter.

Der er ikke udsolgt, hvis du vil betale omkring 22.500 kr per billet (flybillet.dk, goleif.dk mm). Der står godt nok, at der er tale om økonomibilletter men det tror jeg ikke helt på.

farao54
Frank skrev:

AMLO skrev:

Tjene lidt på situationen? Minder lidt om billethaj. Usmageligt efter min mening. Sad

Enig... Usmageligt... Og ja.. det minder om billethaj, og sidst jeg tjekkede, var det ulovligt...
Indrømmet, så kender jeg ikke loven omkring videresalg af flybilletter, men når det gælder videresalg af sports- eller kulturbilletter i DK, så er loven den, at man ikke må videresælge til højere pris end den man selv gav for den... Så jeg vil klart opfordre en eventuel køber til at sætte sig ind i loven inden handlen indgås...
Redigeret af farao54 d. 16/03-2014 17:47

sony
momondo kan man få de samme billetter til 12.000 pr styks
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
Hvorfor betale over 26000 kr, for en billet på økonomiklasse, når man på thai.dk under promotions kan komme afsted for 15.316 kr. med udrejse i U=Premium Economy og hjem i J=Business.
Disse er fundet med retur den 20 og 23 april, da de ikke viser den 21 og 22 april.

AMLO må da mindst tro at vi er alternativt begavede Shock
Redigeret af natty d. 16/03-2014 19:31
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

milex
Slap dog af!.

Prisen siger jo alt om OT. Tvivler at nogen overhovedet falder for den.

Og mht. billet-priser på diverse festivals - glem det.

Vi er alle kapitalister - går den så går den - men næppe i dette tilfælde

AMLO
Nu stopper vi her inden jeg bliver sat i fængsel, eller jeg ved ikke hvad Wink.
Debatten er helt fordrejet. Jeg har jo ikke købt billetterne med videresalg for øje. Jeg har heller ikke antydet jeg ville have en voldsom pris. 6.000 pr. styk ville måske være OK for mig! Måske kunne jeg spare andre for at betale den voldsomme pris, som blev bekræftet af Milex, tak for det.
Også tak til Kim Ludvigsen for seriøst svar.
Hvordan I er kommet frem til alle de forskellige priser aner jeg ikke!!
Men slut herfra!!

sudsakhon
Jeg synes at det er helt i orden at ville tjene lidt håndører på situationen.
Og tænk, hvis man kunne finde nogen, der ville betale 6000 kr. pr. billet i stedet for at ligge og bøvle med Momondo eller at skulle spilde værdifulde minutter med at Google

Jeg gider ikke skrive om de juridiske spidsfindigheder ved dit tilbud

Men, for at tænke situationen til ende...(Man er jo ikke tvunget til at købe de billetter. ) Så er et frit marked er jo reguleret efter udbud og efterspørgsel.

Her er et udbud....
Og efterspørgselen er.....Mildest talt ikke tilstede

Så må man sætte prisen ned, eller trække sit udbud tilbage

På et eller andet tidspunkt krydser reel pris og reel interesse.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Papa
AMLO skrev:

Nu stopper vi her inden jeg bliver sat i fængsel, eller jeg ved ikke hvad Wink.
Debatten er helt fordrejet. Jeg har jo ikke købt billetterne med videresalg for øje. Jeg har heller ikke antydet jeg ville have en voldsom pris. 6.000 pr. styk ville måske være OK for mig! Måske kunne jeg spare andre for at betale den voldsomme pris, som blev bekræftet af Milex, tak for det.
Også tak til Kim Ludvigsen for seriøst svar.
Hvordan I er kommet frem til alle de forskellige priser aner jeg ikke!!
Men slut herfra!!

Rolig nu, du kommer nok heller ikke i fængsel, meeeen hvorfor nævne "Prisen i dag hos Mr. Jet er: 53.514 kr for de to billetter" hvis du var tilfreds med 12 eller 14 tusinde for to billetter. Kick you

Spring til debat: