Se indlæg
 Udskriv debat
Søgemaskine
alkenbo
Jeg har selv altid brugt Momondo, andre påstår at andre er bedre
Det har jeg ikke fået undersøgt , men jeg har tænkt på om der er forskel på
fly selskaberne , afhængig af hvilket søgemaskine man bruger .
Kan man f.eks. Finde KLM billigere på nogle frem for andre.

vandango
Enig - og tag så lige den Svenske (.se) med, der kan nogen gange godt være bedre tilbud.

vakse_vigo
Bruger altid www.Skyscanner.dk og kontrolere med www.Momondo.dk . jeg har til tider fundet samme afgang biliger på Skyscanner frem for Momodo.
vi flyver her sidst på mdr. billet fundet på skyscanner købt hos travellink for 4.500,- Thai non stop...
ikke noget med ex.pris for bagage, mad og drikke.. og ingen mellemlandning ....ingen nævnt ingen glemt.Sad
okay pris vil jeg mene.rol
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.

aabo
Jeg har for 4. gang købt flybillet gennem Mr. Jet og skal flyve med Thai Air fra Kastrup til Bangkok den 1. april 2014 og retur fra Hat Yai via Bangkok til Kastrup den 1. maj 2014.
Jeg købte i november måned sidste år, og prisen var kr. 4.806,00.
Yderst rimeligt og det er incl. kreditkortgebyr, 20 kg. bagage samt mad og drikke på turen.
Har ikke kunnet finde samme rejse billigere på div. søgemaskiner, så det bliver ikke sidste gang jeg køber gennem Mr. Jet.
Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.

Leif56
Jeg bruger gerne MrJet, kan godt lide muligheden for at at søge +-3dage. Som regel tjekker jeg lige mit valg på Momondo. MrJet har KLM med. Jeg rejste over Holland i januar fra Aalborg kun 2 skift til Phuket

Nahm
kilroy.dk, gode priser, og med mastercard.
Mvh,
Nahm

ingolf
Gjorde lige en sögning til efteråret, og om man läser det med blå bogstaver, som er de andres priser, er Mr Jet nästen alltid dyrest!
Der er SV KR.

http://www.skysca...html?rtn=1

Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Lung Yao
Et lille tip m.h.t. søgemaskiner: Hver gang I har lavet en søgning, lav en "oprydning" af Browserdataer da de gemte cookies vil huske jeres sidste besøg(IP) og koordinere priserne derefter.
P.t. er jeg ved at søge billige billetter med EasyJet til Milan og når jeg gentager søgningen så bliver prisen hævet. Men når jeg clearer browseren og prøver 1-2 timer senere så får jeg enten de "gamle" lave priser, og har sågar også fået billigere billetter, efter samme kriterier : Dato - afgang - hjemrejse dato/tid.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

farao54
Lung Yao skrev:

Et lille tip m.h.t. søgemaskiner: Hver gang I har lavet en søgning, lav en "oprydning" af Browserdataer da de gemte cookies vil huske jeres sidste besøg(IP) og koordinere priserne derefter.
P.t. er jeg ved at søge billige billetter med EasyJet til Milan og når jeg gentager søgningen så bliver prisen hævet. Men når jeg clearer browseren og prøver 1-2 timer senere så får jeg enten de "gamle" lave priser, og har sågar også fået billigere billetter, efter samme kriterier : Dato - afgang - hjemrejse dato/tid.

.

Et lille trick til de som bruger Chrome som browser: ctrl+shift+n åbner et såkaldt inkognito vindue... Det gemmer ikke cookies og rydder automatisk op efter sig.. super godt hvis man ikke ønsker at se alle disse irriterende reklamer fra sider man har besøgt for laaaang tid siden... Så hver gang du ønsker at åbne momondo.com eller lignende, så tryk først ctrl-shift+n... :-)

phom
Jeg downloadet skyscanner app i app store, og fandt den samme billet 300 kr billigere end jeg kunne finde via skyscanner hjemmeside.
Det er dog et par måneder siden og billetten på den afgang koster nu det samme.

Hvis det er hotel så er trivago et godt sted at tjekke pris.

Dalton
Artikel i JP i dag om søgemaskiner og cookies

http://jyllands-p...en-dyrere/

Det der undrer mig er så hvordan det virker i forbindelse med at man opretter en Prisagent, der f.eks sender mail daglig angående prisudviklingen.
Der sker det jo tit at prisen falder

Dalton

Spring til debat: