Se indlæg
Jeg undres
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 05/03-2014 16:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Ja, overskriften siger anledningen til mit indlæg. Er lige returneret fra endnu en dejlig ferie i Thailand. Efter min første ferie på Phuket, skulle jeg have en kikkert undersøgelse af mit knæ. Det gjorde jeg brugte en del tid på sofaen. Der var det så jeg tænkte: jeg søger på noget med Thailand. Første hit blev DTW og her har jeg været siden (blandt andre sider) Det var dengang der var forslag om et lille bidrag til siden, og jeg lagde med glæde den 50'er. Jeg har altid syntes tonen var grov ind imellem, men på det seneste er den efter min mening blevet grovere. Ingen nævnt ingen glemt.. Det der undre mig er, at jeg bliver ved med at logge på siden på trods af alt det fnidder der er, og alle de svar på indlæg som mest går på, at nedgøre andres indlæg og kloge sig på både dit og dat. Så skal Web have et lille hip for, at gide. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
farao54 |
Lagt på d. 05/03-2014 16:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
birkedhoj skrev: Ja, overskriften siger anledningen til mit indlæg. Er lige returneret fra endnu en dejlig ferie i Thailand. Efter min første ferie på Phuket, skulle jeg have en kikkert undersøgelse af mit knæ. Det gjorde jeg brugte en del tid på sofaen. Der var det så jeg tænkte: jeg søger på noget med Thailand. Første hit blev DTW og her har jeg været siden (blandt andre sider) Det var dengang der var forslag om et lille bidrag til siden, og jeg lagde med glæde den 50'er. Jeg har altid syntes tonen var grov ind imellem, men på det seneste er den efter min mening blevet grovere. Ingen nævnt ingen glemt.. Det der undre mig er, at jeg bliver ved med at logge på siden på trods af alt det fnidder der er, og alle de svar på indlæg som mest går på, at nedgøre andres indlæg og kloge sig på både dit og dat. Så skal Web have et lille hip for, at gide. Det støtter jeg op om. hip hip... |
|
|
Papa |
Lagt på d. 05/03-2014 17:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 245 |
farao54 skrev: birkedhoj skrev: Ja, overskriften siger anledningen til mit indlæg. Er lige returneret fra endnu en dejlig ferie i Thailand. Efter min første ferie på Phuket, skulle jeg have en kikkert undersøgelse af mit knæ. Det gjorde jeg brugte en del tid på sofaen. Der var det så jeg tænkte: jeg søger på noget med Thailand. Første hit blev DTW og her har jeg været siden (blandt andre sider) Det var dengang der var forslag om et lille bidrag til siden, og jeg lagde med glæde den 50'er. Jeg har altid syntes tonen var grov ind imellem, men på det seneste er den efter min mening blevet grovere. Ingen nævnt ingen glemt.. Det der undre mig er, at jeg bliver ved med at logge på siden på trods af alt det fnidder der er, og alle de svar på indlæg som mest går på, at nedgøre andres indlæg og kloge sig på både dit og dat. Så skal Web have et lille hip for, at gide. Det støtter jeg op om. hip hip... Me too |
|
|
sony |
Lagt på d. 05/03-2014 19:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Enig
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/03-2014 00:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Jeg synes faktisk, hvor utroligt det end lyder at det har været værre. Detvar så slemt for nogle år siden at jeg droppede min oprindelige profil og oprettede denne. Det gjorde jeg da mit brugernavn bar lidt for tæt på mit rigtige navn og jeg ikke ville risikere at dukke op i søgninger på Google i dette forum. Siden forsvandt mange af de personer der lavet alt balladen og det blev bedre. Siden er det gået lidt ned af bakke igen med nogle uheldige elementer som ikke forstår at holde en bare lidt fornuftig tone. Heldigvis Er dette brugernavn ikke forbundet til mit rigtige navn Tom er valgt fordi jeg ville være uden navn og DK fordi jeg er fra DK. De personer der dukker op på Google er ikke mig :-) |
|
|
lars laursen |
Lagt på d. 06/03-2014 00:50
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
hvorfor skændes er dette et forum hvor vi kan dele hvore s menninger sammen og kan hjælpe hinnanden |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/03-2014 04:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Enig. |
|
Spring til debat: |