Se indlæg
 Udskriv debat
Flere udlændinge sælger sex i Aarhus
Bjarke85
Papa skrev:

Bjarke85 skrev:

Webmaster skrev:

Bjarke, du blander jo 2 forskellige ting sammen. Fattige thaier i Thailand, og så thaier i Danmark med opholds- og arbejdstilladelse som hellere vil sælge sex end have et ordinært arbejde til en lavere normal dansk løn.

jeg vil være så fræk at sige at 100% af dem der er her i landet og sælger sex, var også sex arbejdere i Thailand før de fandt deres farang.

De har så blot ført den profession videre i DK til bedre løn, og ægtemanden får så sin lille slave, og måske en del af kagen (eller hvis hun gør det hemmeligt, så får han ikke penge, men stadig sin lille købekone)

Men som jeg har prøvet at komme frem til længe, så er det RODEN af problemet vi skal frem til, hvorfor bliver de ludere? det gør de af fattigdom i mine øjne, ikke dovenskab og lette penge, som i dine og andre personers øjne.

grunden til jeg basere min teori om de gør det af nød og fattigdom, er at 90% af luderne i DK og vesten er fra fattige lande, og de 10% der er fra vesten, er fra de lave sociale lag.

Nu er det jo ikke 100% af de damer der er her der har en farang, og så kan du jo ikke kalde dem for købekoner........ Vel Bjarke ?

når jeg skriver "før de fandt deres farang" så er det jo nok dem jeg mener Smile Jeg er udmærket klar over, at thai koner (med farang mand) invitere familiemedlemmer op, til at arbejde som ludere også..

Det er bare endnu værre i mine øjne. enddog MEGET værre.

sudsakhon
Men Bjarke, fattigdom og tidligere prostitution i hjemlandet forklarer jo ikke, at denne tendens fortsætter.

Når man nu ved, at en stor del af de kvinder man møder er faktisk danske statsborgere (med thai oprindelse) og ellers med permanent opholdstilladelse.

Der er meget få med turistvisum

Vil du så forklare den fortsatte aktivitet i DK med fattigdom?

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Bjarke85
Nej, som jeg også har skrevet adskillige gange, så er samvittighed/moral osv. en pudsig størrelse.

Folk der har siddet mange år i fængsel, trives pludselig bedst bag tremmer uden frihed.

Folk der førstegang er oppe og slås, syntes det var meget ubehageligt, jeg husker det selv, første gang jeg slog en, der fik jeg det elendigt, i dag ville det ikke røre mig.

Jeg er helt overbevist om at pigerne bliver hardcore, resistente, eller mister deres sjæl, som nogen kalder det. Og dette liv rør dem ikke længere.

Derfor er jeg også enig i, at ja de gør det frivilligt. Men ikke til at begynde med, der var det frivillig tvang om man vil.

Og det gør det jo ikke mere rigtigt eller godt, at en der har siddet inde længe, har det bedste bag tremmer, det gør det hellere ikke godt eller sundere, at jeg i dag ikke har samvittighed over at slå et andet menneske og, det gør det hellere ikke godt eller sundt, at en prostitueret i dag er ligeglad med sin krop og sit liv og fortsætter i branchen.

Webmaster
Bjarke85 skrev:
Jeg er helt overbevist om at pigerne bliver hardcore, resistente, eller mister deres sjæl, som nogen kalder det. Og dette liv rør dem ikke længere.

Og så er de danske mænd som ramler ind i dem, gifter sig med dem og får dem hertil så nogle citat "kolde og kyniske mænd, der i deres dagligdag får en lille slave til madlavning, sex og rengøring, og samtidig tjener hun fyrsteligt til dem" ???
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Bjarke85
Webmaster skrev:

Bjarke85 skrev:

Og så er de danske mænd som ramler ind i dem, gifter sig med dem og får dem hertil så nogle citat "kolde og kyniske mænd, der i deres dagligdag får en lille slave til madlavning, sex og rengøring, og samtidig tjener hun fyrsteligt til odem" ???

Nej kun dem der er vidende om det er nogle kolde svin. De andre er naive tåber :-)

JesperK
Webmaster skrev:

Anjin skrev:

@Webmaster - ok, tak Smile

Jeg har længe undret mig over, at prostitution kan foregå så åbenlyst som det gør, men det var fordi jeg formodede, at de (når det var Thai kvinder) var her på turistvisum.Dermed måtte nogen også stå som den der inviterer og jeg synes det var ret nemt for myndighederne, at opklare disse ting og derefter udelukke de folk fremover - dem som inviterer. Men jeg er nok blot for naiv, for jeg kan godt se, de sansynligvis er her som du beskriver det.

At de arbejder med disse ting, med en ægtefælles velsignelse, det er godt nok for avanceret for mig, det vil jeg aldrig kunne forstå, men at nogle mænd accepterer det skader selvfølgelig ikke mig.

Der er skam også mænd som ikke aner en pind om det. Ligesom der naturligvis også er thaier som ikke har papirerne i orden - det er dem vi hører om i medierne når myndigheder støder på dem og sender dem hjem.

Jeg tror jeg før har nævnt det herinde for år tilbage. Da min kone for nu mange år siden startede på dansk-skole her i København så mødte thailandske kvinder ofte op i undervisningstimerne og afbrød dansk-undervisningen for at forklarede hende og de andre thaier i klassen på thailandsk hvordan de kunne tjene nogle hurtige penge til dem selv og til at sende hjem til deres familier i Thailand som ludere på de københavnske klinikker og bordeller. De fik også forklaret hvilken historier de skulle bilde deres mænd ind om at de besøgte en thailandsk veninde fra skolen og/eller arbejder nogle timer hver dag som tjener på en thailandsk restaurant mens de i virkeligheden lå på ryggen og tjente penge.

De danske lærer forstod meget naturligt ikke en bjælde af hvad disse fremme thaier afbrød timerne med, og stod bare og smilede og grinede dumt og udstillende deres uvidenhed. Selv da de var blevet forklaret sagens rette sammenhæng gjorde de intet ved det og hvervningerne fortsatte i dansk-timerne. Min kone valgte derfor dengang at stoppe på skolen.

Meget sjov du siger, for noget i samme stile har min kone også fortalt mig. En af de stor hemmeligheder Smile

Eller den,

buick
Bjake

Når du nu engang om 10 år har fået erfaring og viden om Thailand så vil du som vi i dag gør også sidder der bag skærmen og prøve at lære den næste newbi om hvad der er op og ned
de fleste af os har selv engang været en bedrevidende newbi , prøv engang at tage en tilfældig erfaren bruger herinde og gå tilbage til de første indlæg følg ham igennem tiden og se hvordan han langsomt vågner op og ender som det du kalder gamle sure mænd.

At der i et thai lokum "kun" er et hul og en spand med vand til at skylde med har intet med fattigdom at gøre heller ikke at de ikke har en bruser men bruger en skål til at skylle sig med det er bare sådan en thai skider , tørre sig og bader de vil ikke andet for sådan har de lært det i essan.
at vaske sig i enden efter toilettet er meget mere hygiejnisk end at tørre det hele rundt med papir, at sidde på hug og skide er nu engang den stilling naturen har givet os og den er langt sundere for tarmene end at sidde på en plade med et hul.

min kone har nu været her i 12 år men bruger stadig skålen når hun er i bad det føles meget bedre end under en bruser og bruger faktisk mindre vand end under en bruser.

Dem du tror ikke har vand at bade i bare fordi de bor i et hus af blikplader de har skam fint vand se de store krukker rundt om huset de bruges til at samle regnvand i så man har vand og når der mangler vand så henter de det ofte i en trækvogn med en krukke på
men alt sådan noget det lære du når du efter noget tid har fået lidt erfaring i Thailand og dens befolkning

At det meget langt fra er den onde gamle farang som udnytter en stakkels thaipige men istdet for omvendt det lære du også med tiden enten på egen krop eller via nogen du kender, det er bare et spørgsmål om tid

At langt de fleste thaipiger ikke betragter deres ægteskab med en farang som et ægteskab men istedet for som et job, der skal kaste så meget som muligt af sig det lære du også, det kræver dog at du sætter dig ind i sproget bade det thailandske og essan

osv osv osv jeg forventer ikke du giver mig ret eller tror på mig men hvis du har nosser så husk dette indlæg og svar mig ærligt om 5-10 år hvem havde fat i det rigtige

Bjarke85 skrev:

lung skrev:

ajjj, men min mening er nu engang, at nogle thai tøser vil gå, endog meget langt... for at vise mere guld som andre..., der findes rigtig mange thai kvinder som er tilfreds med den lod (mand) som de har fået.. desværre findes der også rigtig mange som gerne vil overgå... jeg blev på et tidligt tidspunkt klar over dette ved diverse Thai fester.... men når de opnår dette ved at udnytte svage danske mænd står jeg af...

lung

Jeg fryder mig hvergang en farang bliver udnyttet, fryder mig. Når man ser videoer rundt omkring, eller høre historier, så kan man ikke andet end smile lidt, og tænke sikke en idiot.

Uanset om kvinden er thai, tysker, normand eller dansker, så ville jeg og kommer aldrig til at have alt hvad jeg ejer, i nogen andens navn, eller have reserver sår jeg pludselig kun står i det tøj jeg har på, som man ser sker for mange farang.

Sorry, men hvis man er så dum, så fortjener man det sku..

Og selvfølgelig er der glubske dumme thai kvinder, ligesom der er glubske dumme danske kvinder. Men når den der fordomsfulde salve kommer fra visse personer, om at "thai kvinder/tøser" er sådan og sådan. Eller alle fordommene om ladyboys eller hvad det skulle være. Så står jeg helt af.

Jeg står også helt af, når samme personer, hævder der ikke er fattige thaier, og der er guld og grønne skove over det hele, fordi så er man et uvidende forblændet fjols. Seriøst !

Lige på det punkt, der tror jeg rent faktisk, at mine friske øjne ser langt mere objektivt på tilstanden, end mange af de såkaldte erfarne, med 30 år på bagen i landet.

Hvis du stadig ikke kan se fattigdommen og desperationen mange steder, så lad os mødes i landet i September, så skal jeg tage dig med hen til steder, hvor du ikke kan benægte at fattigdommen er udbredt og forholdene horrible !

Jeg kan da fortælle, at selvom min kones hus er nogenlunde pænt at se på, og jeg sender hende penge, og har sørget for vinduer og døre i huset. Så besørger de stadig i et hul, hvor man skal tage vand fra en tønde og hælde i for at skylle ud. Og varmt vand kan du skyde en hvid pil efter og rindene vand er der kun ude foran i det blå plastikrør med en hane.

Jeg har ingen anelse om, hvordan mange andre der bor i gamle blikskure og hullede træhytter bader, der har jeg ikke set vandforsyning overhovedet, men gætter på de kender nogen hvor de kan låne lidt vand og tage et etage-bad i ny og næ.

Men nej, fattige er de ikke, det er mig der er ung dum og uerfaren, heh...

Bjarke85
orker ik diskutere det mere..

thaier er dovne og vil hellere pules, og der er ikke fattigdom.. vi lader den ligge der
Redigeret af Bjarke85 d. 05/03-2014 12:43

sudsakhon
Bjarke.
Læs nu den rapport, som jeg har linket til

Du står nede i et hul, og hyler op om dit brede verdenssyn.

Hvis du brugte lidt mindre tid til at fortælle om hvordan man slår næsen ind på folk, og hvor kold du er over det og din indgående kendskab til kriminelle omgangskredse, kunne du måske lære lidt og udvide din horisont.
jeg har bemærket, at du ikke formået at lære af det jeg har fortalt dig om jura, men har dannet din helt gen skole.

Det er så nyt for andre jurister også . Man ærgrer sig over at de var så svært at bestå fagene, da man nu kan læse her vor simpelt det er.

Så, læs den rapport, som jeg har linket til. det vil give dig et teoretisk udgangspunkt for at styrke dine argumenter, og en mulighed for at udvide din horisont.

et er skrevet i bedste mening uden ironiske bagtanker.
Rapporten omhandler lige netop det, som du har en, lidt uslebent og unuanceret, holdning til.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Anonym Bruger
buick skrev:

Bjake

Når du nu engang om 10 år har fået erfaring og viden om Thailand så vil du som vi i dag gør også sidder der bag skærmen og prøve at lære den næste newbi om hvad der er op og ned
de fleste af os har selv engang været en bedrevidende newbi , prøv engang at tage en tilfældig erfaren bruger herinde og gå tilbage til de første indlæg følg ham igennem tiden og se hvordan han langsomt vågner op og ender som det du kalder gamle sure mænd.

godt skrevet Buick og fint indlaeg...

Anonym Bruger
lung skrev:

alle har jo lidt ret syntes jeg

nu er jeg kommet i Thailand de sidste 30 år, og syntes pigerne har taget en lille drejning

det er da rigtigt at for mange år siden var tøserne lidt tvunget af familie og andet til at prostituere sig, da flåden fra desert storm kom til Pattaya stod de i kø, måske presset af familien.. men efter 4 hjuls trækkerne og de store huse er skudt op i landsbyen (falang huse) tror jeg nu mere at holdningen har ændret sig... pigerne i dag går sku bevisdt efter guldet... naboen har et fedt hus, og det vil jeg også gå efter...jeg ser helt klart en anden type piger i prostitutionen i dag som for 20 år siden, de er blevet meget mere hardcore som de var før hen. så bjarke, glem det der med den sølle pige, dem findes der ikke ret mange af mere...mange af de piger der er i brancen i dag kan bare ikke få nok, de vil overgå veninderne med guld og hvad der ellers er af synlige beviser på at de har mere, som de andre...jeg brækker mig selv over den holdning, men den er der blandt tøserne...

lung

Enig, der er mange piger i det thailandske barmiljoe der har fast indtaegt paa mellem 50.000 og 100.000 THB hver maened...saa kommer det loese bagefter...det kan man godt klare sig for i Thailand skulle jeg hilse at sige...

jeg har moedt en pige der tilboed at forsoerge mig hvis jeg slog mig ned i Thailand...hun havde baede bil, hus og masser af land...

pigerne i nutidens barmiljoe bestemmer stort set selv hvor meget og hvor lidt de vil arbejde og hvem de vil gaa med og til hvilken pris, ligesom freelancers er blevet yderst udbredt faenomen....men der er ogsaa piger som er mere el. mindre presset af familien ingen tvivl om det...isaer hvis de er aeldst i soeskende flokken el. er alene med boern (hvilket 60-70% er)...men de har et valg i dagens Thailand, det et spoergsmaal om udgifter og forventninger til levestandard...men det er svaert at generalisere og det er direkte forkert at de alle er smaa stakkels piger....det troede jeg ogsaa foerste gang jeg besoegte Thailand.....nu ved jeg bedre....

Bjarke85
Jeg har jo givet jer ret JS..

Thaier ER dovne, og vil hellere sælge deres kroppe for en ordenlig levestandard. De syntes det er meget sjovere at blive bollet af dig og alle mulige andre klamme gamle farangs. Uden tvivl..

Jeg og mange andre, har nemlig aldrig været i thailand og set piger med gamle klamme mænd, som bare sidder og ser triste ud mens fede farang mæsker sig i pomfritter og bajer..

Vi har heller aldrig været i landsbyerne og set de horrible forhold mange lever under..

Lev i videre i jeres fantasi verden, så fortsætter vi andre i virkeligheden..

Magen til naivitet eller selvbenægtelse skal man da lede længe efter.

Slut herfra.

PS. Sudsakhon, du behøver ikke skrive til mig mere, jeg har valgt ikke at kommunikere med dig nogensinde igen, så jeg vil gerne frabede at du skriver til mig, du kan kommentere udelukkende elementer i en diskussion, men lad være med at prøve og belære mig eller skrive direkte til mig. Så gør jeg det samme.

På forhånd tak

lung
Thaier ER dovne, og vil hellere sælge deres kroppe for en ordenlig levestandard. De syntes det er meget sjovere at blive bollet af dig og alle mulige andre klamme gamle farangs. Uden tvivl..

da rammer du sku hovedet på sømmet, det er netop det samme jeg hører fra pigerne på barene her i nabolaget, de tar hellere den ældre herre, for som de siger så kan de få lov at sove, tar de den yngre skal de knokle hele natten, det ser de sig helst fri for..

lung

vandango
JS skrev:

jeg har moedt en pige der tilboed at forsoerge mig hvis jeg slog mig ned i Thailand...hun havde baede bil, hus og masser af land...

Den køber jeg.

Min hustru som jeg har mødt gennem Thailovelink, kunne i princippet også forsørge mig.

Hun har arbejde på en meget attraktiv arbejdsplads, og er ekstremt højt lønnet.

Efter et forlist ægteskab med en Thaimand - druk - gambling - utroskab - vold - er hun helt færdig med thaimænd, idet hun oplevede, at hans adfærd var acceptabelt i det thailandske samfund.

Det var for ydmygende for hende, derfor er hun gift med mig i dag, og har en tro på fremtiden.

vandango
lung skrev:

da rammer du sku hovedet på sømmet, det er netop det samme jeg hører fra pigerne på barene her i nabolaget, de tar hellere den ældre herre, for som de siger så kan de få lov at sove, tar de den yngre skal de knokle hele natten, det ser de sig helst fri for..

lung

Det er ikke hvad jeg hører, de gamle mænd hænger hele tiden i fjamsen på de unge piger, fordi de har svært ved at blive tilfredsstillet, og måske udlever en drøm hjemmefra.

Kan godt forstå hvis de hellere vil have yngre mænd, der kan gøre sig færdige.

Navnene på de danske gamle grissebasser har jeg heldigvis glemt, måske medlemmer her på DTW, who knows.

I skal huske på, at hvis pigerne bliver dårligt behandlet, ryger den tilbage til manager og mamasan og almindelig sladder danskere imellem.
Redigeret af vandango d. 05/03-2014 16:11

Anonym Bruger
vandango skrev:

JS skrev:

Den køber jeg.

Min hustru som jeg har mødt gennem Thailovelink, kunne i princippet også forsørge mig.

Hun har arbejde på en meget attraktiv arbejdsplads, og er ekstremt højt lønnet.

Efter et forlist ægteskab med en Thaimand - druk - gambling - utroskab - vold - er hun helt færdig med thaimænd, idet hun oplevede, at hans adfærd var acceptabelt i det thailandske samfund.

Det var for ydmygende for hende, derfor er hun gift med mig i dag, og har en tro på fremtiden.

Præcis, hendes ex kæreste var en doven thai mand som hun måtte forsørge indtil hun blev træt af det. Det siges også at barpigerne er yderst efterspurgte blandt thaimænd netop fordi de tjener kassen så fyrene ikke behøver at arbejde.

Anonym Bruger
Bjarke85 skrev:

Jeg og mange andre, har nemlig aldrig været i thailand og set piger med gamle klamme mænd, som bare sidder og ser triste ud mens fede farang mæsker sig i pomfritter og bajer..

Vi har heller aldrig været i landsbyerne og set de horrible forhold mange lever under..

Jeg kan kun sige at du er helt væk min ven, men jeg bearbejder dig ikke for jeg har selv været der. Jeg lød nøjagtigt som dig for 6-7 år siden. Siden har jeg levet i lange perioder i både landsby i isaan og centrum af pattaya.

Jeg er både ung og af en rimelig pæn standard, jeg har været sammen med flere der efterfølgende ikke ville have penge samt utallige andre mærkelige oplevelser som ikke tåler dagens lys, ikke i denne sammenhæng ihvertfald..jeg kender efterhånden deres løgne og tanker, ligesom jeg ved de kender mine af erfaring...

Desuden jeg kan sige at de fede gamle klamme mænd du nævner, ofte giver dem noget de ikke kan få andre steder i Thailand...tryghed og i mange tilfælde oprigtig kærlighed...ting som vesterlændinge tager forgivet og derfor ikke aner en skid om eller ihvertfald har tendens til at glemme...husk nu aldrig at sammenligne dk og th..

Forholdene i isaan er desuden ganske gode, de er ihvertfald ikke horrible som du nævner...de er anderledes end dk, men ikke horrible. Fordi deres huse er bygget af træ og har et bliktag er det ikke ens betydning med at de lever under horrible forhold, det er bare deres måde. Men jo, prisstigninger på varer er et problem når indtægten ikke følger med, især når barnet skal have tablet og iphone samt familien en ny 'honda city'

Jeg lever i realiteterne og ved at fejlen ikke ligger hos sexkunderne, men måden Thailands system er opbygget...thailand flyder med penge, men ingen gider at dele. Sammenholdet i thailand er begrænset til familien og i mange tilfælde den enkelte. Barmiljøet er en indbringende måde at tjene penge og samtidig få muligheden for at finde en mand der elsker dem, men de fleste piger er som udgangspunkt ikke interesseret i en kæreste af flere grunde, dels fordi de har haft for mange dårlige oplevelser el. Hørt historier og dels fordi en del ikke kan snakke særlig godt engelsk. Mange har desuden thaikærester.

Jeg aner efterhånden ikke hvad diskussionen handler om, men jeg ved at pigerne har muligheden for at vælge en anden branche el. sige nej til at gå med en specifik mand, det sker oftes for afrikanere, arabere, ældre indere...ligesom japanere som oftes er foretrukket som kunder...desuden fastsætter pigerne selv priserne i de fleste tilfælde..jeg siger ikke at de ligefrem nyder det eller vælger deres kunder efter hvor 'handsome' de er, men jeg siger at de har et valg og samtidig at man ikke behøver have ondt af dem rent økonomisk ihvertfald...der er mange som på den ene eller anden måde ender ganske lykkelige ligesom der er mange som er misundelige på dem pga. deres økonomiske formåen...

Hav en god dag
Redigeret af Anonym Bruger d. 05/03-2014 17:27

Papa
Bjarke85 skrev:

Jeg vil ikke håbe for din kæreste/kone hun kan læse og forstår dansk, eller får et sprog som dit, så bliver det sku op af bakke for hende... velkommen til den virkelige verden.

Bjarke85
forstår du ordet, ironi Papa ?? Det er jo netop den holdning jeg ikke deler, men de andre gør. Så hvis du er enig med mig, så gå efter dem ikke mig.

Bjarke85
JS skrev:

Bjarke85 skrev:

Jeg kan kun sige at du er helt væk min ven, men jeg bearbejder dig ikke for jeg har selv været der. Jeg lød nøjagtigt som dig for 6-7 år siden. Siden har jeg levet i lange perioder i både landsby i isaan og centrum af pattaya.

Jeg er både ung og af en rimelig pæn standard, jeg har været sammen med flere der efterfølgende ikke ville have penge samt utallige andre mærkelige oplevelser som ikke tåler dagens lys, ikke i denne sammenhæng ihvertfald..jeg kender efterhånden deres løgne og tanker, ligesom jeg ved de kender mine af erfaring...

Desuden jeg kan sige at de fede gamle klamme mænd du nævner, ofte giver dem noget de ikke kan få andre steder i Thailand...tryghed og i mange tilfælde oprigtig kærlighed...ting som vesterlændinge tager forgivet og derfor ikke aner en skid om eller ihvertfald har tendens til at glemme...husk nu aldrig at sammenligne dk og th..

Forholdene i isaan er desuden ganske gode, de er ihvertfald ikke horrible som du nævner...de er anderledes end dk, men ikke horrible. Fordi deres huse er bygget af træ og har et bliktag er det ikke ens betydning med at de lever under horrible forhold, det er bare deres måde. Men jo, prisstigninger på varer er et problem når indtægten ikke følger med, især når barnet skal have tablet og iphone samt familien en ny 'honda city'

Jeg lever i realiteterne og ved at fejlen ikke ligger hos sexkunderne, men måden Thailands system er opbygget...thailand flyder med penge, men ingen gider at dele. Sammenholdet i thailand er begrænset til familien og i mange tilfælde den enkelte. Barmiljøet er en indbringende måde at tjene penge og samtidig få muligheden for at finde en mand der elsker dem, men de fleste piger er som udgangspunkt ikke interesseret i en kæreste af flere grunde, dels fordi de har haft for mange dårlige oplevelser el. Hørt historier og dels fordi en del ikke kan snakke særlig godt engelsk. Mange har desuden thaikærester.

Jeg aner efterhånden ikke hvad diskussionen handler om, men jeg ved at pigerne har muligheden for at vælge en anden branche el. sige nej til at gå med en specifik mand, det sker oftes for afrikanere, arabere, ældre indere...ligesom japanere som oftes er foretrukket som kunder...desuden fastsætter pigerne selv priserne i de fleste tilfælde..jeg siger ikke at de ligefrem nyder det eller vælger deres kunder efter hvor 'handsome' de er, men jeg siger at de har et valg og samtidig at man ikke behøver have ondt af dem rent økonomisk ihvertfald...der er mange som på den ene eller anden måde ender ganske lykkelige ligesom der er mange som er misundelige på dem pga. deres økonomiske formåen...

Hav en god dag

Jamen vi er jo enige langt hen ad vejen.

Men alligevel ikke helt enige.. Det faktum at hvis en hver af pigerne kunne få en god levestandard og skolegang og tøj osv. osv. for et almindeligt fabriksjob, så ville 99% vælge det, uden tvivl. Det viser al erfaring og historie jo.

Det har og vil altid været de laveste sociale lag og fattige områder der har prostituerede, det er et historisk faktum.

Så er det meget muligt, at når de først ER blevet ludere, at så bliver de bidt af en høj levestandard, og de moralske skrupler er ligesom væk, fordi nu har man gjort det i noget tid og det er ikke så slemt længere.

Men processen til at nå dertil, har været slem og ubehagelig for dem alle. Og hvilken dejlig verden hvis ingen piger var nødsaget til at gå igennem det.

Der er sku da ingen der drømmer om at blive luder som ung, vel.. tænk jer nu lidt om for fanden..

Og jo, der er horrible forhold i Isaan, men de lever med det og overlever, og de har en bemærkelsesværdig måde at forblive positive på.

Men faktum er at samtlige thai ludere, kommer fra fattige kår, typisk har x antal børn, manden skred og fabriksjobbet eller rismarken er ikke tilstrækkelig uden mandens indtægt, de vælger så at blive barpiger, og nogen ryger så videre til Europa/USA osv.

Jeg fornemmer lidt, at jeg snakker om det tidspunkt i pigens liv, hvor hun mister manden, og i snakker om det tidspunkt i pigens liv hvor hun er godt integreret i luder verdenen.

Og gid jeg dog havde midlerne til at stoppe processen inden hun nåede til det stadie i snakker om.

Spring til debat: