Se indlæg
 Udskriv debat
lukker lufthavnen eller ej??
buick
Om det holder eller jeg kan jo ikke garanteres men her er lidt opløftende for alle os som snart skal af sted

http://www.bangko...n-aerothai

flemmingk
håber ikke den lukker for ta af sted den 22 og lander der nede den 23 Wink

Girobank
Om lufthavnen bliver blokeret eller ej er umuligt at vide, men efter min bedste mening vil det ikke være ret godt for Thailand!

vi ankom den 13. januar om morgenen, og det gik ret hurtigt med at komme igennem systemet og flyve videre til suratthani.

Har valgt at starte vores vinterhi på 3 måneder på den måde grundet demonstrationerne.

Vi vil så "kravle" langsomt opad langs kysten til bl.a. Chumphon og være der i 14 dage og så et nyk mere opad, men der er vel valg den 2. februar?, så jeg ved ikke rigtig, hvornår vi kommer hjem til familien i nordøst.
Hernede drøner alle tv apparater uafbrudt med nyt fra Bangkok-shut Down og ingen vil umiddelbart fortælle, hvad der kan/vil ske i de kommende dage.

Men det ser da umiddelbart ud til at det er et stor show!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Miss B
Hvis den lukker får vi nok besked i flyet og de finder en løsning.
Ankommer d. 21-1 og skal bo ved Kohsan Road de første to dage, hvor efter vi tager til Hua Hin.
Er ikke nervøs, der findes altid løsningerSmile

buick
Om de lukker eller ej imens vi er i luften eller efter vi er der nede bekymre mig ikke det mindste
det er noget andet hvis de lukker inden man kommer afsted for så er det i danmark man skal venteSad

Miss B skrev:

Hvis den lukker får vi nok besked i flyet og de finder en løsning.
Ankommer d. 21-1 og skal bo ved Kohsan Road de første to dage, hvor efter vi tager til Hua Hin.
Er ikke nervøs, der findes altid løsningerSmile

Anonym Bruger
lukker de don muang og sumpen, vil utapao ved rayong blive landings flypladsen, så stop alle de unødige bekymringer, os der bor hernede til hverdag er mere berørt af urolighedene end en flok turister, i khon kaen kan jeg allerede mærke at bangkok er delvist afspærret, kan ikke få mine leverancer fra bkk ad vanlige kanaler så ting tager en dag eller 2 ekstra, men det må man jo tage med når man har valgt at leve hernede, og skulle det ende med et kup, tror jeg ikke at det får den store indflydelse på daglig dagen, men de røde vil jo nok skabe sig et par dage inden de falder til patten igen, vi får se hvad der sker, og tager det som det kommer uden at gå og være nervøs for noget.

jens
De har vel ikke truet med at lukke nogen lufthavne, de har derimod truet med at lukke air traffic controls.
Og det vil ramme alle lufthavne.

Man må da håbe at politi og militær forholder sig i ro indtil valget 2 februar også må alle parter jo rette sig efter resultatet og respektere demokratiet/ Thailands grundlov

Lung Per
Ahem... der bliver vist næppe noget valg den 2. februar, medmindre nogen skyder anti-demokraten, Til hest fascisten Suthep Bangtjubang en kugle for panden. Jeg anser det for sandsynligt at militæret skrider ind inden.

Lung Yao
Lung Per skrev:

Ahem... der bliver vist næppe noget valg den 2. februar, medmindre nogen skyder anti-demokraten, Til hest fascisten Suthep Bangtjubang en kugle for panden. Jeg anser det for sandsynligt at militæret skrider ind inden.

http://www.nation...24548.html

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
jens skrev:

De har vel ikke truet med at lukke nogen lufthavne, de har derimod truet med at lukke air traffic control. Og det vil ramme alle lufthavne.

Man må da håbe at politi og militær forholder sig i ro indtil valget 2 februar også må alle parter jo rette sig efter resultatet og respektere demokratiet/ Thailands grundlov

Caretaker Transport Minister Chadchart Sittipunt said yesterday that if anti-government protesters occupied the Aeronautical Radio of Thailand compound as they have threatened, they would be charged with terrorism
Police and soldiers had been mobilised to protect all operational bases of AeroThai, whose central command is located in Bangkok's Thung Maha Mek area. The Stock Exchange of Thailand compound is located on Ratchadaphisek Road near the Queen Sirikit Convention Centre.

http://www.nation...24325.html

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kiml
lukker lufthavnen eller ej??? tror ikke der er nogen her på siden der ved noget om det

fckguld
kiml skrev:

lukker lufthavnen eller ej??? tror ikke der er nogen her på siden der ved noget om det
Nej nok nemmere at svare på om thai bath , stiger eller falder i uge 13.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

flyer
Der var åbent idagCool

Det betyder desværre at det går hjemad igen, vi tog highway fra Don Muaeng til Suwarnabhumi og der var ingen problemer men man kunne flere steder omkring Bai-Joke se at der var godt gang i senede i gaderne.

Godt mørkt men klart over "Sumpen" Sunflower
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Bjarke85
Demonstranterne skulle efter sigende ikke ville skabe konflikt med turismen.

Dem der demonstrere er jo de mere velhavende i Thailand, og eftersom en af Thailands største indkomster er turisme, så er det i bund og grund dem selv de rammer, hvis de lukkede ned for turismen. (med turisme mener jeg ikke kun ferie turister, men også erhvervsturisme)

Jeg tror ikke vi skal være nervøse for lufthavnen. Selvom jeg da må indrømme jeg er lidt nervøs selv. Konen skal flyve til DK 26. Januar.

NFP
Bjarke85 skrev:

Demonstranterne skulle efter sigende ikke ville skabe konflikt med turismen.

Dem der demonstrere er jo de mere velhavende i Thailand, og eftersom en af Thailands største indkomster er turisme, så er det i bund og grund dem selv de rammer, hvis de lukkede ned for turismen. (med turisme mener jeg ikke kun ferie turister, men også erhvervsturisme)

Jeg tror ikke vi skal være nervøse for lufthavnen. Selvom jeg da må indrømme jeg er lidt nervøs selv. Konen skal flyve til DK 26. Januar.

Hvis det her sker, saa lukker luftrummet over Thailand samt lufthavnene. Haaber dog ikke at det sker.

http://www.mcot.n...t-jK_v-LIU

Civil Aviation Department ligger paa Soi Ngam Duplee, ikke langt fra Lumpini Park.

Turistsektoren er allerede oedelagt og det endda i hoejsaesonen.

Nu kommer de mindre velhavende snart til Bangkok for at demonstrere og det er risboenderne som ikke har set deres penge for deres ris i 5 maaneder.

Mvh.

Spring til debat: