Se indlæg
Stable Lodge - BKK - Fy for den lede noget dårlig mad.
|
|
Frank |
Lagt på d. 31/12-2013 22:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Robert Kronberg skrev: Det 5 er ganske billig og har god mad, samt om fredagen gratis buffet. Men det er en kamufleret luderbar. Det er ikke uden grund, at de startede i soi 0. Derfor har de ikke ++ priser. Hilsen, Robert Betyder det, at andre restauranter, som ikke er "kamuflerede luderbarer", har ++ priser? |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/01-2014 10:54
|
Antal indlæg: 3779 |
Frank skrev: Robert Kronberg skrev: Det 5 er ganske billig og har god mad, samt om fredagen gratis buffet. Men det er en kamufleret luderbar. Det er ikke uden grund, at de startede i soi 0. Derfor har de ikke ++ priser. Hilsen, Robert Betyder det, at andre restauranter, som ikke er "kamuflerede luderbarer", har ++ priser? Naturligvis ikke. HIlsen, Robert |
|
|
natty |
Lagt på d. 01/01-2014 11:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Ikke at jeg værdsætter de der ++ priser, men jeg har da oplevet det flere steder, men det har så været på restauranter/barer i forbindelse med hoteller. Jeg beklager hvis den fintfølende zapper igen føler jeg er kommet for langt væk fra emnet Stable Lodge. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 01/01-2014 12:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
Hej ’natty’ Jeg tror nu ikke at ’zapper’ er særlig følsom, og jeg undrer mig over indlæg # 83 natty skrev: Ikke at jeg værdsætter de der ++ priser, men jeg har da oplevet det flere steder, men det har så været på restauranter/barer i forbindelse med hoteller Har Du nogensinde sat dine ben på 'Stable Lodge' ? M.v.h. Fotofreak |
|
|
natty |
Lagt på d. 01/01-2014 12:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Fotofreak skrev: Hej ’natty’ Jeg tror nu ikke at ’zapper’ er særlig følsom, og jeg undrer mig over indlæg # 83 natty skrev: Ikke at jeg værdsætter de der ++ priser, men jeg har da oplevet det flere steder, men det har så været på restauranter/barer i forbindelse med hoteller Har Du nogensinde sat dine ben på 'Stable Lodge' ? M.v.h. Fotofreak Hvis du undrer dig over mit indlæg, kan du jo starte med at undre dig over indlæg # 73 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 01/01-2014 13:01
|
Hej igen 'natty' Hvorfor skulle jeg undre mig over Robert Kronberg's indlæg # 73 ? - (altså lige bortset fra, at en menu der koster 1.000.000 baht er lige i overkanten af mit budget) Robert Kronborg skrev: Det er ganske normalt med ++ priser i Bangkok og resten af Thailand, om end ikke på billige restauranter. Mener, at Banyan Tree tager 250 baht for en lille lokal øl, og så ++. Hvis man kommer der med en (thai) kvinde, som ofte ikke drikker øl, så anbefaler tjeneren en drink til vist nok 500 ++. En menu koster, så vidt jeg husker, 3.000 ++. For nogle år siden havde det andet højhus (State Tower) en menu til 1.000.000 baht, men ved ikke, om det var med eller uden ++, da jeg ikke prøvede den. Hilsen, Robert |
|
|
John |
Lagt på d. 01/01-2014 13:25
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Er i ikke venlige at holde den diskussion på PB eller mail, og lad os komme tilbage til trådens udgangspunkt, inden det går helt i fnidder. Admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 01/01-2014 13:45
|
John skrev: Er i ikke venlige at holde den diskussion på PB eller mail, og lad os komme tilbage til trådens udgangspunkt, inden det går helt i fnidder. Admin Jo - Men er det nu heller ikke tilladt at have en åben nytårsdebat - 'Natty' og 'Fotofreak' skændes ikke & vi sviner heller ikke hinanden til. Vi går bare lidt til stålet ..... Fortsat godt nytår til jer alle fra Fotofreak |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 01/01-2014 13:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Ja, alle disse tråde der bevæger sig væk... Hvem har ikke prøvet, at en samtale, har flyttet sig så langt, at man har glemt, hvad den startede med ?? Kommaerne er med vilje Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/01-2014 15:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
OleH skrev: Robert Kronberg skrev: Det er ganske normalt med ++ priser i Bangkok og resten af Thailand, om end ikke på billige restauranter. Mener, at Banyan Tree tager 250 baht for en lille lokal øl, og så ++. Hvis man kommer der med en (thai) kvinde, som ofte ikke drikker øl, så anbefaler tjeneren en drink til vist nok 500 ++. En menu koster, så vidt jeg husker, 3.000 ++. For nogle år siden havde det andet højhus (State Tower) en menu til 1.000.000 baht, men ved ikke, om det var med eller uden ++, da jeg ikke prøvede den. Hilsen, Robert Jeg tror, du har fat i det rigtige her ! Hvis den gode Steffen (hvis det ellers stadig er ham, der forpagter Stable Lodge) har en god forretning, som det er nu, hvorfor skulle han så bekymre sig om hundehoveder, hængerøve og fattigrøve, der er utilfreds med dette og hint, måske tænker han lidt ligesom number1kk, "så op i røven" med fattigrøvene fra Thailand-Portalen. Hvis de ikke har råd til at komme her, så find dog et gadekøkken, hvis i tror, det er bedre ! Godt Nytår til alle hundehoveder, hængerøve og fattigrøve ! hr, ole H. NU MINDES JEG IKKE AT JEG HAR UDTALT MIG OM FATTIGRØVE HER FORUM. så måske du lige skulle sove nytårs branderten helt ud inden du begynder at slynge om dig med påstande der ikke holder mål. jeg har så vidt jeg husker uden at gå tilbage i denne efterhånden vildfarne tråd, kun udtalt at jeg har været der en gang, og det en gang for mange, og at maden efter min mening er dårlig og overpriset på stalden, hvilket så er årsagen til at jeg ikke kommer der, så hvor du får den udtalelse om fattigrøve fra ved jeg ikke, delerium tremens måske? i øvrigt er det anden gang da angriber mig i denne tråd, så hvis du har et problem så send mig dog en pm i stedet for at prøve at svine mig til her, narrehat. Redigeret af Anonym Bruger d. 01/01-2014 16:01 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/01-2014 16:15
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Syntes tonen skrider lidt her i tråden. Få nu debatteret ordentlig med hinanden uanset om man er enige eller uenige med hinanden. En ordentlig debat-tone fremfor alt. Tak og godt nytår. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
buick |
Lagt på d. 01/01-2014 16:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Tilbage til tråden vi plejer nu at bo på Stable logde de sidste dage på hver tur stedet er centralt værelser og pris er ok maden er som dansk mad nu engang er i udlandet så på nær stegt flæsk og rundstykkerne om morgen så vælger vi som regel enten det lille gade køkken ved muren før Stable eller thai køkkenet lige før baren W4U i starten af soi 8 pga et par opgaver i Bangkok så starter vi med 5 dage på Stable nu her om et par uger |
|
|
sni |
Lagt på d. 01/01-2014 16:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Hej. Jeg forstår godt hvis du føler du har haft en ud af kroppen oplevelse på Stable Lodge den dag,men jeg mener man skal være meget varsom med de store edder og forbandelser over et sted,efter en dårlig oplevelse,da kokken, serveringspersonale, eller andet som selvfølgelig ikke må kikse,kan kikse.Det sker i Thailand,Danmark og alle andre steder i Verden. Mht. Stable Lodge er mit kendskab til stedet,lig nul,da jeg aldrig har besøgt stedet,men tøver ikke med det hvis vejen kommer forbi. Grunden til min indblanding i denne tråd, er at jeg for flere år siden kendte et rigtig godt spisested på Phuket,hvor en kunde åbenbart havde fået en maveorgiftning, som helt sikkert stammede fra det sted,efter hans mening,hvilket muligvis også passer, hvad ved jeg.Uanset om maveforgifningen stammer det ene eller det andet sted fra er det selvfølgelig surt..surt..surt, men det sker desværre også alle steder i Verden. Hans reaktion på denne dårlige oplevelse resulterede i at han på flere Fora samt tripadvisor og hvor der ellers kunne skrives, berettede om den utrolige dårlige service og elendige mad, ja nærmest uspiseligt.En masse negativt som jeg og flere andre bekendte som også benyttede dette spisested,kun havde modsatte fortegn til Fantastisk service, rigtig god mad. Men summa sumarum blev at han i en lang periode , mistede en stor del af sin omsætning og var tæt på at måtte lukke biksen (hvilket heldigvis ikke sket) pga. skriverierne. Os som kendte stedet blev ved med at komme, men der kom ikke så mange nye turister til som ellers i en lang periode. Derfor mener jeg man skal tænke sig godt om inden man farer i blækhuset og finder alverdens negative ting og sager om det ene eller det andet sted. Det ville jo være synd for en som ellers har en god forretning, må lukke og slukke pga en uheldig episode som muligvis ikke engang skyldes stedet. Godt Nytår :-) Funnyboy skrev: Hej Er lige kommet hjem efter en lille uge i BKK for at besøge kæresten. Havde søndag været på JJ market og gik lidt rundt på Shukumvit da det var ved at blive spisetid. Vi havde egentlig ikke nogle planer for at spise noget bestemt sted men kom ned af Soi 8 og faldt over Stable Lodge som havde både dansk og thai mad. Vi havde været der for et par år siden men jeg havde egentlig glemt alt om den i mellemtiden. Og det var først da vi kom ind at vi kunne se at vi da havde været der før. Nå men blev budt velkommen af en yngre pige og fandt et bord. Fik bestilt drikkevare og mad. Havde kærestens søn med på knap 2 og spurgte om man kunne få en halv portion eller noget i mindre portioner på nogen måde da han jo ikke lige kan spise så meget som os andre. Men bestemt nej det kunne man ihvertfalde ikke og de var heller ikke interesserede i at gøre et forsøg på nogen måder. Nå nå er det med den på så er det da iorden tænkte jeg. De 70-80 kr for en ret skal da ikke skille os ad. Jeg tænkte bare mere på madspild. Men sådan er det jo. Så var det jo bare at vente på drikkevare og maden. Har i nogensinde smagt en køleskabskold rødvin? Heller ikke her. Men det har jeg nu. Den var ny. Jeg kunne forstå hvis det var højt sommer om 35 grader. Men der var altså kun 20+ grader dernede. Skidt. Den bliver nok varm med tiden. Og den smagte egentlig også OK. Skulle bare lige vænne sig til at den var kold. Så var det tid til maden. Min kæreste syntes hendes thai mad smagte godt og var veltilberedt. Så det var jo fint nok. Jeg havde selv bestilt en bøf med fried potatos. Havde egnetlig regnet med at få pommesfritter til. Men nej sådan skulle det ikke være. Det var nærmest brassede kartofler jeg fik istedet for. De var bare ikke brassede som man ville gøre i danmark. Men mere bare lige en tur på panden med en gang smør så de blive smattede i kanten. Bøffen var gennemstegt som jeg havde ønsket. Men jeg har altså aldrig fået en bøf med skorpe på før. Og når jeg siger skorpe så mener jeg sådan en tyk kant på hele oversiden som var tør og nærmest umulig at skære igennem. Til sønnen havde jeg bestilt boller i karry. Nu kender jeg selvfølgelig ikke alle opskrifter på boller i karry. Men jeg er da næsten helt sikker på at der ikke skal være 2 cm revet/fint snittet rå løg i bunden af et fad med sovs og de 4 boller som også var der i. Måske man kunne komme en sjat løg i for at give lidt smag. Men så meget. Og jeg syntes da jeg havde gjort det tydeligt for tjeneren at det var til sønnen. Jeg skulle da lige smage for at finde ud af om det var sønnen der var vanskelig eller.... Og fy for den lede siger jeg bare. Det smagte seriøst at LORT. Ja der var karry i og masser af det. Og der var da også nogle boller men så var det også det tætteste det nogensinde kunne komme på en ret vi kan kalde boller i karry. Ja indrømmet at fordi det er en dansk restaurent så forventer man måske at det smager lidt hen af hvad vi får her hjemme. Men jeg er godt klar over at ting smager forskelligt fra landsdel til landsdel og endnu mere fra land til land da man ikke altid kan få de rette inredienser osv. Men aldrig i mit liv har jeg fået så dårlig noget mad tror jeg. Jeg ved ihverfalde at det er sidste gang jeg har sat mine ben på Stable lodge og jeg vil ikke anbefale andre at tage der hen også spise. Der finde så mange andre steder i BKK der servere endnu bedre mad end dette og til langt billigere penge. |
|
|
Mali |
Lagt på d. 01/01-2014 16:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Jeg har heller ikke specielt gode erfaringer med stable lodge, vi har dog kun været der en enkelt gang for at overnatte. Vi kom fra koh chang for at overnatte da det var en lang rejse 'hjem' Min kone syntes personalet var arrogante og derfor blev vi hurtigt enige om at det gjorde vi ikke mere. Værelserne var lidt ringe prisen taget i betragtning (det er mange år siden, måske er det ændret) Vi har dog spist der andre gange, det er rart med et dansk måltid når man har været længere tid i Thailand. Jeg syntes ikke det er noget specielt, og der findes massere lige så gode resturanter i bangkok. Jeg forstår ikke at folk der ikke snakker godt om stable skal nedgøres, det er vel helt i orden at man fortæller om sine erfaringer med stedet. Havde i reageret på samme måde hvis det var en anden resturant? |
|
|
OleH |
Lagt på d. 01/01-2014 18:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 458 |
number1kk skrev: OleH skrev: Hvis den gode Steffen (hvis det ellers stadig er ham, der forpagter Stable Lodge) har en god forretning, som det er nu, hvorfor skulle han så bekymre sig om hundehoveder, hængerøve og fattigrøve, der er utilfreds med dette og hint, måske tænker han lidt ligesom number1kk, "så op i røven" med fattigrøvene fra Thailand-Portalen. Hvis de ikke har råd til at komme her, så find dog et gadekøkken, hvis i tror, det er bedre ! Godt Nytår til alle hundehoveder, hængerøve og fattigrøve ! hr, ole H. NU MINDES JEG IKKE AT JEG HAR UDTALT MIG OM FATTIGRØVE HER FORUM. så måske du lige skulle sove nytårs branderten helt ud inden du begynder at slynge om dig med påstande der ikke holder mål. jeg har så vidt jeg husker uden at gå tilbage i denne efterhånden vildfarne tråd, kun udtalt at jeg har været der en gang, og det en gang for mange, og at maden efter min mening er dårlig og overpriset på stalden, hvilket så er årsagen til at jeg ikke kommer der, så hvor du får den udtalelse om fattigrøve fra ved jeg ikke, delerium tremens måske? i øvrigt er det anden gang da angriber mig i denne tråd, så hvis du har et problem så send mig dog en pm i stedet for at prøve at svine mig til her, narrehat. Du kan sgu da selv være en narrehat ! Og hvis du ellers kunne forstå det, du læser, i stedet for at misforstå det, ville du vide, at jeg ikke har påstået det, du skriver ! Her er lidt om brugen af citationstegn, hvis du ellers kan fatte det: http://da.wikiped...ationstegn http://sproget.dk...orselstegn |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/01-2014 18:56
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Webmaster skrev: Syntes tonen skrider lidt her i tråden. Få nu debatteret ordentlig med hinanden uanset om man er enige eller uenige med hinanden. En ordentlig debat-tone fremfor alt. Tak og godt nytår. - Admin - Prøver lige igen. De herrer, hold nu en ordentlig tone uanset hvad i ellers tænker og mener om hinanden og hinandens synspunkter. Vi skal have en ordentlig debat-tone her på siden fremfor alt. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 01/01-2014 21:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Vi besøgte Stalden i februar 2011 og bestilte dansk smørrebrød og fadøl. Havde da været i Thailand i 8 uger og kom bare forbi. Min hustru kendte ikke stedet, men vi ville gerne lige prøve det i.s.f. RIS! Det var 3 lækre stykker, der blev serveret. Efterfølgende sad vi udenfor i haven og nyder endnu en fadøl og en kop kaffe og snakkede med nogle danske turister fra København. De boede altid på Stalden de sidste 2 dage inden hjemrejse. Nå men regningen kom og jeg betalte med stor fornøjelse. Så vi kommer helt sikkert igen. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
sula |
Lagt på d. 02/01-2014 01:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Vil også lige en tur forbi stalden i dag og have et par gode stk smørrebrød. Mutter snupper nok noget Thaimad Knægten ??? da han kan lide begge dele. Og det med at man kun skulle spise Thaimad i Thailand noget vrøvl, spiser thaier kun dansk mad i Danmark. Jeg nyder i hvert fald at få noget andet end kun HongKong Kartofler herude, |
|
Spring til debat: |