Se indlæg
Kørsel i Danmark på Thailandske plader
|
|
Smart-iParts |
Lagt på d. 01/01-2014 09:28
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Hej Jeg bor i Phuket og vil gerne registrere en MC og en bil her. De skal dog begge stå i Danmark og jeg vil så bruge dem i ferier?? Er dette muligt? Jeg mener man kan køre 3 mdr på udenlandske plader i DK pr år. Men om det kun gælder EU ved jeg ikke. Skal køretøjerne fysisk være tilsted ei Thailand for at få plader?? Niels |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 01/01-2014 10:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
Kig evt. på følgende link hvor der også er et link til Ansøgning om at køre i Danmark med udenlandske nummerplader http://www.skat.d...1334&vId=0 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/01-2014 12:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Smart-iParts skrev: Hej Jeg bor i Phuket og vil gerne registrere en MC og en bil her. De skal dog begge stå i Danmark og jeg vil så bruge dem i ferier?? Er dette muligt? Jeg mener man kan køre 3 mdr på udenlandske plader i DK pr år. Men om det kun gælder EU ved jeg ikke. Skal køretøjerne fysisk være tilsted ei Thailand for at få plader?? Niels Nu kender jeg ikke reglerne, men tvivler på det kan lade sig gøre. Hvis det var mig ville jeg hellere kigge på muligheden for en bil på tyske eller svenske plader. |
|
|
wheelie66 |
Lagt på d. 02/01-2014 22:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 44 |
Syntes det lyder som en umulig projekt. Hvad vil du gøre når de skal synes? Fra 2014 skal MC scootere også til periodisk syn i Thailand. Vil du så putte dine køretøjer i en container til Thailand for at få dem synet? Det ville da være langt federe at købe en Ford Mustang evt. cabriolet eller andet lignende på veteran plader. Okay den er lidt dyr i brændstof, men til gengæld er vægtafgift og forsikring meget lav, , hvis den kun skal bruges 3 mdr om året. Og klassiske biler i god stand holder prisen. Der findes klubber hvor man kan have sådan en køretøj opstallet, for rimelig beløb. Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
Spring til debat: |