Se indlæg
 Udskriv debat
simkort 12call
HCA
Hej

Jeg har kæresten fra Thailand på besøg. Hendes 12call simkort kan vi ikke få til at lave forbindelse her i DK.Vi kan snildt logge på nettet via wifi, det er kun telefonforbindelsen der driller. Jeg har selv et 12call simkort, den logger på Telia.dk uden problemer. Så gode råd modtages for at løse problemet.

cesse
gå i en invandrer kiosk og køb et libara sim kort
biligt og det virker

HCA
cesse tjaaa er ikke det der er problemet.
Har i forvejen et lebarakort.

Men skulle gerne være så familie eller andre skulle kunne ringe til kærestens nummer.
Redigeret af HCA d. 04/12-2013 15:34

misterurn
Vi havde samme problem, vi ringede til 12call og fik dem til at åbne op så det virkede i dk også

http://www.vingtsun-kungfu.dk
HCA
så ringer jeg til dem i morgen på +6622719000

Anonym Bruger
HCA skrev:

Men skulle gerne være så familie eller andre skulle kunne ringe til kærestens nummer.

Mon ikke at det er hendes telefon, som er problemet.?

bannok
Der er ikke noget galt med telefonen, men du bliver nødt til at have en roaming aftale med 12call hvis du vil bruge kortet I udlandet, så enkelt er det.

fckguld
HCA skrev:

Hej

Jeg har kæresten fra Thailand på besøg. Hendes 12call simkort kan vi ikke få til at lave forbindelse her i DK.Vi kan snildt logge på nettet via wifi, det er kun telefonforbindelsen der driller. Jeg har selv et 12call simkort, den logger på Telia.dk uden problemer. Så gode råd modtages for at løse problemet.
wifi har jo ikke noget med telefonen at gøre, du kan gå på wifi uden simkort.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

HCA
DK skrev:

HCA skrev:

Mon ikke at det er hendes telefon, som er problemet.?

Nej for har prøvet mit eget 12call simkort i hendes, og det får fin forbindelse med mobilnet i DK. Har prøvet hendes i min egen telefon som virker med mit eget simkort, men der virker hendes heller ikke. Så derfor må det være simkortet. Så vil ringe til AIS kundeservice.

cesse
Det vil sige at du vil have at familien kan ringe til din kæreste og lægge røret på igen (dette er gratis) så kan hun se hvem der har ringet og ringe tilbage på dit Libare nr.?

Hilsen Cesse

HCA
cesse skrev:

Det vil sige at du vil have at familien kan ringe til din kæreste og lægge røret på igen (dette er gratis) så kan hun se hvem der har ringet og ringe tilbage på dit Libare nr.?

Hilsen Cesse

Ja korrekt.Smile

handy
Brugte selv flere timer da vi for nogle år siden skulle ordne noget med fruens bank hvor de sår skal sende en sms til det nr hun er registret med i banken......indtil jeg fandt ud af telefonen var sat til at søge automatisk operatør så skulle ind og vælge telia manuelt så virkede det..... håber i holder på hat og briller når Bodil rammer landet....forsar god dag.

Spring til debat: