Se indlæg
simkort 12call
|
|
HCA |
Lagt på d. 04/12-2013 14:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Hej Jeg har kæresten fra Thailand på besøg. Hendes 12call simkort kan vi ikke få til at lave forbindelse her i DK.Vi kan snildt logge på nettet via wifi, det er kun telefonforbindelsen der driller. Jeg har selv et 12call simkort, den logger på Telia.dk uden problemer. Så gode råd modtages for at løse problemet. |
|
|
cesse |
Lagt på d. 04/12-2013 15:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
gå i en invandrer kiosk og køb et libara sim kort biligt og det virker |
|
|
HCA |
Lagt på d. 04/12-2013 15:05
|
cesse tjaaa er ikke det der er problemet. Har i forvejen et lebarakort. Men skulle gerne være så familie eller andre skulle kunne ringe til kærestens nummer. Redigeret af HCA d. 04/12-2013 15:34 |
|
|
misterurn |
Lagt på d. 04/12-2013 15:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
Vi havde samme problem, vi ringede til 12call og fik dem til at åbne op så det virkede i dk også |
|
|
HCA |
Lagt på d. 04/12-2013 15:48
|
så ringer jeg til dem i morgen på +6622719000 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/12-2013 16:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
HCA skrev: cesse tjaaa er ikke det der er problemet. Har i forvejen et lebarakort. Men skulle gerne være så familie eller andre skulle kunne ringe til kærestens nummer. Mon ikke at det er hendes telefon, som er problemet.? |
|
|
bannok |
Lagt på d. 04/12-2013 17:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
Der er ikke noget galt med telefonen, men du bliver nødt til at have en roaming aftale med 12call hvis du vil bruge kortet I udlandet, så enkelt er det. |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 04/12-2013 17:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
HCA skrev: wifi har jo ikke noget med telefonen at gøre, du kan gå på wifi uden simkort.
Hej Jeg har kæresten fra Thailand på besøg. Hendes 12call simkort kan vi ikke få til at lave forbindelse her i DK.Vi kan snildt logge på nettet via wifi, det er kun telefonforbindelsen der driller. Jeg har selv et 12call simkort, den logger på Telia.dk uden problemer. Så gode råd modtages for at løse problemet. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
HCA |
Lagt på d. 04/12-2013 21:08
|
DK skrev: HCA skrev: cesse tjaaa er ikke det der er problemet. Har i forvejen et lebarakort. Men skulle gerne være så familie eller andre skulle kunne ringe til kærestens nummer. Mon ikke at det er hendes telefon, som er problemet.? Nej for har prøvet mit eget 12call simkort i hendes, og det får fin forbindelse med mobilnet i DK. Har prøvet hendes i min egen telefon som virker med mit eget simkort, men der virker hendes heller ikke. Så derfor må det være simkortet. Så vil ringe til AIS kundeservice. |
|
|
cesse |
Lagt på d. 05/12-2013 05:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Det vil sige at du vil have at familien kan ringe til din kæreste og lægge røret på igen (dette er gratis) så kan hun se hvem der har ringet og ringe tilbage på dit Libare nr.? Hilsen Cesse |
|
|
HCA |
Lagt på d. 05/12-2013 10:13
|
cesse skrev: Det vil sige at du vil have at familien kan ringe til din kæreste og lægge røret på igen (dette er gratis) så kan hun se hvem der har ringet og ringe tilbage på dit Libare nr.? Hilsen Cesse Ja korrekt. |
|
|
handy |
Lagt på d. 05/12-2013 13:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Brugte selv flere timer da vi for nogle år siden skulle ordne noget med fruens bank hvor de sår skal sende en sms til det nr hun er registret med i banken......indtil jeg fandt ud af telefonen var sat til at søge automatisk operatør så skulle ind og vælge telia manuelt så virkede det..... håber i holder på hat og briller når Bodil rammer landet....forsar god dag. |
|
Spring til debat: |