Se indlæg
 Udskriv debat
hvornår er prisen bedst
kokkene
hej

vi skal bo 4-5 dage i Bangkok midt i januar i 2014

men hvornår er prisen bedst,
hvis vi bestiller nu på trivago eller lign

eller

evt. bestille dagen før, vi har nemlig mulighed for at bestille fra dag til dag da datoerne godt kan fleksible
hvornår vi skal til Bangkok

hvad er jeres erfaringer bestil i god tid eller ha´ is i maven og vent til sidste øjeblik

hugoboerge
kokkene skrev:

hej

eller

evt. bestille dagen før, vi har nemlig mulighed for at bestille fra dag til dag da datoerne godt kan fleksible

hvad er jeres erfaringer bestil i god tid eller ha´ is i maven og vent til sidste øjeblik

Hvorfor ikke finde ud af hvor i vil bo foerst. Kontakt hotellet direkte og evt faa en bedre pris end hvad internet udbyderne kommer med. Husk de scorer kommission fra hotellerne.

Kim Ludvigsen
hugoboerge skrev:

Hvorfor ikke finde ud af hvor i vil bo foerst. Kontakt hotellet direkte og evt faa en bedre pris end hvad internet udbyderne kommer med. Husk de scorer kommission fra hotellerne.

Det er meget svært at komme ned på samme pris som hos bookingselskaberne. Jeg tror kun, det er muligt på små familiesteder, hvor ejeren selv står i receptionen - i hvert fald ikke ret mange andre steder.

Jeg har flere gange oplevet at måtte gå udenfor og bestille gennem internettet for at gå den gode pris.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
handy
bruger tit bookingselskaberne men når jeg bestiller et hotel jeg før han boet på så oplever jeg de har sminker godt og kraftigt på det de kalder normal pris.....har også flere gange boet på hotel der var købt via nettet og har så nogle gange ville blive længere og har der altid blevet tilbudt værelse til samme pris som jeg havde betalt på nettet.....god weekend. ...har selv lige set efter hotel i Udon Thani til Jan hos agoda det koster præcist det samme som hvis du kommer fra gaden.Frown

kokkene
hej

vi har en ide om hvor vi gerne vil bo, vi har også fundet to steder som kunne være interessant

og vi kan jo se eks trivago har de bedste priser ifht hotellets egne sider

det var bare mere om det var bedst at bestille nu eller vente til sidste øjeblik

HCA
Der er ingen prisforskel på hvornår I bestiller. Find det internetbureau der er billigst, og så bestil der. Ta højde for det er nær en Skytrain station, så der ikke er for langt at gå.

Dalton
Som andre også har skrevet er booking siderne som regel billigst, jeg har engang villet forlænge et ophold med et par dage, og spurgte først i receptionen, men blev der anbefalet at bestille på nettet og sparede derved en del penge.
Afhængig af, i hvilken prisklasse I vil bo, kan der dog være penge at spare ved at vente.
Er det i 1000 - 1500 bath klassen er det meget begrænset hvor meget der kan skæres af og det kan måske maks. dreje sig om 100-200 kr. på 4-5 overnatninger og I risikerer at det hotel I havde udset er udsolgt.
Luksus hotellerne her derimod ofte last minut tilbud hvor der kan spares en hel del, og f.eks. få et 6000 bath suite til omkring det halve.
De tilbud får man lettest ved at oprette sig som bruger på booking siderne.

Dalton

Kim Ludvigsen
En yderligere fordel ved booking-tjenesterne - i hvert fald agoda: bonuspoint. Hvis man ofte bor på hotel, så løber det op. Bonuspointene betyder også, at agoda er billigere, selvom man skulle være heldig og opnå samme pris i receptionen.

Man skal dog lige være opmærksom på, at man risikerer at få ringere værelser gennem booking-tjenesterne.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
vandango
kokkene skrev:

hej

eller

Rejser kun i lavsæson perioderne.

Får tit en masse gode tilbud fra denne hjemmeside.

Leg lidt med 1 til 5 stjernede hoteller, og placeringer, du kan sagtens finde et supergodt hotel, til meget små priser.

Tit ser jeg at man giver gode råd om hoteller herinde, men når jeg så går ind og checker, er det ikke noget jeg vil opholde mig i.

Vi er alle forskellige med forskellige behov og ønsker.

http://www.asiawe...rtBy:Price

Jonas22
Det afhænger vel lidt af hvordan man vil bo.
Der er jo hostels, og på disse hostels kan du bo 30 dage for 6000 baht. Det kostede det sidste gang jeg var der for 1 år siden. Jeg har selv personligt henvendt mig når jeg gik rundt og søgte værelse, og der er nu også ret okay hoteller (3 stjernede osv..) fra 1000 baht og op, pr baht. Et sted kunne jeg få værelse ud til beach road med udsigt udover vandet til 1600 baht, i et værelse som virkelig var WAUW ifølge min egen mening. Der er også et hotel få meter fra hvor jeg valgte og bo, da 1 nat kostede 1000 baht, og det var da også noget af et luksus værelse, men da jeg ikke ønskede og betale 30.000 og bo i luksus, så valgte jeg istedet og punge 6000 ud og få mig et værelse hvor der intet luksus var overhovedet, men hvor jeg var fint tilfreds med hvordan jeg boede.

bannok
De bedste priser/tilbud er på de hoteller der ikke er at finde på booking siderne ej heller i skrankene i Bangkok lufthavn, de går fra mund til mund og er som regel godt booked op.
Det kommer også an på hvad man forventer af et hotel. De billige hoteller hvor der er mange thailandske turister og andre asiater, er der ikke den morgenmad vi vil have, så hvis det er en ordentlig morgen mad du vil have, ja så så er det det du skal søge efter, hvis du vil have svømmepøl, ja så er det det du skal gå efter o.s.v.
Jeg selv bor mange gange på et 4 stjernet hotel med hele familien (3 personer) og det får jeg for 2200 bath inklusive en super god morgenmad.

Spring til debat: