Se indlæg
7-årige pige udvises
|
|
maichai |
Lagt på d. 11/11-2013 01:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
THansen skrev Jeg synes da godt, at man kan tale ordentligt om folk, om det så er Dronning Margrethe, Pia Kjærsgaard, Morten Bødskov eller en anden person som man af en eller anden grund ikke bryder sig om. Hvis du skulle have glemt det, så er hr. Morten Bødskov repræsentant for det land som hver måned sørger for at du kan hæve en 'fed' check uden at skulle røre så meget som en finger. Er Danmark så meget et 'lorteland' som flere (herunder vist også dig selv, mere eller mindre) giver udtryk for (her og) på din facebook profil, ja så synes jeg da at de skulle finde sig et andet land og/eller frasige sig alle offentlige ydelser fra det 'lorteland' Der er stor uenighed om, hvorvidt justitsministeren har mulighed for at omgøre beslutningen om udvisning. Kan nogen fremskaffe en lovparagraf hvor denne mulighed er beskrevet?? THansen Du har kun interesse i med dette indlæg at lave ballade Og hvor ved du fra hvem der får fede check fra Dk er du detektiv eller tror du ved alt BALLADEMAGER det er hvad du er Maichai Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Longway |
Lagt på d. 11/11-2013 02:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Hvad folk synes om min retorik i forhold til MB, det er jeg saadan set kold overfor, for et par mdr. siden havde han naer taget livet at en kvinde fra vietnam, og nu splitter han endnu endnu en familie ad...saa i mine oejne er han en fucking nar, laengere er den saamaend ikke ! Folk som er uartige, de bliver behandlet som uartige. Jeg kalder en spade for en spade, jeg pakker intet ind, og hvorfor skulle jeg dog ogsaa det. Og hvad jeg faar af penge og hvorfra, det skal du THansen bare blande dig uden om, ligesom du skal blande dig uden om hvad jeg mener om danmark, eller thailand for den sags skyld kan du forstaa det ? Men du kan jo gi' dig til kende paa FB. siden du har saa travlt med at snuse og plapre loes....faa dig en hobby. Det er underligt at et par medlemmer har saa ondt i roeven over mig, min fortid og mine penge..pas jer selv !!! Men der maa jo vaere noget der knager et eller andet sted. Er der andre som har lyst til at snage, saa er mi FB. ID : Jimmy O-Neg Rasmussen...Jimmy er mit mellemnavn, O-Neg er min blodtype i saafald folk skulle faa brug for den, det er haendt. Redigeret af Longway d. 11/11-2013 03:10 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
maichai |
Lagt på d. 11/11-2013 03:08
|
Longway skrev Og hvad jeg faar af penge og hvorfra, det skal du Maichai bare blande dig uden om, ligesom du skal blande dig uden om hvad jeg mener om danmark, eller thailand for den sags skyld kan du forstaa det ? Men du kan jo gi' dig til kende paa FB. siden du har saa travlt med at snuse og plapre loes....faa dig en hobby. Longway tror du ikke du har afleveret denne forkert og går efter den forkerte mand Eller også kan du ikke læse prøv i stedet Thansen så kan det være du rammer rigtigt Maichai Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Longway |
Lagt på d. 11/11-2013 03:20
|
Undskyld, jeg har rettet det.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
maichai |
Lagt på d. 11/11-2013 03:59
|
Longway ÅHH alt forladt man skal bare huske at rive hoved af den rigtige nar Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 11/11-2013 12:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Jeg kan ikke gøre noget for Im SAGEN OM IM: Syvårige Im og hendes mor Suthida tabte kampen om at få lov til at blive i Danmark, og søndag rejste de til Thailand. Der er ingen hjælp at hente hos statsministeren. Statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) vil nu endelig kommentere på den ulykkelige sag om Im og Suthida Nielsen, der er udvist fra Danmark efter Suthida Nielsens danske mand døde af kræft. Men det er ikke opmuntrende ord, der kommer fra statsministeren. - Det er en utrolig sørgelig sag for alle involverede, men vi laver ikke love med tilbagevirkende kraft, siger Helle Thorning-Schmidt. .. http://www.tv2nor...get-for-Im Vores statsminister er åbenbar ikke bedre ens klaphatten Morten Bødskov. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
THansen |
Lagt på d. 11/11-2013 13:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
@Longway: Jeg har andet at give mig til, end at snage efter oplysninger om dig. Oplysningen om din førtidspension er vist ikke den store hemmelighed her på siden, og faste brugere har næsten ikke kunnet undgå at få kendskab til dette. Din facebook profil kom tilfældigt frem i et søgeresultat for et par dage side, da jeg for sjov søgte på '0-neg'. Jeg havde lige haft en bloddonor snak med kæresten og ville undersøge om der var nogle '0-neg' grupper eller lignende på facebook. Det første jeg tænkte da jeg så profilbilledet var - det sgu' da Longway :-) Jeg kan endvidere oplyse at jeg er 0-neg som dig, og indtil videre har doneret blod 48 gange i Danmark og 3 gange i Thailand - så helt ligeglad med mine medmennesker er jeg altså ikke, og i den her sag er jeg altså også enig med hovedparten af den danske befolkning - men bare ikke i retorikken. Får du eller andre her på siden brug for blod så kan du/I for min skyld godt få en portion, og det uanset hvor dybt uenige og vidt forskellige vi nu engang er. Som 'god' kristen kan/vil jeg ikke gøre forskel på folk i den henseende. ---- Jeg vil gerne beklage ordvalget i sætningen vedrørende Longways førtidspension men det ændrer ikke det store. Jeg bryder mig ikke om ordet 'lorteland' og lignende, og opfordrer folk til at tage stilling til, om de nu også vil være en del af det 'lorteland'. Om det så er Ali/Muhammed fra Vollsmose eller en dansker i Danmark eller bosiddende i udlandet, ja det gør altså ikke den store forskel for mig. Jeg savner stadig svar på mit spørgsmål Der er stor uenighed om, hvorvidt justitsministeren har mulighed for at omgøre beslutningen om udvisning. Kan nogen fremskaffe en lovparagraf hvor denne mulighed er beskrevet?? Og stor tak for alle komplimenterne, det varmer altid at få at vide, at man er et stort røvhul og en ballademager |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 11/11-2013 13:38
|
Nu er Ekstra Bladet endelig kommet på banen. http://ekstrablad...145514.ece Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 11/11-2013 14:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Skal Im og Suthida have lov til at bo i Danmark? Nej 4,96% Ja 89,99% Det ved jeg faktisk ikke - både og 5,05% Come As You Are
|
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 11/11-2013 15:44
|
Nirvana skrev: Skal Im og Suthida have lov til at bo i Danmark? Nej 4,96% Ja 89,99% Det ved jeg faktisk ikke - både og 5,05% De har ingen empati, sørgelige mennesker. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
jh |
Lagt på d. 11/11-2013 18:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Her er lidt om Bødskov og Helle det viser lidt om hvorfor Im og Suthita er sendt ud af landet. http://www.freewe...g%3BRDIGE. http://www.skrivu...start/3110 Redigeret af jh d. 11/11-2013 18:18 |
|
|
sank |
Lagt på d. 11/11-2013 18:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
http://ekstrablad...145768.ece Ja man har en mening ? |
|
|
natty |
Lagt på d. 11/11-2013 20:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
mobbe skrev: Hallo THansen! Hvis du ikke kan tåle at høre hvad flertallet i DK mener, så find et andet sted at ytre dig Den meningsmåling har jeg da ikke set, er det et tryk ja eller nej, på bt eller eb du henviser til, giver jeg ikke meget for den, da det altid er dem som er "imod" og er forargede, som stemmer i den slags undersøgelser. Når det så er sagt, er jeg fuldstændig uenig i udvisningen, og hvis loven er overholdt, bør den laves om. Jeg er som de fleste herinde ikke jurist, så om politikerne er kolde eller bare overholder de regler og love som er vedtaget af et flertal i Folketinget, sikkert lige fra Dansk Folkeparti til SF, skal jeg ikke, som visse andre, gøre mig klog på. Et flertal som vi selv har stemt på. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 11/11-2013 22:36
|
Partifælle: Justitsminister skal gøre mere for Im
Morten Bødskov (S) opfordres nu fra egne rækker til at gøre mere for at redde udvist pige fra Aabybro AABYBRO: Justitsminister Morten Bødskov (S) opfordres nu også fra egne rækker til at gøre mere for at få den udviste syvårige pige Im Nielsen tilbage til Danmark, så hun kan fortsætte sit liv med sin familie og venner. Pigen blev søndag udvist fra Danmark sammen med sin thailandske mor af den ene grund, at pigens danske stedfar gik hen og døde af kræft. Farens død sidste år betyder, at Im og hendes mor - i udlændingemyndighedernes øjne - nu pludselig har størst tilknytning til Thailand, og derfor blev den lille og i øvrigt velintegrerede familie søndag fløjet ud af landet. Justitsminister Morten Bødskov har kaldt sagen ”ulykkelig”, ligesom han har bedyret, at han fremover vil have ændret reglerne, så familiesammenførte ikke kan miste deres opholdstilladelse på grund af dødsfald. ... http://www.nordjy...5/112/1513 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
HCA |
Lagt på d. 11/11-2013 22:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
savnede suuuuk ude i lufthavnen til at tage imod Im og mor.555 |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 11/11-2013 23:46
|
Laustsen mod S-top Et flertal uden om regeringen tegner sig i udvisningssagen fra Aabybro AABYBRO: Udvisningssagen mod Suthida Nielsen og hendes datter Im får nu folketingsmedlem Bjarne Laustsen (S) til at gå i rette med sin egen regering. Så sent som i går meddelte både statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) og justitsminister Morten Bødskov (S), at loven bør ændres, men ikke med tilbagevirkende kraft, så Suthida Nielsen og Im ville være omfattet af lovændringen og dermed få lov til at bo i Danmark. Men det vil det nordjyske folketingsmedlem ikke acceptere. - Jeg har opfordret justitsministeren til at lave et lovforslag med tilbagevirkende kraft fra regeringen tiltrådte, siger Bjarne Laustsen og anslår, at sådan en ændring vil omfatte under en håndfuld mennesker. Og Laustsen er parat til at gå imod sin egen regering, hvis det er nødvendigt. .. http://www.nordjy...0/136/1513 Håb forude. Artiklen kræver log ind og man kan læse fem artikler om ugen. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 12/11-2013 00:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
Thomas72 skrev: [quote]Laustsen mod S-top Et flertal uden om regeringen tegner sig i udvisningssagen fra Aabybro AABYBRO: Udvisningssagen mod Suthida Nielsen og hendes datter Im får nu folketingsmedlem Bjarne Laustsen (S) til at gå i rette med sin egen regering. Så sent som i går meddelte både statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) og justitsminister Morten Bødskov (S), at loven bør ændres, men ikke med tilbagevirkende kraft, så Suthida Nielsen og Im ville være omfattet af lovændringen og dermed få lov til at bo i Danmark. Men det vil det nordjyske folketingsmedlem ikke acceptere. - Jeg har opfordret justitsministeren til at lave et lovforslag med tilbagevirkende kraft fra regeringen tiltrådte, siger Bjarne Laustsen og anslår, at sådan en ændring vil omfatte under en håndfuld mennesker. Og Laustsen er parat til at gå imod sin egen regering, hvis det er nødvendigt. .. http://www.nordjy...0/136/1513 Hallo - Et folketingsmedlem der ønsker en lov med tilbagevirkerde kraft !- Jamen for satan da, hvor dum kan man være ? Er det ikke rigeligt at Danmark kvajede sig i 1945 ? M.v.h. Fotofreak |
|
|
waree |
Lagt på d. 12/11-2013 03:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 304 |
bliver sku mer og mer flov over at vaere dansker. kan sku ikke faa mig selv til at sige det til min thailandske veninde, at saadan behandler vi mennesker. hvis Morten BoedskovL har nosser sku de sku rives af ham |
|
|
maichai |
Lagt på d. 12/11-2013 03:59
|
TV2 Nyheder i dag Over de seneste dage har sagen om udvisningen af Suthida Nielsen og hendes blot syv år gamle datter Im fyldt godt i mediebilledet. På trods af de mange demonstrationer og sympatitilkendegivelser blev mor og datter tvunget til at forlade Danmark søndag eftermiddag, og i dag ankom de så til deres nye hjem i Thailand. Læs også: Nu er Im rejst: Jeg vil blive i Danmark - Velkommen til dit nye hjem, lyder det fra moren Suthida Nielsen kort efter, at de landet i den internationale lufthavn i Bangkok, hvortil Im svarer: - Det er ikke mit hjem. Mit hjem er i Danmark. Selv om Im har boet det meste af sit liv i Danmark og kun taler dansk, valgte Retten i Hjørring at opretholde Udlændingestyrelsens oprindelige beslutning om at udvise mor og datter, eftersom de mente, at faren Johnny Nielsens død betød, at de ikke længere har størst tilknytning til Danmark. Læs også: Stedfar døde af kræft: Nu bliver syvårige Im udvist Sagen har vakt politisk harme på begge sider af Folketingets midte, og derfor skal der nu kigges på at justere reglerne. Derudover har Venstres integrationsordfører Inger Støjberg nu kaldt justitsminister Morten Bødskov (S) i samråd for at få undersøgt mulighederne for at give Suthida og Im Nielsen dispensation til at blive i landet. Ja jeg ville have det dårligt som justitsminister og statsminister i DK man må da håber de sover dårligt Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Longway |
Lagt på d. 12/11-2013 04:18
|
Vi var faktisk i lufthavnen, men vi roeg i en trafipkrop, samt at flyet var landet foer tid, det resulterede saa i at Su og Im var koert.. Vi ventede dog i ca. 2. timer derude for at tage imod, samt give en bamse til Im. Saa hvad dit 555 skal betyde i denne sammenhaeng forstaar jeg ikke, hvis du kigger i traaden om vejret i Thailand, ja saa vil du se at et billede netop er taget i lufthavnen. Redigeret af Longway d. 12/11-2013 04:47 Mvh. Chiliposen.
|
Spring til debat: |