Se indlæg
hotel i bkk
|
|
kanut |
Lagt på d. 21/10-2013 20:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Smørrebrød slutter vi altid ferien af med min kone og jeg, 6 stykker med højt belagt, mums.!! ( maven skal jo lige tilbage til normalen efter 3 uger thai føde.) prisen aner jeg ikke, men det er godt kan jeg love for. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 21/10-2013 20:32
|
Flæskesteg med rødkål og kogte kartofler 385 BTH. Mørbrabøf med bløde løg og kogte kartofler 385 BTH. Crepinetter med stuvede grønsager 395 BTH. Hakkebøf med bløde løg og kogte kartoofler 395 BTH. og ikke 462 BTH som vandango skriver. og sådanne vil jeg kunne blive ved MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 21/10-2013 20:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
kanut skrev: Flæskesteg med rødkål og kogte kartofler 385 BTH. Mørbrabøf med bløde løg og kogte kartofler 385 BTH. Crepinetter med stuvede grønsager 395 BTH. Hakkebøf med bløde løg og kogte kartoofler 395 BTH. og ikke 462 BTH som vandango skriver. og sådanne vil jeg kunne blive ved Så husk at kigge nederst på spisekortet,hvor der står + 10% service charge+ vat. http://www.stable...enu_P2.jpg |
|
|
kanut |
Lagt på d. 21/10-2013 21:11
|
JA JA ok da., men det er det vær.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 21/10-2013 21:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
,ja jeg nyder gerne en frokost der med med et par stykker smørrebrød og en lille skarp til. |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 21/10-2013 23:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
kanut skrev: Smørrebrød slutter vi altid ferien af med min kone og jeg, 6 stykker med højt belagt, mums.!! ( maven skal jo lige tilbage til normalen efter 3 uger thai føde.) prisen aner jeg ikke, men det er godt kan jeg love for. Nu når vi er i gang, så kan vi jo ligesågodt få alle facts på bordet ang. "Staldens" priser. Nedenfor følger afskrift af "Staldens" smørrebrødsseddel - Den er kun ca. 2 uger gammel. Der er frit valg mellem 'Ryebread' eller ' White Bread' på smørrebrødslisten. Der skal tillægges 10% service + VAT til priserne Marineret sild …………………………................................………120 THB Krydder sild ……………………………..................................…….120 THB Karry sild…………………….……………..…...............................….120 THB Frisk pillede rejer med mayonnase…...............................175 THB Æg og rejer…………………………….……..............................……110 THB Æg med sild.................................................................110 THB Reje salat ………………………………….............................……….110 THB Fiskefilet med remoulade……………..........................………..150 THB Gravad laks med dressing…………..........................……..….175 THB Røget makrel med æggeblomme……...........................……125 THB Fersk røget laks med røræg…………...............................….175 THB Hønsesalat……………………………………..............................………95 THB Kyllingebryst med karry mayonnaise…...........................…95 THB Kartoffelmad med purløg og mayonnaise …....................…85 THB Æg og tomat …………………………………………..........................…85 THB Tomat med hakket løg og æggeblomme .......................….85 THB Hjemmelavet leverpostej med surt …….......................…….85 THB Hjemmelavet leverpostej med bacon & champignon..….… 90 THB Hjemmelavet rullepølse med sky……………………………….........85 THB Spegepølse med sky……………………………………………………....…110 THB Hakket skinke med løg og æggeblomme…………………….……..90 THB Skinke med italiensk salat………………………………………......….…90 THB Skinke salat.................................................................85 THB Skinke med spejlæg…………………………………………………...…….100 THB Frikadeller med surt og rødkål…………………………………...……..95 THB Roastbeef med remoulade…………………………………………....…105 THB Roastbeef med spejlæg……………………………………………..………110 THB Flæskesteg med rødkål og surt……………………………….....………90 THB Mørbradbøf med bløde løg og surt……………………………..…….110 THB Hakkebøf med bløde løg og spejlæg…………………………………120 THB Engelsk bøg med bløde løg og spejlæg…………………….……..145 THB Bøftatar med æggeblomme………………………………….…....…….150 THB Dyrlægens natmad.......................................................100 THB Røget filet med purløg…………………………………….....……………….85 THB Mild ost……………………………………………………………….......…………120 THB Gammel ost med sky og rom……………………………………...……..165 THB Danablu med æggeblomme……………………………………...……….150 THB Friturestegt Camembert med syltetøj……………………….………155 THB SMÅ ANRETNINGER: Stald platte med lune retter……………………………………..………….475 THB Stald bræt (3 uspecificeret håndmadder)……………….……………250 THB Lun flæskesteg med rødkål………………………………………..…………175 THB 3 slags sild med brød og smør……………………………………....…….350 THB Stable stjerneskud, fiskefilet med rejer……………………...........175 THB Lun leverpostej med bacon og champignon……………...…...….150 THB 2 lune frikadeller med rødkål og surt……………………………....….175 THB 2 lune mørbradbøffer med bløde løg og surt…………….....…….175 THB Pariserbøf med garniture…………………………………………......……..175 THB Osteplatte…………………………………………………………………......……..350 THB M.v.h. Fotofreak PS: Har I brug for priserne for morgenmad, så siger I bare til. Redigeret af Fotofreak d. 21/10-2013 23:57 |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/10-2013 23:57
|
Antal indlæg: 3779 |
Kan vi ikke lige klappe hesten, inden det hele går i selvsving. Naturligvis er en frikadelle lidt dyrere end Som Tam i Bangkok. Hilsen, Robert |
|
|
Longway |
Lagt på d. 22/10-2013 00:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Jeg synes at priserne er okay, det er jo ikke et sted man sidder og spiser 365 dage om aaret, jeg har vaeret der nogle gange, og det har vaeret godt. For en thai kan det jo virke dyrt, men der jo ogsaa en del udgifter/arbejde forbundet med saadan en business. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 22/10-2013 00:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
Robert Kronberg skrev: Kan vi ikke lige klappe hesten, inden det hele går i selvsving. Naturligvis er en frikadelle lidt dyrere end Som Tam i Bangkok. Hilsen, Robert Bare rolig Robert, der er ikke noget der går i selvsving - Men vi skal ha' fact's på bordet, og ikke gætterier. Jeg gæster da jævnligt Stalden, og det er uden at mukke over priserne. Og den dér med at soi 16 er en ringvej, er efter min mening noget sludder. Jeg har jævnligt besøgt 'Foodland' i soi 16. (og kan forøvrigt varmt anbefale at spise der) - Soi 16 er efter min mening en 'sidevej' til 'Ratchadaphisek' - Det er mange år siden Soi 16 var forbundet med Sukhumvit. M.v.h. Fotofreak |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 22/10-2013 04:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: DK skrev: kanut skrev: Ja så skal vi til det igen jeg vil gerne anbefale Stable Lodge på Sukhumvit soi 8. Den ligger lige i smørhullet med transportmuligheder til alle mulige centre bla. MBK. Der er heller ikke langt til suda resturang på soi 13 ( tror jeg nok ) Jeg har boet på boet Stable lodge hvert år i nogle dage i de sidste 25 år. og har aldrig fortrudt det. Og til nogle mistroiske størelser her på siden , vil jeg sige, nej jeg får ikke provision for at skrive dette igen og igen, men måske var det på tide at jeg fik en skilling for ulejligheden af Stable lodge Kanut, Problemet med Stable Lodge, er deres priser.! Som slet, slet ikke matcher kvaliteten og andre hotel muligheder i området. Udover det, har de ikke morgenmad inkluderet i den høje pris og alle deres priser på mad, overnatning og drinks, pålægges extra gebyrer i form af service charge, vat, etc. så feks. en hakkebøf på spise kortet til 350 bht. havner på en pris som ligger pænt over 400 bht. Og det er fandeme dyrt i Thailand. Det ved du også godt. Hakkebøf med bløde løg og kogte kartofler bliver 462 baht alt i alt. Det er bare ikke ok. Hvad koster det store kolde bord i weekenden? Og hvad koster smørebrødet? Det store kolde koster THB 495.- ++ og det er ikke urimeligt. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 22/10-2013 05:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Hvis man soeger paa nettet saa ligger Suda Restaurant paa soi 14. Vi har ikke vaeret der men ser at den faar fine anbefalinger. Det er herligt ligesaa snart ordet "Stalden" eller "Stable Lodge" saa dukker folk op som trold af en aeske og vi bliver fortalt hvor "dyrt" der er. Jeg mener det er over et aar siden at vi havde en laengere diskussion omkring priserne og kvalitet "Stalden" versus "Admiralen". Min egen konklusion var at naar man tog gennemsnittet var der lige "dyrt" eller lige "billigt". Nu er "Admiralen" jo ikke mere og jeg har ingen ide om hvordan maden/priser/kvalitet er paa Mermaid Hotel paa soi 29. For nu at sammenligne priser, saa koster en gang "Kuew Teaw" nudler med beefball suppe saadan cirka THB 500.- paa verandaen paa Oriental Hotel det er 10 - 11 hvad man betaler paa gaden men OK saa faar man ogsaa en fin udsigt og hvis man vil have en lille Singha til maden saa er det ca. THB 270 med det hele. Lad os bare sige THB 800.-. |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 22/10-2013 10:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Nu var denne tråd jo om et hotel i Bangkok, og ikke priser på diverse spise steder. Suda ligger i Soi 14 og man spiser fortrinligt der. Priserne er dog ved at komme op ad, og servicen ikke så god som den har været. Prøv nu at kikke på det hotel jeg skrev. http://www.sawasd...umvitsoi8/ Pris og kvalitet er OK, servicen ligeså. Du passerer Stable Lounge hvis du skulle have brug for Dansk mad. Kommer ikke Stable Lounge selv. Kim
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 22/10-2013 10:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Fotofreak skrev: kanut skrev: Smørrebrød slutter vi altid ferien af med min kone og jeg, 6 stykker med højt belagt, mums.!! ( maven skal jo lige tilbage til normalen efter 3 uger thai føde.) prisen aner jeg ikke, men det er godt kan jeg love for. Nu når vi er i gang, så kan vi jo ligesågodt få alle facts på bordet ang. "Staldens" priser. Nedenfor følger afskrift af "Staldens" smørrebrødsseddel - Den er kun ca. 2 uger gammel. Der er frit valg mellem 'Ryebread' eller ' White Bread' på smørrebrødslisten. Der skal tillægges 10% service + VAT til priserne M.v.h. Fotofreak PS: Har I brug for priserne for morgenmad, så siger I bare til. Ok - kunne så godt spise noget smørebrød eller det store kolde bord, priserne kan jeg leve med. |
|
|
HCA |
Lagt på d. 08/11-2013 13:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Takker for alle gode råd omkring hoteller i BKK. Jeg valgte at bo på Nana Hotel, og det var et fint hotel til prisen på 1490 B pr nat. Et fint ABF med alt hvad hjertet begærer om morgenen. Tæt på Sky train og et heftig natteliv lige udenfor døren. Men der er et stort overtal af perler i tilstødende soier, så man føler sig hensat til Bagdad ol. Så er 135 B måske lige over niveau på en alm bar for en Leo. Så der blev lidt bamsen over mig og drog til 7-11 på indkøb efter dåserne. |
|
|
milex |
Lagt på d. 08/11-2013 15:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Øh - havde du også kæresten med på Nana Hotel Men morgenmaden er OK - har dog været bedre |
|
Spring til debat: |