Se indlæg
hotel i bkk
|
|
sula |
Lagt på d. 01/12-2012 04:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Syntes da der ellers er nok af dem der render rundt og sælger ure og andet skrammel i soi cowboy. Men så er der jo så mange andre gode og kønne ting til salg også så går nok lige op når det kommer til stykket |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/12-2012 07:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
natty skrev: Bangkok er jo en stor by, så hvis du ikke har været i BKK før, ville jeg anbefale at læse nogen guidebøger som Turen går til og Rejsen rundt i Thailand. Så får du måske en idé om i hvilke områder du kunne tænke dig at bo. Der er også andre ting at overveje. Vil du bo lige midt i red light districts eller helst ikke. Vil du helst bo hvor der er en del danskere, eller absolut ikke. Vil du bo i et roligt område, men med hurtig adgang til Bangkoks attraktioner?, tæt ved floden? Der er rigtigt meget at overveje, så man ikke bliver skuffet og forslag er nemmere at give. Jeg ville måske også overveje kun at booke et par dage på hotellet, så du ikke behøver at bo det samme sted hvis du er utilfreds. Det er lidt som at komme til New York og ikke vide om man vil bo i Brooklyn eller Manhatten. Hvor bor der en del danskere i bangkok det kunne jeg da godt tænke mig at vide |
|
|
sank |
Lagt på d. 01/12-2012 10:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Vi har i årenes løb boet på 15 - 20 hoteller i BK men syntes det er at foretrække tæt på floden ? der er lidt luft og så Ekspres båden rundt og så udforsker vi byen på den måde |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/12-2012 11:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Skal man bo i det område kan jeg anbefale http://www.grandp... det ligger i Soi 11 og har værelser fra små 1500 baht pr overnatning. Det ligger i gå afstand fra både Nana plaza og Soi Cowboy og tæt på Nana stationen. Derudover at der liv i gaden efter kl 1 som er officiel lukketid og diskoteket Climax ligger lige ved siden af i parkeringskælderen på hotellet ved siden af. |
|
|
milex |
Lagt på d. 01/12-2012 14:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
@sula Worabori er ok, foretrækker dog Royal Ivory eller Boss Suites - hvis man vil bosætte sig i soi 4. Royal Ivory - kæmpeværelser. Boss Suites - eminent morgenmad og nyt hotel. Prisen er nogenlunde den samme. |
|
|
Snerle |
Lagt på d. 01/12-2012 17:59
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
@milex Ja, jeg har set Boss Suites Hotel, det ser rigtig fint ud, ved du hvordan hotellet ser på evt. gæster på værelset? |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/12-2012 20:01
|
Jeg har ikke boet på Boss Suites men googlede lige hotel navn og guest friendly og de links jeg fandt havde svaret, ja det er de. |
|
|
sula |
Lagt på d. 01/12-2012 20:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
milex skrev: @sula Worabori er ok, foretrækker dog Royal Ivory eller Boss Suites - hvis man vil bosætte sig i soi 4. Royal Ivory - kæmpeværelser. Boss Suites - eminent morgenmad og nyt hotel. Prisen er nogenlunde den samme. Har selv nogen andre favoritter bla Montien Riverside men ville prøve noget andet denne gang skal kun være der en nat inden turen går til Udon og sønnen vil gerne løbe lidt rundt inde i byen den ene dag |
|
|
30411717 |
Lagt på d. 01/12-2012 22:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
jydetampen skrev: men bo ikke på det hotel stable logde det er for dyrt og for dårligt til den pris find noget på soi 11 det er godt di steder der og så likker det nær til altJa det kommer lidt an på hvad du forventer og hvor i Bangkok du gerne vil bo? Men på sukhumvit road soi 8 kan du bo på stable logde til ca 1400-1500 thb eller på promanade ligge overfor stable til ca 1000 thb. eller på windsor suites mener det er soi 22 til omkring 2000 thb eller solo hotel soi 4 til omkring de 2000 thb. Men ellers tag en nat og gå en tur for at høre for priser på andre hoteller og se hvad du får for pengene. Du kan ikke regne med de billeder du ser på dvs søgemaskiner. |
|
|
30411717 |
Lagt på d. 01/12-2012 22:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
jydetampen skrev: bo ikke der på stabele logde det er dårligt og for dyrt finf noget på soi 11 det er bæder og ikke så dyrtJa det kommer lidt an på hvad du forventer og hvor i Bangkok du gerne vil bo? Men på sukhumvit road soi 8 kan du bo på stable logde til ca 1400-1500 thb eller på promanade ligge overfor stable til ca 1000 thb. eller på windsor suites mener det er soi 22 til omkring 2000 thb eller solo hotel soi 4 til omkring de 2000 thb. Men ellers tag en nat og gå en tur for at høre for priser på andre hoteller og se hvad du får for pengene. Du kan ikke regne med de billeder du ser på dvs søgemaskiner. |
|
|
milex |
Lagt på d. 02/12-2012 00:13
|
@snerle Gæster er ikke noget problem på Boss Suites. Hvis/når du bestiller, så bestil til 2 personer. Samme pris, men der er morgenmad for 2 personer - hvis det er interessant. De be'r muligvis om gæstens ID-kort ved besøg. Og det er en rigtig god ide!. Større sikkerhed for dig - selvom du kan synes det er lidt pinligt. |
|
|
kanut |
Lagt på d. 02/12-2012 02:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
milex skriver : når du bestiller, så bestil til 2 personer. Samme pris, men der er morgenmad for 2 personer - hvis det er interessant. Det da kun når man rejser charter, at der bliver regnet for antal gæster på værelset, jeg har da aldrig været ude for det når jeg rejser på egen hånd. jeg kunne aldrig finde på at overnatte på et hotel der vil have pr. person på værelset. det er bare noget rejseselskaberne har fundet på for at få flere penge i kassen. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
sank |
Lagt på d. 02/12-2012 08:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
kanut tror der menes at når du har været på natterov og kommer hjem med den lille gotte ? så er der hoteller der forlanger ekstra for morgenmad og muligvis også for en opredning ?? har jeg hørt |
|
|
milex |
Lagt på d. 02/12-2012 09:22
|
@sank - korrekt. @kanut - det er typisk i Østen at du betaler pr. værelse. Dog får du næppe lov at proppe 4 personer iind i et dobbeltværelse. I Europa - og Danmark - er prisen typisk afhængig af hvor mange personer der bestilles til. Iøvrigt forstår jeg godt charterselskaber opkæver pr. person - det kan jo være svært placere 2-3 personer i eet fly-/bus-sæde. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/12-2012 09:37
|
milex skrev: @kanut - det er typisk i Østen at du betaler pr. værelse. Dog får du næppe lov at proppe 4 personer iind i et dobbeltværelse. I Europa - og Danmark - er prisen typisk afhængig af hvor mange personer der bestilles til. Iøvrigt forstår jeg godt charterselskaber opkæver pr. person - det kan jo være svært placere 2-3 personer i eet fly-/bus-sæde. Prisen på et hotel værelse er beregnet på den samme måde i Europa og Asien og det er værelset man betaler for ikke antal personer. Men man kan nogen gange få rabat på maden hvis man kun er 1 person. Personligt booker jeg altid dobbeltværelse når jeg rejser alene, så er man lidt bedre sikret mod at havne i et lille trangt værelse. Men du har helt ret i den med sæderne på transportmidlet. Pris pr person er opstået for at gøre det overskueligt, men du har ret i at det er et af de steder selskaberne tjener deres penge. |
|
|
milex |
Lagt på d. 02/12-2012 14:16
|
Har ikke oplevet at der i Thailand er forskel på pris på dobbeltværelse hvadenten man er 1 eller 2 personer. Derimod i Europa får du ofte en lidt mindre dobbeltværelses-pris hvis man kun er en person. Men god ide at bestille dobbeltværelse, og angive man er 2 personer - så man ikke ender i et kosteskab. |
|
|
HCA |
Lagt på d. 19/10-2013 08:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Jeg planlægger et par dage i BKK med min kæreste som guide. Jeg søger derfor informationer og jeres oplevelser af et hotel, der skal være centralliggende og koste ikke over 2000 baht pr nat. Jeg håber, at der er nogen der vil dele deres oplevelser. |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 19/10-2013 09:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Hej HCA Proev at kigge paa dette link. Vi benyttede os af denne web site da vi var i BKK og det virkede ganske godt og inget skodvaerelse http://www.asiaro...ngkok.html Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/10-2013 10:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Gå på jagt efter tilbud her: http://www.asiawe...rtBy:Price Her er et godt eksempel: http://www.asiawe...ire-hotel/ |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 19/10-2013 11:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Et godt og billigt hotel i Soi 8 Sukhumvit er http://www.hotels...mvit-soi8/ Værelserne er ikke så store, men tilgengæld er der pænt og rent, ingen Pool, men god morgen mad og super betjening, prisen ligger omkring de 250 dkr, pr, nat der er gratis tultuk ned til Sukhumvit Road. Bed om et værelse væk fra vejen, så er der nemlig en lille altan til, hvor rygning er tilladt, hvis du altså har den last. God tur Kim
|
|
Spring til debat: |