Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Thailand
 Udskriv debat
Dansk Smørebrød Pattaya/Jomtien
Busken
Hej allesammen..Det er mit aller første indlæg, så måske er der noget der har et godt råd her.
Jeg hedder Bjarne og har været her i Thailand 21 år..Så "Stalden" i BKK kender jeg godt.

Men nu er "Admiralen" "No Name" og "Kontoret" alle i Jomtien lukket. Så det kniber med at finde
et sted med god Dansk smørebrød..Jeg fandt den der hedder "Kronborg" i Soi Diana. Men det var
noget sjusk..
Ellers har jeg ikke kunne opstøve andre steder..jammen der må da være nogen der kan hjælpe mig ud her,hva...
Jeg har en condo på Jomtien, men bor i BKK. Så når jeg er her og slapper af, så gider jeg ikke selv
at lave mad..Mvh Bjarne

Longway
Mon ikke man stadig kan faa en bid broed paa Copenhagen.

Soi post office - 13/2
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Anonym Bruger
Longway skrev:

Mon ikke man stadig kan faa en bid broed paa Copenhagen.

Soi post office - 13/2

Tror ikke lige det er stedet, hvis man er bange for bakterier...

Jeg skal i hvert fald ikke nyde noget. Tråd starter har ret. Vi mangler det "rigtige" sted
med dansk smørrebrød i både Pattaya og Jomtien.

Og dog, Hotel Dania i Soi Buawkao, har dansk smørrebrød på menu kortet. Men, kvaliteten, står
jeg ikke inde for.

HCA
I Jomtien er der Hotel Danmark og Pinuppen.Der er også et køkken på vej på Tordenskjold.
I soi welcome er der danishspot, stedet der kører videre med No Names menukort, med bla flæskesteg hver fredag, og områdets bedste og største wienerschnitzler med den superlækre bearnaisesauce.

Longway
DK.

Jeg ved det ikke, konen og jeg er i PTY. et par gange eller 4 om aaret, jeg plejer lige at stikke snuden ind paa Cph. dog ikke for at spise.

Cheers

For en del aar siden da Roar og hans kone stod for, der var det okay.
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Anonym Bruger
Longway skrev:

DK.

Jeg ved det ikke, konen og jeg er i PTY. et par gange eller 4 om aaret, jeg plejer lige at stikke snuden ind paa Cph. dog ikke for at spise.

Cheers

For en del aar siden da Roar og hans kone stod for, der var det okay.

Rigtigt, Roar og konen havde dejlig og veltillavet mad. Specielt i deres senere restaurant i Soi Rungland,
hvor Mikkel Kessler og familie altid boede.

Synd at de ikke kunne enes med udlejer om at fortsætte.

Anonym Bruger
hvad er der sket med noname? har per trukket stikket ud?

HCA
number1kk skrev:

hvad er der sket med noname? har per trukket stikket ud?

Ja det er efterhånden et stykke tid siden.

jh
Busken skrev:

Hej allesammen..Det er mit aller første indlæg, så måske er der noget der har et godt råd her.
Jeg hedder Bjarne og har været her i Thailand 21 år..Så "Stalden" i BKK kender jeg godt.

Men nu er "Admiralen" "No Name" og "Kontoret" alle i Jomtien lukket. Så det kniber med at finde
et sted med god Dansk smørebrød..Jeg fandt den der hedder "Kronborg" i Soi Diana. Men det var
noget sjusk..
Ellers har jeg ikke kunne opstøve andre steder..jammen der må da være nogen der kan hjælpe mig ud her,hva...
Jeg har en condo på Jomtien, men bor i BKK. Så når jeg er her og slapper af, så gider jeg ikke selv
at lave mad..Mvh Bjarne

Prøv"Badebolden" Johns badehotel
Kamolsuk Villa 128/17 Moo 9 Soi Dudi
Dejligt sted mange danskere kommer der han åbner vist sidst i denne måned og lukker til April igen.Jeg har fået smørebrød der ikke noget at klage over.

Busken
Gode venner.
Til alle jer som har svaret på mit smørebrøds hunger..Takke jeg mange gange, nu er der så nogle
steder der skal prøve spises på..
Jeg smutter imorgen til Pattaya, og går på jagt. Ja der skal også gerne for min del, være rent og pænt,
nul nullermænd.

Ang. "No Name" Jomtien Beach, ja der er lukket og slukket. Der er opstået en ny form for butik, dog
ikke som Bar og spisested..
Hav en forsat god dag...Mvh Bjarne

Webmaster
Busken skrev:
Så det kniber med at finde et sted med god Dansk smørebrød..

Hotel Dania på Soi Buakhao servere også smørrebrød.

Menuen kan ses HER
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Anonym Bruger
jh skrev:

Busken skrev:

noget sjusk..
at lave mad..Mvh Bjarne

Dejligt sted mange danskere kommer der han åbner vist sidst i denne måned og lukker til April igen.Jeg har fået smørebrød der ikke noget at klage over.

badebolden har og har altid haft det bedste smørrebrød i patty og jomthien, kongen var tæt på engang men hans smørrebrød var for luxuspræget og man væltede rundt i salat og andre ubehageligheder, nej badebolden er best på smørrebrød.

vandango
Busken skrev:

Gode venner.
Til alle jer som har svaret på mit smørebrøds hunger..Takke jeg mange gange, nu er der så nogle
Jeg smutter imorgen til Pattaya, og går på jagt. Ja der skal også gerne for min del, være rent og pænt,
nul nullermænd.

Ang. "No Name" Jomtien Beach, ja der er lukket og slukket. Der er opstået en ny form for butik, dog

Husk lige på, at du kan få en masse godt pålæg i div. varehuse, så du kan nyde din frokost hjemme i ro og mag.

En af mine venner laver leverposteg og medisterpølse, når han er hjemme i Pattaya.

Såvidt jeg husker, holder badebolden kun åbent i højsæsonen, og da jeg talte med Roar for 3-4 år siden, snakkede han om at trække sig tilbage og nyde sit otium.

Check lige badebolden, om han stadig har oksehaler en gang ugentligt. Wink
Redigeret af vandango d. 13/10-2013 09:46

pobedk
Kan tilslutte mig Hotel Danmark, alletiders smørrebrød, Jomtien Beach 75/160-163 Moo 12, Chon Buri,20260, http://www.hoteld...k/kontakt/

handy
number1kk skrev:

jh skrev:

Busken skrev:

noget sjusk..

ja den der åbner en god frokost forretning har lyse udsigter, mange jeg kender savner smørrebrød ala Kongens bar....alle de andre du nævner som er tilbage skal ikke udtale mig om hotel Danmark men resten er hvad jeg vil kalde håndmadder....hvis man vil ha lidt ud over det er der ingen muligheder i Pattaya Jomtien...sidste sted var Admiralen jomtien som jeg altid besøger mange gange når jeg forvilder mig til Hua hin....god søndag Frown...
at lave mad..Mvh Bjarne

badebolden har og har altid haft det bedste smørrebrød i patty og jomthien, kongen var tæt på engang men hans smørrebrød var for luxuspræget og man væltede rundt i salat og andre ubehageligheder, nej badebolden er best på smørrebrød.

Anonym Bruger
vandango skrev:

Såvidt jeg husker, holder badebolden kun åbent i højsæsonen, og da jeg talte med Roar for 3-4 år siden, snakkede han om at trække sig tilbage og nyde sit otium.

Vandango, som skrevet andet sted i tråden, har
Roar trukket sig tilbage og er nu i Dk.
Det skete pga. uenighed med udlejer om huslejens størrelse, ved fornyelse af lejekontrakten.

jh
Busken skrev:

Gode venner.
nul nullermænd.

Hvis ikke du lige finder noget smut ind på Jims bar ligger i Soi Diana lige ved siden af Kronborg der er masser af Danskere der,hun har selv boet i Danmark i 7år.Her er der altid en eller anden der kender et godt sted.

lindy
De par stykker smørebrød jeg har spist her var ok.

http://www.siamga...llage.com/
Smile

Busken
Santa Maria, hvor er i gode alle sammen, står op og skriver i ærbødighed til jer.
Tak webmaster for menu linken til hotel Diana, for dem der ikke allerede har open
den link og set menuen, skal i gøre det. Har i set en Kold Bord, gyf for ligge høns.
Jeg har sent en mail til dem, for at forspørge om, hvornår de kører det bord, eller hvor
jeg kan få oplysninger så jeg selv kan holde mig informeret..
Vi må alle mødes der en dag..Hasta la vista. BB

misterurn
når jeg nu tilbringer hver vinter nede i Thailand og har base i jomtien, så kan jeg også godt lide et godt stykke smørrebrød i ny og næ..
jeg har efterhånden prøvet de fleste steder i pattaya og jomtien..
men mine favoritter er siam garden village, soi 7, jomtien nede hos karl, der laver de godt smørrebrød+dagens ret hver dag og et hyggeligt sted at sidde og spise.
og derefter er det hotel dania i pattaya.. hotel danmark er også ok, men har fået lidt dårlig mad der nogle gange..
held og lykke med at prøve dig frem Sunflower

http://www.vingtsun-kungfu.dk
Spring til debat: