Se indlæg
 Udskriv debat
Hotel Danmark / Hønsehuset i Jomtien
MrThai
Hej Smile

Er der nogen der kan sætte mig i forbindelse dertil, med et mobil nummer. Og i såfaldt der er nogen der kender et billigt sted og bo i Jomtien nær Beach road i ca 6 mdr. så hører jeg gerne fra jer.

På forhånd tak.

Jeg beklager hvis emnet er skrevet et forkert sted men jeg er ikke stor bruger her Wink Angel
Elsker Thailand Grin Og´ pigerne Angel

HCA
Hotel Danmark +66 38756587 - +66 38756588 spørg efter Thomas (daglig leder og en nevø til Erling) www.hoteldanmarkp...

Hønsehuset Kenneth er hjemme i DK pga noget hjerteflimmer
ellers er der ude i soi welcome et rigtig fint sted www.denmarkspot.com Ejeren hedder Peter en rigtig fin fyr som er lidt i DK og lidt i -Thailand +45 44401020 eller +66 856982800

Der er også chipcondo i soi 7

Robert Kronberg
Hej HCA,

Kenneth er da ikke særligt gammel. Har han fået hjerteflimmer? Jo, det skriver du, men jeg er blot overrasket.

Hilsen, Robert

HCA skrev:

Hotel Danmark +66 38756587 - +66 38756588 spørg efter Thomas (daglig leder og en nevø til Erling) www.hoteldanmarkp...

Hønsehuset Kenneth er hjemme i DK pga noget hjerteflimmer
ellers er der ude i soi welcome et rigtig fint sted www.denmarkspot.com Ejeren hedder Peter en rigtig fin fyr som er lidt i DK og lidt i -Thailand +45 44401020 eller +66 856982800

Der er også chipcondo i soi 7

http://www.danishschool.dk/thailand/
bn1608
Hej
Der er også LEK Hotel i Soi 7 jeg mener at de tage 15000 bath for 30 dage med morgen mad.
brian
brian nissen

Anonym Bruger
bn1608 skrev:

Hej
Der er også LEK Hotel i Soi 7 jeg mener at de tage 15000 bath for 30 dage med morgen mad.
brian

lek hotel er billigt ja, men der er møg-beskidt.

hansenfyn
Hønsehuset Kenneth er tilbage i thailand er ok igen

HCA
Det er rigtig godt at høre.Smile

@Robert Nej han er kun 41 år men at være dansk barejer er en af de barske måder at opretholde livet på. En barsk mix af smøger og Tiger kræver sin mand. Cheers

Robert Kronberg
Han drikker da ikke ret meget og går normalt tidligt i seng.

Hilsen, Robert

HCA skrev:

@Robert Nej han er kun 41 år men at være dansk barejer er en af de barske måder at opretholde livet på. En barsk mix af smøger og Tiger kræver sin mand. Cheers

http://www.danishschool.dk/thailand/
Anonym Bruger
Robert Kronberg skrev:

Han drikker da ikke ret meget og går normalt tidligt i seng.

Hilsen, Robert

HCA skrev:

så er det vel lulu-pigen der kører ham lidt hårdtTuttelu Tralla

savarden
Kan anbefale Niels i Soi Welcome... stedet hedder Bayleaves
http://www.baylea...
.. der er fine værelser og så er resturanten super også.. Grin

MrThai
Tak for de gode svar i er kommet med. Er der evt en der kan sende kennets´ nummer til mig ? Smile
Elsker Thailand Grin Og´ pigerne Angel

HCA
se i pb

Spring til debat: