Se indlæg
Norwegian til Bangkok
|
|
kro90 |
Lagt på d. 26/11-2012 08:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Sådan kan priserne jo også holdes nede. Pas nu godt på jeres eget job, det kan være at jeres firma også læser aviserne Klippet fra: http://www.busine...hos-skat-0 . Norwegian benytter sig blandt andet af estiske Arpi og irske Parc Aviation, der ifølge flere kilder i Norge og Danmark også er registret på Isle of Man. Her afholdes piloternes løn og skat, mens Norwegian undgår at betale blandt andet pension, social sikring og løn under sygdom, selv om piloterne også flyver i Skandinavien og i praksis indgår i et reelt lønmodtagerforhold med selskabet. Kim
|
|
|
tatekthai |
Lagt på d. 26/11-2012 09:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
En væsentlig faktor omkring flysik. Er at piloterne forstår hinanden. Selv med de ting der er inforstået. Mange øst piloter har et mangelfuldt Engelsk. Misforståelser ses ofte. If you pay peanuts, you get monkeys, Fjeldaber. www.trustpilot.dk... |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 21/01-2013 11:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Mon NORVEGIAN ville også implementere samme koncept som EASY JET? http://www.news.c...6558019889 Det kunne også tænkes at Thai Airways ville gøre det samme i fremtiden idet B777 har langt fra den samme fragt kapacitet(Take Off weight) som B747. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 21/01-2013 12:32
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Er du vimmer, læste bare lidt af første side Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 21/01-2013 14:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
Et gennemsnit på 4,6 Har set det der var værre.... Men det jeg synes springer mest i øjnene er spredningen af karaktererne. Rigtig mange med 1 og 5-6. Næsten ingen i midten. Kunne tyde på at når man endelig har et problem er de ikke særlig hjælpsom... (min tolkning) |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/01-2013 21:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Problemet med trustpilot er er hvis ikke firmaer aktivt søger at få folk til at anmelde dem er det kun de dårlige anmeldelser der kommer frem. Feks er der en mand der brokker sig over han var i lufthavnen i god tid (31 minutter før afrejse) og som brokker sig over at han ikke kunne komme på flyet da baggagen ikke kunne afleveres. Well overraskende at kommer man 30 minutter før afrejse så kan det være for sent. Jeg driver selv et internet site der lige som dansk-thai.dk primært har et forum og i det har vi desværre ofte folk som tror internettet er til for dem og at det er deres gudommelige ret at få al opmærksomhed. Når man så banner de folk sker det at de hopper direkte på trustpilot og giver dårlige anmeldelser. Derfor har mit site en vildt dårlig rating selvom jeg har 10.000 daglige brugere der er glade for sitet men glade brugere skriver ikke anmeldelser de bruger bare sitet. Jeg kunne forestille mig at det er lidt det samme med norwegian de har 147 anmeldelser men flyver vel med over 100.000 personer om året. Man kan ikke komme uden om at det går galt nogle gange. |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 22/01-2013 19:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
23/6-2010 kl.14,45 letede den maskine fra Norwiegen her på [url=http://www.dansk-thai.dk]Dansk Thai Website[/url], det er meget længe siden, er der nogen her der har hørt dem kalde op, med en inden for et timeindterval forventede ar ankomst til BKK, jeg kunne bare ikke holde denne her for mig selv , jeg så bare den komik der ligger i denne trå, for after som jeg læser tråden, er der INGEN der med støre sikkerhed kunne sige den dato har de deres romfru take off fraCPH med henblik på fast BKK har ingen kunne sige med sikkerhed. OM???? Norwiegen rent faktis har afgjodt at sette fly på til at flyve på BKK endu........ forsat go dag både til jer hjemme i Damark, og forsat go "nat" til alle der som jeg selv sidder og at nyder tropenatten her i LOS. hvis Norwiegen havde tænk sig at anvende en forventet flyvetil på over 3 år i luten på en tur till BKK, ja så kan jeg godt for de kan melde ud med billetter til næsten ingen ting ( De melder stadig ike tilbage) efter hvad jeg kan se er iden hvist nok´kun nået til tegnebrettet endu Redigeret af PATINYA d. 22/01-2013 19:41 |
|
|
phom |
Lagt på d. 15/02-2013 11:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 282 |
http://epn.dk/bra...205966.ece http://www.di.se/...flygbolag/ |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/03-2013 15:35
|
Norwegian har fundet sin Dreamliner-erstatning. Det bliver to 15 år gamle Airbus A340-fly, som skal agere vikarer for de forsinkede Dreamliner-fly når Norwegian går i luften med sin langdistancesatsning til maj. Link: http://www.check-...leID=74004 Det bliver altså fly ligesom dem SAS (endnu) benytter til Bangkok. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 05/03-2013 21:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Gad vide om deres priser kommer til at holde med det setup. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 27/09-2013 17:13
|
Her er lidt af virkeligheden for Norwegian med de nye langture: - Norwegian: Giganttab på langdistance - Boeing sender krise-team til Norge Med venlig hilsen
|
|
Leif56 |
Lagt på d. 28/09-2013 10:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Ja de er godt nok billige, og især hvis man lige står og mangler en enkeltbillet, men man får nu engang hvad man betaler for. 1/9 rejste jeg med dem fra Bangkok, vi var 20 min. forsinket fra Bangkok (jeg ved ikke om de var ude at sælge den sidste billet eller hvad - ingen besked) og da vi kom til Oslo måtte jeg vente 1 time på bagagen i øvrigt ca. 40 min. efter skiltet med sidste bag. Og hvis jeg en dag skulle havne på et Norwegian fly igen, så køber jeg en Baquette i lufthavnen, i stedet for det de kaldte et måltid ombord. |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 29/09-2013 15:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
WHY? http://www.colleg...-on-planes |
|
|
waree |
Lagt på d. 23/11-2013 08:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 304 |
Kritik af Norwegian: Har for få fly og lader folk vente Af Ritzau - 23. november 2013, 02:14 Når lavprisselskabet flyver til New York og Bangkok, mangler det alliancer med andre selskaber, lyder det. Hvis man vælger at flyve med lavprisselskabet Norwegian til USA eller Thailand, stiger risikoen for, at en betydelig del af ferien bliver barberet af, inden man kommer i luften, skriver Børsen. Norwegian er samtidig dårligt rustet til at hjælpe deres passagerer videre ved forsinkede og aflyste afgange, skriver avisen. Problemet er blandt andet, at Norwegian ikke samarbejder med andre selskaber, og samtidig har selskabet en meget lille flyreserve til driften af de oversøiske destinationer. - Norwegian har ikke de samme muligheder for at ombooke deres passagerer som de selskaber, der har faste samarbejdspartnere, siger Ole Kirchert Christensen, der er luftfartsekspert og redaktør på Check-in.dk, til Børsen. - De er derfor mere skrøbelige, da de må købe sig ind hos andre, og det er ikke sikkert, at andre selskaber kan byde sig til, og så kan passagererne komme til at vente længe, fortsætter han. Lars Thykier, der er administrerende direktør i Danmarks Rejsebureau Forening er enig. Han mener samtidig, at Norwegian på de oversøiske ruter ikke lever op til EU's såkaldte "Denied Boarding Forordning", der omhandler flypassagerers rettigheder. - De skal hjælpe deres passagerer langt hurtigere end det, vi har set hidtil. De mener selv, at de lever op til reglerne, men vi er uenige, siger Lars Thykier til Børsen. Han fortæller, at passagerer har været forsinket i flere døgn på grund af aflysninger hos Norwegian. Norwegian afviser kritikken. Passagererne har ikke noget at frygte, siger flyselskabets kommunikationskonsulent Daniel Kirchhoff til Børsen. Norwegians fly har fløjet stabilt og regelmæssigt efter en smule opstartsudfordringer med et enkelt fly, lyder det. ///////////////////////////// vi har vaeret med tur retur punktlig afgang, men maden |
|
|
jh |
Lagt på d. 23/11-2013 20:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
waree skrev: Kritik af Norwegian: Har for få fly og lader folk vente Af Ritzau - 23. november 2013, 02:14 Når lavprisselskabet flyver til New York og Bangkok, mangler det alliancer med andre selskaber, lyder d Hvis man vælger at flyve med lavprisselskabet Norwegian til USA eller Thailand, stiger risikoen for, at en betydelig del af ferien bliver barberet af, inden man kommer i luften, skriver Børsen. Norwegian er samtidig dårligt rustet til at hjælpe deres passagerer videre ved forsinkede og aflyste afgange, skriver avisen. Problemet er blandt andet, at Norwegian ikke samarbejder med andre selskaber, og samtidig har selskabet en meget lille flyreserve til driften af de oversøiske destinationer. - Norwegian har ikke de samme muligheder for at ombooke deres passagerer som de selskaber, der har faste samarbejdspartnere, siger Ole Kirchert Christensen, der er luftfartsekspert og redaktør på Check-in.dk, til Børsen. - De er derfor mere skrøbelige, da de må købe sig ind hos andre, og det er ikke sikkert, at andre selskaber kan byde sig til, og så kan passagererne komme til at vente længe, fortsætter han. Lars Thykier, der er administrerende direktør i Danmarks Rejsebureau Forening er enig. Han mener samtidig, at Norwegian på de oversøiske ruter ikke lever op til EU's såkaldte "Denied Boarding Forordning", der omhandler flypassagerers rettigheder. - De skal hjælpe deres passagerer langt hurtigere end det, vi har set hidtil. De mener selv, at de lever op til reglerne, men vi er uenige, siger Lars Thykier til Børsen. Han fortæller, at passagerer har været forsinket i flere døgn på grund af aflysninger hos Norwegian. Norwegian afviser kritikken. Passagererne har ikke noget at frygte, siger flyselskabets kommunikationskonsulent Daniel Kirchhoff til Børsen. Norwegians fly har fløjet stabilt og regelmæssigt efter en smule opstartsudfordringer med et enkelt fly, lyder det. ///////////////////////////// vi har vaeret med tur retur punktlig afgang, men maden |
|
|
jh |
Lagt på d. 23/11-2013 20:10
|
jh skrev: waree skrev: Kritik af Norwegian: Har for få fly og lader folk vente Af Ritzau - 23. november 2013, 02:14 Når lavprisselskabet flyver til New York og Bangkok, mangler det alliancer med andre selskaber, lyder d Hvis man vælger at flyve med lavprisselskabet Norwegian til USA eller Thailand, stiger risikoen for, at en betydelig del af ferien bliver barberet af, inden man kommer i luften, skriver Børsen. Norwegian er samtidig dårligt rustet til at hjælpe deres passagerer videre ved forsinkede og aflyste afgange, skriver avisen. Problemet er blandt andet, at Norwegian ikke samarbejder med andre selskaber, og samtidig har selskabet en meget lille flyreserve til driften af de oversøiske destinationer. - Norwegian har ikke de samme muligheder for at ombooke deres passagerer som de selskaber, der har faste samarbejdspartnere, siger Ole Kirchert Christensen, der er luftfartsekspert og redaktør på Check-in.dk, til Børsen. - De er derfor mere skrøbelige, da de må købe sig ind hos andre, og det er ikke sikkert, at andre selskaber kan byde sig til, og så kan passagererne komme til at vente længe, fortsætter han. Lars Thykier, der er administrerende direktør i Danmarks Rejsebureau Forening er enig. Han mener samtidig, at Norwegian på de oversøiske ruter ikke lever op til EU's såkaldte "Denied Boarding Forordning", der omhandler flypassagerers rettigheder. - De skal hjælpe deres passagerer langt hurtigere end det, vi har set hidtil. De mener selv, at de lever op til reglerne, men vi er uenige, siger Lars Thykier til Børsen. Han fortæller, at passagerer har været forsinket i flere døgn på grund af aflysninger hos Norwegian. Norwegian afviser kritikken. Passagererne har ikke noget at frygte, siger flyselskabets kommunikationskonsulent Daniel Kirchhoff til Børsen. Norwegians fly har fløjet stabilt og regelmæssigt efter en smule opstartsudfordringer med et enkelt fly, lyder det. ///////////////////////////// vi har vaeret med tur retur punktlig afgang, men maden http://epn.dk/bra...olk-vente/ |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 23/11-2013 20:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
Banan selskab, den billige løsning kan hurtig blive den dyreste.
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
jh |
Lagt på d. 23/11-2013 20:17
|
Undskyld Waree det ser noget rodet ud men ved fanme ikke hvad der sker hver gang jeg prøver at citere en og ligge link ind.Har også en frygtelig bøvl med at skrive hvis jeg citerer en der skal tastes flere gange Webmaster har jeg prøvet kontakte ang problemet når jeg skriver men fandt ikke ud af noget. Jeg beklager |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 23/12-2013 17:09
|
Der kommer nok lidt nye negative anmeldelser på Trustpilot i den næste tid. Et fly er forsinket, reserveflyet er brudt sammen, og et tredje fly måtte vende om på grund af en teknisk fejl. Der er kaos i flyselskabet Norwegians juletrafik. Lige nu ligger forsinkelserne på mellem 14 og 28 timer. Links: - http://www.check-...rhbtPTuJw4 - http://epn.dk/bra...i-florida/ Med venlig hilsen
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 31/12-2013 16:57
|
Nu igen: Blot en uge efter Norwegian forsinkede 1.500 passagerer op til juleaften, er den gal igen. I disse timer flyver to indlejede fly på Norwegians langdistanceruter, og omkring 500 passagerer kan ufrivilligt risikere at fejre nytårsaften i et fly. I disse minutter er et stort Airbus A340-600 fly på vej til Stockholm-Arlanda. Flyet er fra selskabet Hi Fly Malta og skal operere Norwegians rutenummer DY7205, der skulle have afgået i dag kl.14:20 fra Stockholm med kurs mod Bangkok. Denne afgang forsinkes minimum til kl. 16:00 da reserveflyet først er ved at lande i disse minutter. Kilde: http://www.check-...sLnvvTuJw4 Med venlig hilsen
|
Spring til debat: |