Se indlæg
 Udskriv debat
Premier league men hvordan?
hugoboerge
sony skrev:

Selvfølgelig vandt Man. u: da over swansea, havde du forventet andet? Som laudrup selv siger man. u. spiller i en anden række for sig selvTuttelu Tralla

Men fint det virker i thailand for dig, man havde vel heller ikke forventet andet, bare surt hvis man skal høre på de thaier speake

En overraskelse ville have vaere fint.

Anonym Bruger
Nu ved vi at CTH har Premier League, men hvem viser Champions League?
for det syntes jeg ikke bliver nævnt nogle steder, om det evt stadig er True Sport/Vision?

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

for det syntes jeg ikke bliver nævnt nogle steder, om det evt stadig er True Sport/Vision?

Mvh
Michael

Godt spoergsmaal. Men lad os vaebne os med taalamod eller taalmodighed.

Draaben
Man kunne måske også se det på computeren Smile
http://livefooty....-serv.com/

Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

nafalang
Bor paa 5 * hotel med en million kanaler, men ingen PL men paa godt som alle barer vises tysk og PL live hver kamp.Saa Chelsea i aftes og Man U om lordagen og saa koster Heniken og andre ogsaa den svimlende sum af 50 baht.

Cheers

hugoboerge
nafalang skrev:

Bor paa 5 * hotel med en million kanaler, men ingen PL men paa godt som alle barer vises tysk og PL live hver kamp.Saa Chelsea i aftes og Man U om lordagen og saa koster Heniken og andre ogsaa den svimlende sum af 50 baht.

Cheers

Nu er det ikke os alle der oensker at sidde paa en barstol og glo paa fodbold. Foretraekker HD kvalitet herhjemme og saa kan man gaa i seng naar man vil hvis kampen er for kedelig.

hugoboerge
hugoboerge skrev:

[quote]Michael Andersen skrev:

Mvh
Michael

Godt spoergsmaal. Men lad os vaebne os med taalamod eller taalmodighed.[/quote

True Visions viser 4 CL kampe i aften og starter kl. 2200 (Thai tid).

Anonym Bruger
Jeg har lige talt med true, og de viser Champions League, så jeg skifter ingen steder!
true- golf hver uge,Champions League,Hollandsk fodbold samt film og en masse andet!
CTH - Premier Prague

Bliver hvor jeg er...

quote]hugoboerge skrev:

hugoboerge skrev:

Michael Andersen skrev:

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Jeg har lige talt med true, og de viser Champions League, så jeg skifter ingen steder!
true- golf hver uge,Champions League,Hollandsk fodbold samt film og en masse andet!
CTH - Premier Prague

Bliver hvor jeg er...

quote]hugoboerge skrev:

hugoboerge skrev:

Michael Andersen skrev:

Mvh
Michael

@Michael, vi har alle vores praeferencer, men du var paa et tidspunkt meget opsat paa at se EPL.

Jeg kan fortaelle at CTH ogsaa har en masse film osv, men tiden skal ogsaa bruges til meget andet end at sidde og glo paa en TV skaerm.

Mvh.

Mai Mii Gik
Hej "drenge"

Nu er der jo gået lidt tid, og frem for at lave en ny tråd, vil jeg da lige spørge her om hvad i så synes om CTH (statelite) ??
Kan jo læse at en del har haft bøvl med signal, udfald, billeder fryser, boksen reset sig selv om og om igen.
Så vil lige høre hvad i siger til hele oplevelsen ang CTH ??

De Fox kanaler der er ved CTH er det med "force" Thai undertekster ?
Er det med de nye tv serie de sende, eller de gammel om og om igen som ved true vision.

Fox sport sender de Major League Baseball, National Hockey League, national basketball league, og ikke mindst national football league ??

Og hvis ja, er det med amerikanske speaker eller Thai speaker ??

Ellers nogle infomation omkring CTH i vil give fra jer ?

Tak på forhånd.

hugoboerge
Mai Mii Gik skrev:

Hej "drenge"

Nu er der jo gået lidt tid, og frem for at lave en ny tråd, vil jeg da lige spørge her om hvad i så synes om CTH (statelite) ??
Kan jo læse at en del har haft bøvl med signal, udfald, billeder fryser, boksen reset sig selv om og om igen.

Er det med de nye tv serie de sende, eller de gammel om og om igen som ved true vision.

Fox sport sender de Major League Baseball, National Hockey League, national basketball league, og ikke mindst national football league ??

Og hvis ja, er det med amerikanske speaker eller Thai speaker ??

Ellers nogle infomation omkring CTH i vil give fra jer ?

Tak på forhånd.

Jeg vil forsoege med at komme med et svar eftersom jeg fik CTH installeret i rimelig god tid foer EPL saesonen startede.

"Kan jo læse at en del har haft bøvl med signal, udfald, billeder fryser, boksen reset sig selv om og om igen."

Jeg kan ikke mindes at have laest her paa DTW om disse problemer. Satellitten som CTH benytter sig af er vietnamesisk saa hvis der er regnvejr et eller andet sted i Vietnam kan billedet forsvinde. Det er endnu ikke sket i mit tilfaelde.

Hvis der sker et udfald i stroemforsyningen (blot et kort oejeblik) har det indflydelse paa boksen og den soeger saa selv men det er heller ikke noget problem.

Forstaar ikke spoergsmaalet mht "force".

Paa remoten er der en audio knap hvor man kan vaelge om sproget skal vaere engelsk eller thai.

Undertekster foregaar ligeledes via remoten.

Ovennaevnte skulle besvare mht Fox Sport.

Hvad serier angaar foelger jeg dem ikke. Slog dog over paa Sci-Fi hvor man viste den gamle tv serie "The Incredible Hulk" og den er altid et gensyn vaerd.

Helt aerligt saa fungerer det udmaerket. Billederne er knivskarpe da mange kanaler er i HD. Faktisk koebte jeg kun pakken for at foelge EPL men der er ogsaa andre programmer saa som Sky News, Fox Sports News plus en del thai skrammel (undskyld udtrykket).

Det eneste jeg kan brokke mig over er EPL udsendelserne da der mangler John Dykes og hans panel af eksperter som vi saa det under True Visions. I stedet for har man saa stillet nogle "klovne" op - 3 styks - som staar og laeser op af et manuskript (de kan ikke engang huske hvem sponsors er) og efter de tre "klovne" sidder der to mand bag en skranke og (lige foer kampen) og det eneste de stort set kan sige er : "krab, krapom, chai" simpelthen "fantastisk".

CTH er kommet ud med en ny loesning via C-Band saa det ikke gaar via Vietnam saa med saadan en parabol er man ikke afhaengig af regnvejr osv. Mange har sikkert saadan en parabol allerede.

http://www.cth.co...d-thaicom/

Det var mit input. Haaber det kan bruges. Mvh.

Mai Mii Gik
Tak hugoboerge.

Der har bare været lidt snak om nogle der har haft de problem jeg skrev i sidste indlæg, på de english forum side, Samt den ene Dansker jeg kender der har CTH har de problemer som jeg har beskrevet, derfor jeg spurgte ind til om andre Dansker har det / haft det.

Det med undertekster er pga nogle af true movie kanler med mere, er der altid Thai undertekster på, selv om jeg inde i boksen har slået det fra.
En lille ting, men ville være fint hvis det kunne slå HELT fra ved CTH.

Bare fordi mit true vision udløber snart, og tænker på og jeg skal blive ved eller skifter. Er lidt hug på alle de Fox kanler pga jeg er holde af en del series, og kunne være rart at se dem på Fox kanler, hvis de viser de nye, nyere der.

Men går ikke op i EPL og den slags fodbold, jeg er til amerikanske sport.
Så hvis de sende en del af det på Fox sport ville det være kanon.

Tak for link.

hugoboerge
@ Mai Mii Gik,

Du skriver intet om du bor i hus eller i lejlighed. Hvis du bor i lejlighed kan det maaske blive lidt boevlet med at faa CTH installeret isaer hvis man ikke maa saette en parabol op. Jeg bor i hus og fik herligheden installeret indenfor et par timer med en boks i dagligstuen og en boks i sovevaerelset.

Mai Mii Gik
Hej Hugoboerge.

Jeg bor i lejlighed og har lige pt true vision statelite.
Planen var så at når den års kontrakt løbe ud her om 6-7 uger at skifter til CTH, ja måske før. Håber at kan tage True røde parabol disk ned, og bruge samme "Arm" som den er på, til at smide CTH parabol disk på, også dreje den hen til deres sattalilte, men ved ikke om de 2 peger i sammen retning, kan nå fra samme "Arm" ??

Har snakket med min udlejer og han vil helst havde jeg bruge samme arm hvis det er mulige, da han helst ikke vil havde flere huller i altanen hvis det kan udgås, Men er åben for hvis den skal flyttes.

Lyder rigtig godt med 2 bokse, da det var noget jeg tænkte over også, da jeg har et "drenge" rum til pc, konsol, Og hvis jeg så kunne havde min sport og tv serie der også, ja så !!!

hugoboerge
Mai Mii Gik skrev:

Hej Hugoboerge.

Jeg bor i lejlighed og har lige pt true vision statelite.
Planen var så at når den års kontrakt løbe ud her om 6-7 uger at skifter til CTH, ja måske før. Håber at kan tage True røde parabol disk ned, og bruge samme "Arm" som den er på, til at smide CTH parabol disk på, også dreje den hen til deres sattalilte, men ved ikke om de 2 peger i sammen retning, kan nå fra samme "Arm" ??

Har snakket med min udlejer og han vil helst havde jeg bruge samme arm hvis det er mulige, da han helst ikke vil havde flere huller i altanen hvis det kan udgås, Men er åben for hvis den skal flyttes.

Lyder rigtig godt med 2 bokse, da det var noget jeg tænkte over også, da jeg har et "drenge" rum til pc, konsol, Og hvis jeg så kunne havde min sport og tv serie der også, ja så !!!

Jeg har 3 paraboler - True Visions paa een side af huset plus CTH samt C-Band parabolen paa den anden side. Nu er de saa diskret anbragt saa man kan daarligt nok faa oeje paa dem, men som jeg bedoemmer det peger alle 3 i naesten samme retning. Een af mine naboer som fik installeret CTH samme dag der kan jeg se at der er en forskel paa 90 grader, saa jeg vil formode at du kan bruge den samme arm. Men skal armen ikke returneres til True Visions naar kontrakten bliver opsagt ?

Investeringen i boks nummer 2 er minimal og jeg synes at det var det vaerd.

Det er rart med en forstaaende udlejer for der er nogle lejlighedskomplekser hvor paraboler er totalt forbudt.

Mvh

johnhelt
Har I overvejet IPTV istedet?
Jeg bruger selv Maige TV-boxen og det fungerer fint. I skal blot have en stabil internet forbindelse paa min. 5MB. Der er alle kanalerne vi kender fra True, Golf Channel, Fox Movie etc.
Desuden er der Astro Sport og Now Sports som begge viser alle EPL-kampene.
Desuden viser Astro Football Focus, og alle EPL programmerne fra Skysports...
Ydermere er der Video On Demand som er gratis. Der ligger omkring 3000 film, og tonsvis af TV-serier.
Prisen er THB14,500,- for det forste aar, da det inkluderer boksen. Derefter blot THB6,000,- per aar.
Alternativt, European-IPTV, der har I alle de Danske kanaler. Kender en del der bruger det og det er top kvalitet.

Mai Mii Gik
Men skal armen ikke returneres til True Visions naar kontrakten bliver opsagt ?

True siger Boksen og skålen, og de sende en mand til at nedtage de 2 ting hvis, når jeg opsige.
Der jeg bo før da jeg flytter lod de også armen side, og tog kun boksen+skålen.

hugoboerge
johnhelt skrev:

I skal blot have en stabil internet forbindelse paa min. 5MB.

@johnhelt - hvordan maaler man om ens internet forbindelse er paa min 5MB ?

Mvh.

johnhelt
Hej Hugo,

det kan du bla. her - http://www.speedt...
Biksen, som jeg kobte min box fra er http://www.satell...iland.com/
De sender COD, saa der er ikke noget med at betale inden at man modtager sin box.
Derefter var det blot at saette den til internettet & Tv'et og det korte. Jeg har nu haft det i omkring 2 maaneder og det har kort fint.
Man kan ogsaa saette boksen op til WIFI, hvis det onskes.

Mai Mii Gik
hugoboerge lige en sidste ting jeg helt glemte at spørge ind til.

Er der HardDisk i CTH boksen ??
Kan man smide en HardDisk til den, så man kan optage programmer ??
Eller forligge den mulighed ikke ved CTH.
Synes ikke at kan se noget om det på deres hjemmeside.

Tak endnu engang for dine svar.

Spring til debat: