Se indlæg
 Udskriv debat
Guide til at søge boyfriend/girlfriend visa
Bjarke85
Så lad mig omformulerer du skal gøre som der står på side 1 i denne tråd, med den tilføjelse at du tager en almindelig fotokopi af dit registrerings bevis og vedlægger som dokument i ansøgningen. Det er så vidt jeg kan forstå ,den eneste forskel der er.

parabone
Bjarke, du skrev tidligere : ''Når invitationen er færdig, kommer du til en side med et invitationsnummer, print den side ud.''

skal man det?..kan jeg ikke bare give invitationensID til min kæreste og hun oplyser det videre til VFS?

tak.

Robert Kronberg
Ja, du skal blot give invitationens-ID til din kæreste.

parabone skrev:

Bjarke, du skrev tidligere : ''Når invitationen er færdig, kommer du til en side med et invitationsnummer, print den side ud.''

skal man det?..kan jeg ikke bare give invitationensID til min kæreste og hun oplyser det videre til VFS?

tak.

Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Bjarke85
Ja man kan også bare give hende nummeret. Men nu indgiver min kone ansøgningen med alle dokumenter, så jeg har printet siden ud med nummeret på, så undgår man at skrive forkert. Og om man indgiver et stykke A4 ark med nummeret skrevet med kuglepen, eller en printet side, kan være et fedt :-)

Robert Kronberg
En printet side med nummer og navn er nemt.

Bjarke85 skrev:

Ja man kan også bare give hende nummeret. Men nu indgiver min kone ansøgningen med alle dokumenter, så jeg har printet siden ud med nummeret på, så undgår man at skrive forkert. Og om man indgiver et stykke A4 ark med nummeret skrevet med kuglepen, eller en printet side, kan være et fedt :-)

Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
zapper
Bjarke85 skrev:

Hvis du ikke nøjes med ID nummeret, kan du jo ikke følge ansøgningen på 'min side' på nettet.

Bjarke85
Ikke forstået zapper ? Han spørger mig, om det er nødvendigt at printe siden ud med invitations nummeret. Som jeg har skrevet i guiden man skal. Det SKAL man ikke, man kan godt bare skrive det ned med kuglepen og give hende med, men invitations nummeret skal de modtage på VFS som et dokument. (et papir med nummeret på) Og så er det jo unægtelig bedre at printe siden ud, så du undgår at skrive forkert eller tvære kuglepen ud Smile men det er sådanset ligegyldigt, det eneste der tæller er at invitations nummeret er vedlagt ansøgningen når det indleveres.

BuddyG
Tak for informationen Bjarke.

"Når det er gjort, så skal du sætte 40.000 baht ind på din kærestes konto, medmindre hun selv har 40.000 baht i forvejen. Det skal der tages en udskrift af i banken, at hun har 40.000 baht stående på sin konto. "

Hvor mange penge skal man selv have på bank kontoen? Kan man ikke få en kæreste til Danmark, hvis man skylder banken penge?

HCA
BuddyG - Jo om du så skylder banken en million kaan du godt få din veninde ind på et turistvisum.

GAMBIT
Hej Bjarke,

Tak for din fine guide du har været så venlig at bruge tid på, den vil jeg følge når det bliver min turSmile
Jeg synes det har virket forvirrende og uoverskueligt, men har nu helt ro på ang denne procedure.

Tak for det.

Mvh
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Fotofreak
GAMBIT skrev:

Hej Bjarke,

Tak for din fine guide du har været så venlig at bruge tid på, den vil jeg følge når det bliver min turSmile
Jeg synes det har virket forvirrende og uoverskueligt, men har nu helt ro på ang denne procedure.

Tak for det.

Mvh

OT - OT - OT - SORRY

Men er der nogen, der kan huske hvilken dato, Bjarke fik tilladelse til at tage 3 måneders ferie her fra sitet ?

Han vender forhåbentligt stærkt tilbage inden længe Friends again

M.v.h. Fotofreak

hugoboerge
Fotofreak skrev:

GAMBIT skrev:

Hej Bjarke,

Tak for det.

Mvh

OT - OT - OT - SORRY

Men er der nogen, der kan huske hvilken dato, Bjarke fik tilladelse til at tage 3 måneders ferie her fra sitet ?

M.v.h. Fotofreak

Haaber det er ironisk ment.

Fotofreak
hugoboerge skrev:

Fotofreak skrev:

GAMBIT skrev:

Hej Bjarke,

Tak for det.

Mvh

OT - OT - OT - SORRY

M.v.h. Fotofreak

Hej 'hugoboerge'

Det er ikke ironisk ment

Han har skrevet nogle glimrende indlæg, men desværre også et par uheldige

Bjarke har kun ’den lille brist’: Han lader sig for hurtigt provokere af provokatører.

Der skal mere en én person til et skænderi (hvis man da ikke foretrækker at skændes med sig selv)

M.v.h. Fotofreak Smile

Undskyld OT

Nahm
@Foto,

ang. Bjarke, han var sidst online 20/7, så mon ikke han er tilbage om 3 uger ? mener hans "pause" skulle være 90 dage.

Ja, en udemærket visa oplysning han har givet Smile
Mvh,
Nahm

hugoboerge
Fotofreak skrev:

hugoboerge skrev:

Fotofreak skrev:

GAMBIT skrev:

Hej Bjarke,

Tak for det.

Mvh

OT - OT - OT - SORRY

M.v.h. Fotofreak

Hej 'hugoboerge'

Det er ikke ironisk ment

Bjarke har kun ’den lille brist’: Han lader sig for hurtigt provokere af provokatører.

Der skal mere en én person til et skænderi (hvis man da ikke foretrækker at skændes med sig selv)

M.v.h. Fotofreak Smile

Undskyld OT

@Fotofreak, jeg er da enig med dig i at han har lavet nogle glimrende indlaeg og jeg har endda tilkendegivet dette. Nu er jeg ikke nogen "provokatoer" og kan paa ingen maade have provokeret manden, men naar vedkommende "oensker een en snarlig afgang fra denne verden" samt kommer med voldelige trusler overfor andre medlemmer, ja saa er der noget galt et eller andet sted. Det er da lykkes ham at blive smidt ud herfra 2 gange, foerste gang var da han oenskede mig en snarlig afgang osv og anden gang var mig bekendt pga trusler samt svinen til af andre medlemmer her. Jeg har kigget lidt paa PP og her maa jeg sige at Admin er en meget taalmodig person hvad omtalte person angaar.

Mvh

Fotofreak
hugoboerge skrev:

Fotofreak skrev:

hugoboerge skrev:

Fotofreak skrev:

GAMBIT skrev:

Hej Bjarke,

Tak for det.

Mvh

OT - OT - OT - SORRY

M.v.h. Fotofreak

Hej 'hugoboerge'

Det er ikke ironisk ment

M.v.h. Fotofreak Smile

Undskyld OT

@Fotofreak, jeg er da enig med dig i at han har lavet nogle glimrende indlaeg og jeg har endda tilkendegivet dette. Nu er jeg ikke nogen "provokatoer" og kan paa ingen maade have provokeret manden, men naar vedkommende "oensker een en snarlig afgang fra denne verden" samt kommer med voldelige trusler overfor andre medlemmer, ja saa er der noget galt et eller andet sted. Det er da lykkes ham at blive smidt ud herfra 2 gange, foerste gang var da han oenskede mig en snarlig afgang osv og anden gang var mig bekendt pga trusler samt svinen til af andre medlemmer her. Jeg har kigget lidt paa PP og her maa jeg sige at Admin er en meget taalmodig person hvad omtalte person angaar.

Mvh

Herr. hugoboerge

Eventuelle internet mishagsytringer om ens person skal man ikke tage seriøst.

BTW: Jeg påtænker i nærmeste fremtid at starte en tråd, hvori jeg vil misbruge dit brugernavn.

Indtil da, kan Du jo filosofere over, om jeg er ondskabsfuld eller ......

M.v.h. Fotofreak Wink

PS: 'hugoboerge' - hvilken årgang er Du? - Jeg er fra anno 1952

Og jeg undskylder igen for OT
Redigeret af Fotofreak d. 25/09-2013 10:21

hugoboerge
http://en.wikiped...al_therapy

Hvad staar OT egentlig for ? Undskyld jeg spoerger, Fotofreak.

Det kunne jo betyde at arbejde "overtime" som thaierne jo kalder det.

hugoboerge
Herr. hugoboerge

BTW: Jeg påtænker i nærmeste fremtid at starte en tråd, hvori jeg vil misbruge dit brugernavn.

Indtil da, kan Du jo filosofere over, om jeg er ondskabsfuld eller ......

M.v.h. Fotofreak Wink

/quote]

@Fotofreak, hvorfor misbruge mit brugernavn ? det lyder da helt perverst ? Om du er ondskabsfuld eller ej ved jeg ikke, men med ovennaevnte kommentar kunne det godt lyde saadan. Mvh.

Webmaster
Selvfølgelig skal ingen herinde misbruge andres brugernavne eller for den sags skyld skændes med og true andre brugere. Og det er jeg ganske overbevidst om at Fotofreak og andre godt er klar over.

Ja Bjarke er da velkommen her på siden. Han har en åbenlys interesse i Thailand og thailandske forhold mv., og han er hellere ikke bange for at dele ud af sin viden - som det f.eks. ses i denne tråd.

Bjarke har sine meninger. Nogle kan man være enig i, andre langt fra enige i. Men hatten af for at Bjarke har sine meningers mod og står ved dem.

Desværre lader Bjarke sig af og til let provokere og der er også nogle enkelte som er specielt gode til at provokere Bjarke. Ja det har ved flere lejligheder virket som om det er enkelte som kun deltager for at pisse Bjarke af så han kan blive smidt ud fra siden.

Det er fint nok Bjarke har sine meninger herinde og det er også fint nok at der er andre som har andre meninger. Og det er fint at tingene ryger op til debat. MEN (ja skrevet med stort) debatterne skal foregå på et ordentlig måde - og det er både uden provokationer og trusler.

Jeg låser hermed op for Bjarke igen, og så må vi så håbe at han stadigvæk har lyst til at deltage og deltage på en måde uden trusler og uden at lade sig provokere af andre og lade mig og John tage os af at debatterne herinde kan afvikles på en ordentlig måde til glæde for flest muligt.

Fortsat rigtig god aften :-)

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Fotofreak
hugoboerge skrev:
Hvad staar OT egentlig for ? Undskyld jeg spoerger, Fotofreak.

Det kunne jo betyde at arbejde "overtime" som thaierne jo kalder det.

Hehe - Ja "OT" kan stå for mange ting, men i denne forbindelse er det benyttet som forkortelse for "OFF TOPIC" Smile

hugoboerge skrev:
@Fotofreak, hvorfor misbruge mit brugernavn ? det lyder da helt perverst ? Om du er ondskabsfuld eller ej ved jeg ikke, men med ovennaevnte kommentar kunne det godt lyde saadan. Mvh.

Jeg har såmænd bare tænkt på at oprette en tråd med ældre Bangkok fotos - Den skal omhandle Bangkok fotos fra årene 1945 - 1990

Jeg havde tænkt mig at kalde tråden "Bangkok fotos (fra dengang da hugoboerge var ung)"

Det var alt, og grunden til at jeg spurgte efter din alder Smile

M.v.h. Fotofreak

Undskyld [img]http://i48.photobucket.com/albums/f232/miss_minty/Zensur/bth_offtopic-1.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Fotofreak d. 25/09-2013 22:16

Spring til debat: