Se indlæg
Thai undervisning Ballerup
|
|
mark |
Lagt på d. 21/01-2013 15:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Ja tak. Gerne. Hvor meget betaler du for det? Mark |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 23/01-2013 19:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Så er der endelig oprettet tilmelding til thai 1, som tidligere omtalt http://www.aofves...sk/135031/ |
|
|
5555 |
Lagt på d. 23/01-2013 21:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Super. Er tilmeldt Thai 1 nu håber jeg at det bliver til noget |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 07/02-2013 09:04
|
Thai materiale Der var interesse for det "small talk" materiale jeg havde med på sidste del af thai kurset. Interesserede kan sende deres mail til til , så sender jeg de første indscannede kapitler.. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 13/02-2013 18:22
|
Jeg har lige modtaget brev fra AOF idag. Der er desværre ikke tilmeldinger nok til et nyt thai1, men der var nok til at der bliver afholdt thai 2 både kl. 17 og 19. Hvis der er nogen, som har tilmeldt sig thai1, kunne I overveje om ikke at springe med på thai2. Der er selvfølgelig nogle elementer man går glip af, men indlæringsmæssigt vil det mest være rutine i udtale. Og så selvfølgelig brugen af transskriberingen (lydskrift) Det sidste bliver ikke noget problem, det kan indhentes, men man vil selvfølgelig opleve, at man måske ikke er så rutineret som de andre. Selve undervisningen kan sagtens rumme en let differentiering af deltagerforudsætningerne. Jeg vil desuden meddele AOF, at de bør skrive dette til alle thai1'ere. |
|
|
5555 |
Lagt på d. 13/02-2013 20:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Øv øv øv Blev ringet op af AOF i dag og fik det at vide. Men fik ikke den mulighed med Thai 2 Men er heller ikke sikker på at jeg ville kunne følge med Men måske der kommer et hold igen senere |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 14/02-2013 02:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
sudsakhon skrev: Jeg har lige modtaget brev fra AOF idag. Der er desværre ikke tilmeldinger nok til et nyt thai1, men der var nok til at der bliver afholdt thai 2 både kl. 17 og 19. Hvis der er nogen, som har tilmeldt sig thai1, kunne I overveje om ikke at springe med på thai2. Der er selvfølgelig nogle elementer man går glip af, men indlæringsmæssigt vil det mest være rutine i udtale. Og så selvfølgelig brugen af transskriberingen (lydskrift) Det sidste bliver ikke noget problem, det kan indhentes, men man vil selvfølgelig opleve, at man måske ikke er så rutineret som de andre. Selve undervisningen kan sagtens rumme en let differentiering af deltagerforudsætningerne. Jeg vil desuden meddele AOF, at de bør skrive dette til alle thai1'ere. Hvor mange mangler? For hvis det kan hjælpe, vil jeg godt prøve at komme med også selvom jeg rejser tilbage til TH. Lidt kan også have ret. SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Muuunch |
Lagt på d. 15/02-2013 13:25
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
SteenJ skrev: sudsakhon skrev: Jeg har lige modtaget brev fra AOF idag. Der er desværre ikke tilmeldinger nok til et nyt thai1, men der var nok til at der bliver afholdt thai 2 både kl. 17 og 19. Hvis der er nogen, som har tilmeldt sig thai1, kunne I overveje om ikke at springe med på thai2. Der er selvfølgelig nogle elementer man går glip af, men indlæringsmæssigt vil det mest være rutine i udtale. Og så selvfølgelig brugen af transskriberingen (lydskrift) Det sidste bliver ikke noget problem, det kan indhentes, men man vil selvfølgelig opleve, at man måske ikke er så rutineret som de andre. Selve undervisningen kan sagtens rumme en let differentiering af deltagerforudsætningerne. Jeg vil desuden meddele AOF, at de bør skrive dette til alle thai1'ere. Hvor mange mangler? For hvis det kan hjælpe, vil jeg godt prøve at komme med også selvom jeg rejser tilbage til TH. Lidt kan også have ret. SteenJ Det samme gælder her, jeg kan nok også lokke et par stykker med, eller 3. Hvor mange mangler? |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 15/02-2013 16:08
|
Hej alle AOF har oplyst mig, at der var god interesse for holdet, men de talte kun de "sikre" interesserede med. (de, som betalte før de vidste om kurset kunne gennemføres) Det er for sent nu, at oprette holdet, idet de 2 thai 2 hold allerede har fået besked om holdstart i næste uge. Vi udsatte starttidspunktet i 2 uger for at få nok med. Dette forløb kører 12 mødegange, og med fradrag for helligdage er vi fremme ved slutningen af maj, for sidste gang. Jeg har lige skrevet til AOF om allerede nu at få thai 1 (og thai 3) med efter sommerferien. Jeg vil lige nævne, at thai1, 2 og 3 ikke var min ide. Jeg ville have benævnt kurserne thai 1a, thai1b og thai 1c. Dette for at understrege, at der er tale om helt grundlæggende undervisning, hvor vi bruger disse trin til langsomt at lære om sætningsstruktur og udtale. Hos mig, lærer man ikke en hel bunke ord, som man så efterfølgende ikke aner hvad man skal stille op med Så det går nok lidt langsommere hos mig end andre systemer. men til gengæld lærer man det fra bunden. Af samme grund er mit kursus ikke egnet for folk, der "bare lige vil kunne lidt til ferien". Jeg tror at alle deltagerne fra det "gamle" thai 1 ved hvad mener. meget af sprogtilegnelsen er ikke bare at lire sætninger af, men også en forståelse for brugen af sproget. Dette er også et væsentligt element i min undervisning. med alt det sagt, mener jeg oprigtigt, at kan man bare lidt thai, kan man sagtens følge med på thai 2. Og nye deltagere skal være velkomne. Men for de, som ønsker at starte helt fra bunden, kommer kurset til at køre efter sommerferien. |
|
|
DeeJ |
Lagt på d. 08/08-2013 12:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 195 |
Så fik jeg tilmeldt mig ... glæder mig til at komme igang igen. vh Dan |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 08/08-2013 12:29
|
Glæder mig også til at komme i gang igen ;-) |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 11/09-2013 21:24
|
Så er det lige op over, at vi starter på thai I Ballerup Vi ses i morgen kl.19 for hold 1c og 17 for hold 1a Glæder mig til at se alle, og der er sat kaffe over til I kommer |
|
|
flyer |
Lagt på d. 13/09-2013 20:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Hvor blev I af hold 1b??????? Vi er kun tre fra det gamle hold 1b...... det kan da ikke være rigtigt!!?? Snart mørkt over Sydhavsøerne Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
DeeJ |
Lagt på d. 13/09-2013 21:34
|
flyer skrev: Hvor blev I af hold 1b??????? Vi er kun tre fra det gamle hold 1b...... det kan da ikke være rigtigt!!?? Snart mørkt over Sydhavsøerne Jeg talte vist 4 fra det gamle 1b 17.00 hold. Var der 3 fra 19.00 holdet på det nye 1c hold ? vh Dan |
|
|
flyer |
Lagt på d. 14/09-2013 05:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Ja vi var tre fra det gamle 1b 19:00 hold, trist ikke at se flere... Temmelig tåget på sydmotorvejen Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
kennet |
Lagt på d. 14/09-2013 09:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
Ja det er meget trist at så mange fra det gamle hold er faldet fra. Aof havde af en eller anden årsag ikke sendt forhåndstilmeldinger ud til dette år, så der kan være nogen der ikke har fået tilmeldt sig. Og nu er holdet jo overtegnet og tilmed en venteliste...... <kennet |
|
|
toomuchdenmark |
Lagt på d. 16/09-2013 17:10
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
var på det gamle hold 1b kl.1700 er tilmeldt 1c men kan først komme fra uge 39 vi ses [
|
|
|
kaos2000 |
Lagt på d. 24/10-2013 20:45
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Hej alle. Så er jeg kommet hjem fra ferie i det thailandske. Den første torsdag jeg skulle have deltaget i undervisningen, var jeg desværre syg. Mødte op ugen efter, men alt var lukket og sort!(efterårsferien hallo) Kørte ind igen på skolen idag, men desværre ingen i lokalet. Spurte i lokalet længere nede hvor der var kinesisk, men hun viste ikke noget!! Hvor er i henne venner? Mvh. Richo Elsker livet omkring Prasat...
Thailand forever... |
|
|
DeeJ |
Lagt på d. 25/10-2013 09:59
|
Hej Der var aflyst igår fra Flemmings side |
|
|
kaos2000 |
Lagt på d. 26/10-2013 11:19
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Okay tak. Ses på torsdag Elsker livet omkring Prasat...
Thailand forever... |
|
Spring til debat: |