Se indlæg
Bruger i toiletpapir?
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/08-2013 16:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Den godkender jeg ikke. Beklager. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/08-2013 16:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Hvorfor ikke? |
|
|
Longway |
Lagt på d. 06/08-2013 16:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Hvis man ikke kan vaske sig i roven med vand uden brugsanvisning, saa tror jeg at man skal blive hjemme ved mor...under osteklokken.. Big rain in Bkk. Redigeret af Longway d. 06/08-2013 16:45 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2013 16:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
TomDK skrev: Jeg må nok sige at jeg ikke forstår ideen med at spule sig bagi. For det første er det røv ubehageligt (pun intended derudover synes jeg da mest af alt at det tjener at spule bakterierne ud over hele bagdelen. Du skal blot tænke stort (pun intended) [img]http://vvsgiganten.dk/images/items/orig_128470321/Nilfisk-Alto/H%C3%B8jtryksrenser-C-1006-5-128470321.jpg[/img] is not a valid Image. 100 bar, klarer paragrafferne |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/08-2013 17:32
|
Ser for nemt ud. Og det er ikke et pedal lokum. Lad os nu forudsaette at man kommer ind paa et pedal lokum ifoert lange bukser, sko, sokker osv osv. Hvordan undgaar man saa alt det vandpjaskeri ? Vaade sokker vaade bukser etc etc. Lyder ikke saerlig rart. Men skal man saa skal man og saa er det for saa vidt ligegyldigt. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 06/08-2013 17:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
For en del aar siden, der var jeg langt ude paa lars tyndskids mark, jeg skulle midt nat, for det foerste skulle jeg ned at en masser trapper, vandre ca. 30. meter, saa var hullet der...Lys, nej, det spillede vi ikk med, naa men jeg huggede, jeg hoerte saa noget, der var en froe i hullet, jeg blev saa forskraekket at jeg mistede balancen og vaeltede rundt i mit eget shit.............Saa laa jeg saa der og raabte paa hjaelp..Nej, jeg var ikke aedru.......... det er ca/ 16 aar siden, her i boligen har 3 farang toilettermed spuler og bad, jeg skal altsaa ikke nyde mere............. Ps.Noget af det foerste jeg gjore efter at have moedt min kones familie, det var at koebe et farang toilet, ja, jeg kommer der jo ofte............okay, det var ca. et aar efter......de bor i et stolpehus, altsaa en fin gaatur naar man skal/ Redigeret af Longway d. 06/08-2013 18:03 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/08-2013 18:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Sjældent har jeg set et emne her på DTW være så populært... Det må være alle de røv*uller tråden omhandler |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/08-2013 18:16
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej hugoboerge, Jeg har længe filosoferet over dit spørgsmål, men jeg har heller andrig spurgt nogen. Jeg ved heller ikke, hvordan man håndterer bukser, strømper og den slags, hvis man går ud på et pedaltoilet (hvor der hverken en spuler eller toiletpapir). Hilsen, Robert hugoboerge skrev: Ser for nemt ud. Og det er ikke et pedal lokum. Lad os nu forudsaette at man kommer ind paa et pedal lokum ifoert lange bukser, sko, sokker osv osv. Hvordan undgaar man saa alt det vandpjaskeri ? Vaade sokker vaade bukser etc etc. Lyder ikke saerlig rart. Men skal man saa skal man og saa er det for saa vidt ligegyldigt. |
|
|
milex |
Lagt på d. 06/08-2013 18:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Det er åbenbart er populært emne. Nu skal man jo ikke tro at disse pedal-lokummer kun findes i østen. Er sikker på mange der var med på de tidlige charter-ture til syd-Europa har stiftet bekendskab med disse. Jeg var så sent som i marts 2013 på vej med tog fra Milano til et ski-sports-sted i Nord-italien. Omstigning i Trento - der ved gud ikke er en station på Lars Tyndskids mark. Ville lige 'tisse' af før videre-befordring. Følger pænt skiltene mod toiletter - og finder det. Åbner døren til toilettet - og hvad skuer jeg!. En italiener siddende på hug på et pedal-lokum læsende i sin avis. Ved ikke hvordan de gør, men jeg 'holdt' mig og klarede det nødvendige i toget. |
|
|
flyer |
Lagt på d. 06/08-2013 21:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Kim Ludvigsen skrev: TomDK skrev: De gange jeg har prøvet det har jeg altid kunne tage toiletpapir og stadig tørre afføring af. Du gør det forkert. Du skal bruge en hånd samtidig med, at du spuler. Hvis du rører ved en hundelort og skal vaske hånden, så bruger du også den anden hånd. Du nøjes ikke med at stikke lortehånden ind under vandhanen. Kan det siges mere klart...? Næppe Hos os har vi en lille anordning på 200ml, det hedder flydende håndsæbe!!! Det kan bruges efter håndskylning af røvhullet.... Ps: Jeg bider desværre negle, men har dog aldrig haft maveproblemer selvom jeg bruger røvhulshåndskylningsmetoden!!! Mørkt over Sydhavsøerne Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 07/08-2013 07:34
|
http://littleaest...se-toilet/ Mon ikke det her lige er sagen ? Kan faaes for USD 6,400.- |
|
|
vandango |
Lagt på d. 07/08-2013 09:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Vi har lige fået nye toiletter på arbejdet, med automatisk vaskefunktion. Jeg har ikke selv prøvet dem, men en af mine unge kvindelige kollegaer er helt vild med det, gad vide om der er en ekstra gevinst ved at bruge det. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 07/08-2013 14:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
Pas paa dem vandango... de siges at have vaccuum hver 2'nd gang og stopper foerst efter 16 liter... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 07/08-2013 15:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Skipper Hans skrev: Pas paa dem vandango... de siges at have vaccuum hver 2'nd gang og stopper foerst efter 16 liter... Fint - så slipper jeg for at tage bum bum piller fremover, hvad der er sparet er jo tjent. |
|
|
lung |
Lagt på d. 07/08-2013 15:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
jeg har lagt mærke nogen thaier kan ikke uden et pedal lokum, jeg har nogen gange konstateret fodspor på mit eget farang toilet når familien har været på besøg, altså har de brugt mit farang, sidde ordenligt toilet, som pedal lokum... lung |
|
|
Frank |
Lagt på d. 07/08-2013 15:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
lung skrev: jeg har lagt mærke nogen thaier kan ikke uden et pedal lokum, jeg har nogen gange konstateret fodspor på mit eget farang toilet når familien har været på besøg, altså har de brugt mit farang, sidde ordenligt toilet, som pedal lokum... lung Det er ikke altid fordi man ikke kan på et farang toilet eller forstår hvordan det virker. Der er også folk, som ikke bryder sig om at sætte deres bagdel, hvor andres bagdele har siddet. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 07/08-2013 16:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Yep, muslimer bryder sig ikke om at placere deres nedre ekstremiteter hvor vantro har siddet. |
|
|
HCA |
Lagt på d. 10/09-2013 07:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Jeg kan ikke gøre det bagfra, jeg kan kun ramme anus, hvis jeg spreder mine ben og går i gang forfra, |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2013 11:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
rinpoche skrev: Yep, muslimer bryder sig ikke om at placere deres nedre ekstremiteter hvor vantro har siddet. Prøv så at få en Thai munk til at side på en Dame toilet. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2013 11:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
hugoboerge skrev: ............................................................................. Lad os nu forudsaette at man kommer ind paa et pedal lokum ifoert lange bukser, sko, sokker osv osv. Hvordan undgaar man saa alt det vandpjaskeri ? Vaade sokker vaade bukser etc etc. Lyder ikke saerlig rart. Men skal man saa skal man og saa er det for saa vidt ligegyldigt. Endnu værre, hvis ens pung ryger ud af baglommen. (sker ofte). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |