Se indlæg
Aeroflot
|
|
jens |
Lagt på d. 07/09-2013 08:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
HCA skrev: Jeg er godt i tvivl om hvad jeg skal efter at have læst denne tråd. Min kæreste skal komme til DK og en billet direkte med Thai air koster 46xxx baht en med Aeroflot med 3 og to timers transittid i Moskva koster KUN 29xxx baht. Der er trods alt 17000 baht i forskel, det er mere end 3000 dkr i forskel. Havde det været mig selv havde jeg jo taget den billigeste, men kan jeg 'tillade' mig at sende hende over Moskva ? Har du kigget på norwegian, der skulle det være muligt at gøre det for 4-5000kr hvis du er lidt fleksibel med datoerne. Man kan mene om norwegian hvad man vil, men da de jo kører med enkeltbillet priser så er prisen jo den "samme" uanset hvor rejsen starter. For jeg syntes godt nok at billetter med start i Bangkok er blevet temmelig dyre de sidste år, så der kan norwegian være et godt alternativ. Men ellers så har qatar da kampagne lige nu til 31500 BKK-CPH for 3mdr billetter og emirates for ca 30000 men kun med mdr. Så jeg syntes da der er nok alternativer til aeroflot, jeg tror ikke de er ringere at flyve med end så mange andre og de får da overvejende positive anmeldelser på airlinquality.com. Men de negative kommentarer går jo så på det problem de altid har haft, deres noget alternative forhold til forsinkelser/flytider og lufthavnen i Moskva. Det er nok til at jeg vælger et andet flyselskab, der er jo nok at vælge imellem og konkurrencen er hård. Fløj også med aeroflot da jeg var i Thailand i første gang i 94, det var den gang hvor de ikke havde en "fast" flyrute. Det gik fint fra CPH til Moskva over Stockholm, og fra Moskva til Bangkok vidste man aldrig hvor de mellemlandede henne det kom jo an på hvor der var nogen der skulle med "bussen" Vi var da så heldigvis så heldige at det var i Abu Dhabi begge veje, jeg havde ellers hørt adskellige skrækhistorier med Delhi med dertil hørende stinkende indere eller Tashkent. Men det bedste var nu turen fra Moskva til København, der skulle de have mellemlandet i Stockholm men der var åbenbart nogle danskere der skulle nå nogle "dyre" fly som de ville misse pga de var forsinket. Så der blev lige annonceret at de fløj til KBH først også kunne svenskerne komme af på returvejen til Moskva, der var godt nok nogle fulde Svenskere der ikke blev begejstrede |
|
|
HCA |
Lagt på d. 07/09-2013 08:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Kim Ludvigsen skrev: Du kender hende jo nok bedre end vi gør. Både med hensyn til hendes væsen, og om hun kan finde ud af at skifte fly. Men du kan jo motivere hende med, at turen omkring Moskva betyder, at du har flere penge at bruge på hende. Kim Du kan have en pointe i det med pengene. Hun har været i DK flere gange, og hun er nu kommet herop hver gang, uanset om hun har skiftet eller fløjet direkte. Dog vil en enlig thaipige vil altid være lidt nervøs, når hun er alene undervejs, hende af min sover fx aldrig på turen uanset. Jens Ja men Norwegian er ikke dygtige nok på prisen i den periode, jeg søger. jeg bruger http://www.cheapt...s=76018806 til de gode priser |
|
Spring til debat: |