Se indlæg
Thai Airways billige billetter.
|
|
vandango |
Lagt på d. 23/08-2013 10:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har modtaget en Email fra AOB travel i Sverige. Har lige talt med dem pr. telefon. 0046771877777 - men da jeg skal rejse 5 uger, gælder kampagnen ikke, da de så kalder det en 3 måneders billet. Så hvis du skal rejse 30 dage eller under, så er der et godt tilbud. Husk det er kun pr. telefon du kan bestille disse billetter. PS. har lige checket deres søgemaskine, kan godt finde billetter til 5600 svenske kr. Priserne er i Svenske kr. THAI-KAMPANJ VINTER 2013/14 ÄR HÄR! Färska kampanjpriser till Thailand med Thai Airways! - Boka senast 30 sep 2013 - Avresa från Stockholm eller Köpenhamn - Resperiod: t.o.m. 31 mars 2014 - Bangkok, Phuket, Singapore, Hong Kong, Denpasar, Melbourne, Sydney, Brisbane, Auckland m.m ! PRISEX. STOCKHOLM - BANGKOK: fr 5630:- per person RING OSS FÖR BOKNING! 0771 - 87 77 77 Redigeret af vandango d. 23/08-2013 11:05 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 28/08-2013 13:21
|
Fik en email idag fra Thai Airways. Denne gang er det Thai Airways København - Bangkok. Har selv lige bestilt en 5 ugers billet liggende hen over nytår. Jeg bestilte den telefonisk. Tilbud og kampagnepriser fra THAI Vi har som regel altid gode tilbud eller kampagnepriser henover året, hvad enten det er i høj- eller lavsæsonen. Ring til THAI på tlf. 33 75 01 20 eller kontakt udvalgte rejsebureauer her: Du kan også booke kampagnepriser direkte på vores internationale hjemmeside - se link ud for hver kampagne nedenfor. For alle kampagnepriser gælder, at der kun er et begrænset antal pladser til rådighed og at disse priser ikke kan kombineres med øvrige tilbud og/eller rabatter. Derfor anbefales det at reservere hurtigst muligt. I øjeblikket har vi nedenstående favorable kampagner: Supertilbud med THAI THAI har netop introduceret en ny lavpriskampagne til udvalgte destinationer med afrejse helt til frem til den 31. marts 2014, hvor billetter blot skal være bestilt og betalt senest den 30. september 2013 og omfatter både økonomiklasse, Premium Economy og Business Class. Kampagnen gælder for afrejser fra København på økonomiklasse i perioden 27. august 2013 - 31. marts 2014 og på Premium Economy og Business Class fra den 1. september. Det er samtidig muligt at kombinere visse typer økonomiklasse med Premium Economy eller Business Class, ligesom det er muligt at kombinere Premium Economy og Business Class. Kontakt THAI på tlf. 3375 0120 eller dit rejsebureau og hør mere om de særdeles favorable kampagnepriser og regler. (Opdateret 27AUG kl. 12.35) |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 28/08-2013 15:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Kan ikke finde de tilbud fra København til Bangkok på deres internationale webside Kun tilbud der gælder omkring nytårstid Kan være jeg trænger til nye briller, trænger ihvertfald til hjælp med at finde tilbudene Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/08-2013 15:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
jeg har lige været en tur igennem søgemaskineriet...eneste billige er Egyptair...og dem vælger jeg ikke, dels pga. deres politiske situation (man ved aldrig hvad der sker med lufthavnen) og dels fordi jeg ikke gider flyve involvere mig i muslimske foretagende... istedet fandt jeg en god combi med SAS/Austrian til 8.500 (direkte den ene vej og via Wien den anden vej). Er top glad lige pt... |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 28/08-2013 16:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Jeg har fået nyhedsmail fra Thai i dag, at der er tilbud på deres flybilletter til vinter. 6000 i januar til Krabi er vel ok. Da jeg kiggede på deres priser, var de på godt 10000, men prisen blev bedre da jeg ringede. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 28/08-2013 19:35
|
Jeg burde nok have skrevet, at man skal ringe ind. |
|
|
jacobpakchong |
Lagt på d. 29/08-2013 04:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Skal til dk en måneds tid og var inde og kigge billeter, de billigste er med Aeroflot Russian Airlines til moscow til dk,en pris af 4600 for en retur billet,rejse tid 17 timer,men kender ikke selskabet eller lufthavnen,er der nogen her der har noget erfaring med dem. Vh jb |
|
|
uan |
Lagt på d. 29/08-2013 06:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Aeroflot flyver jeg ikke med. Af princip. Vi har alle vores egne favoritter. Jeg holder mig primært til Star Alliance selskaber. Personligt opfatter jeg en billet som billig såfremt prisen er under 5500 Dkr. SAS og Thai ligger konsekvent i mine øjne og på de datoer jeg flyver næsten altid dyrere end mange andre selskaber. SAS og Thai er i mine øjne arrogante i deres priskonkurrence og ligger ofte 1000-2000 højere end mange andre selskaber. På de datoer jeg fløj. Måske har det indvirkning på samme selskabers mega underskud? Jeg kan personligt anbefale f.eks Qatar Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 29/08-2013 08:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
jacobpakchong skrev: Skal til dk en måneds tid og var inde og kigge billeter, de billigste er med Aeroflot Russian Airlines til moscow til dk,en pris af 4600 for en retur billet,rejse tid 17 timer,men kender ikke selskabet eller lufthavnen,er der nogen her der har noget erfaring med dem. Vh jb Jeg har fløjet med dem til Thailand over SVO i Moskva et par gange. Havde intet at klage over. På den ene tur opstod der tumult, da en fuld russisk passager gik amok og kom i klammeri med en anden passager. Det var virkelig voldsomt. De hærdebrede russiske stewarder afvæbnede situationen i et splitsekund med ren og skær råstyrke. Og den uregerlige fulderik fik strips om håndleddet og sat i et sæde med beskeden om: "Det er det sidste vi hører fra dig på denne tur". Mange andre flyselskaber ville nok have set sig nødtvunget til at lave en sikkerhedslanding for at sætte kombattanterne af. 2 fulde svenskere med hver deres flaske vodka indenfor jakken skulle med fra SVO til BKK. De begyndte at råbe Babushka efter de kvindelige ansatte i gaten, mens de foretog obskønne gebærder. Det skulle de nok ikke have gjort, en sikkerhedsvagt - hærdebred igen - kom, bad om deres pas, fik dem og forsvandt med dem uden et ord. Der var 2 svenskere der ikke kom med dette fly. De er meget kontante, de russere. Lufthavnen i Moskva er dødkedelig, for nu at sige det mildt. Befolket af de mest humørforladte personer jeg nogen sinde har oplevet. Vi har aldrig oplevet nogle smile der, man skulle tro at det var Gulag lejren, hvad dette angår. Det vil være klogt at medbringe noget underholdning til at slå ventetiden ihjel. Læsestof, computer eller tilsvarende. Der er ikke meget at lave her. Bottomline: jeg ville ikke have nogle betænkeligheder ved at flyve med Aeroflot igen. mvh |
|
|
sony |
Lagt på d. 29/08-2013 09:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja jeg skal aldrig flyve med dem mere, mere elendig service har jeg dog aldrig oplevet, ikke engang sas kan følge med. Bare det at skulle spørge om noget, i deres info i lufthavnen blev totalt overhørt med at sidde og strikke. Og da man endelig fik fat i bossen som skrev noget på et stykke papir så jeg kunne få noget mad udleveret, kom der en lille tyk dame og smed 2 sandwish i mine arme. Jeg skal aldrig flyve med dem mere, og den opførsel russerne havde oppe i flyet var også et kapitel for sig selv, det eneste der var positivt dengang hvor man røg, var at man måtte ryge nede bagi. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 29/08-2013 13:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Så billetterne til Januar( 11 uger) bestilt til en god pris. Utroligt, at priserne ikke er højere end for 10-15 år siden. Smutter lige en ekstra tur den 8 sept. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 29/08-2013 13:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
jacobpakchong skrev: Skal til dk en måneds tid og var inde og kigge billeter, de billigste er med Aeroflot Russian Airlines til moscow til dk,en pris af 4600 for en retur billet,rejse tid 17 timer,men kender ikke selskabet eller lufthavnen,er der nogen her der har noget erfaring med dem. Vh jb Foreslår du læser denne tråd: http://www.thaila...rowstart=0 Specielt "Himmelhunden's" indlæg # 26 kunne have din interesse. M.v.h. Fotofreak |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 29/08-2013 13:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Ved ikke hvornår de herrer senest har fløjet med AeroFlop, men der er totalt alkohol forbud ombord, så det skal være fra Bangkok at evt fulderikker kan komme, for de bliver ikke lukket ind i SVO Konstateret med egne øjne, som beskrevet af Rin... Service er vel at man får hvad man har betalt for. Flyningen har langsommere end Thai og SAS men meget behageligt, så behageligt at jeg sov som en sten hvilket jeg absolut ikke plejer at gøre Rigtigt at SVO er kedelig og dyr, og unuligt at ligge sig ned på deres stole pga armlæn, men ren og pæn Vil flyve med dem igen uden problemer Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 29/08-2013 21:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
rinpoche skrev: jacobpakchong skrev: Skal til dk en måneds tid og var inde og kigge billeter, de billigste er med Aeroflot Russian Airlines til moscow til dk,en pris af 4600 for en retur billet,rejse tid 17 timer,men kender ikke selskabet eller lufthavnen,er der nogen her der har noget erfaring med dem. Vh jb Jeg har fløjet med dem til Thailand over SVO i Moskva et par gange. Havde intet at klage over. På den ene tur opstod der tumult, da en fuld russisk passager gik amok og kom i klammeri med en anden passager. Det var virkelig voldsomt. De hærdebrede russiske stewarder afvæbnede situationen i et splitsekund med ren og skær råstyrke. Og den uregerlige fulderik fik strips om håndleddet og sat i et sæde med beskeden om: "Det er det sidste vi hører fra dig på denne tur". Mange andre flyselskaber ville nok have set sig nødtvunget til at lave en sikkerhedslanding for at sætte kombattanterne af. 2 fulde svenskere med hver deres flaske vodka indenfor jakken skulle med fra SVO til BKK. De begyndte at råbe Babushka efter de kvindelige ansatte i gaten, mens de foretog obskønne gebærder. Det skulle de nok ikke have gjort, en sikkerhedsvagt - hærdebred igen - kom, bad om deres pas, fik dem og forsvandt med dem uden et ord. Der var 2 svenskere der ikke kom med dette fly. De er meget kontante, de russere. Lufthavnen i Moskva er dødkedelig, for nu at sige det mildt. Befolket af de mest humørforladte personer jeg nogen sinde har oplevet. Vi har aldrig oplevet nogle smile der, man skulle tro at det var Gulag lejren, hvad dette angår. Det vil være klogt at medbringe noget underholdning til at slå ventetiden ihjel. Læsestof, computer eller tilsvarende. Der er ikke meget at lave her. Bottomline: jeg ville ikke have nogle betænkeligheder ved at flyve med Aeroflot igen. mvh Her vil jeg så gerne fortælle om en af de sjoveste og mest besynderlige oplevelser jeg nogensinde har haft. Vi mellemlandede i Moskva og skulle være der i 8 timer. Vi fik udleveret nogle madbilletter af Aeroflot så vi kunne få noget at spise i lufthavnen. Vi fandt så cafeteriaet hvor man kunne bruge disse billetter og satte os til at vente....og vente....og vente. Men der skete ikke en rygende fis. Jeg vil tro at vi har siddet der et par timer med måske 100 andre sultne mennesker, da der pludselig gik en dør op til køkkenet. Ud kom en ældre (meget stramt udseende) kvinde og en yngre pige med et rullebord. På rullebordet stod der en gryde. De rullede så over til et bord i hjørnet af cafeteriaet og de 4 mennesker der sad ved det bord fik hver en tallerken suppe. Så forsvandt de ud i køkkenet igen........ Efter ca en halv time kom de ind med rullebordet igen. Og så var der 4 mennesker ved et bord i den anden ende af cafeteriaet som fik suppe. Og så forsvandt de igen..... Efter endnu en halv time kom de ind igen. Folk var efterhånden meget sultne og utålmodige. Da de var på vej ud i køkkenet efter at endnu et bord havde fået suppe, var der en mandlig gæst som henvendte sig til den ældre ansatte kvinde. Det skulle han aldrig have gjort. Hun pustede sig op og gav manden hvad der må være den største skideballe i hans liv. Og det på russisk. Hun pustede sig virkelig op. Behøver jeg næsten at fortælle at vi aldrig nåede at få noget at spise i de 8 timer vi var i lufthavnen. Til gengæld fik jeg det største grineflip jeg nogensinde har haft. Måske fordi at man både var meget træt og sulten. Det var næsten umuligt at stoppe med at grine. De eneste tidspunkter jeg kunne styre mig var ca. en gang hver halve time når madammen kom ind med rullebordet. Der skulle IKKE grines ... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 01/09-2013 19:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Hvad er den almindelige fremgangsmåde hos Thai, når man bestiller pr. telefon? Jeg bestilte en rejse fredag formiddag og fik at vide, at jeg ville modtage en mail, men den er endnu ikke kommet. Er jeg for utålmodig, eller skal jeg ringe mandag for at få tjekket bestillingen? |
|
|
HCA |
Lagt på d. 01/09-2013 19:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Det ville jeg i al fald gøre, hvis jeg var dig. |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 02/09-2013 09:39
|
Hej Kim Da jeg bestilte billetter hos Thai onsdag, fik jeg a vide at der kunne gå nogle dage, inden jeg modtog billetterne, da de havde travlt og jeg har modtaget dem nu. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 02/09-2013 10:36
|
Puha det var godt jeg læste jeres seneste indlæg. Bestilte selv i onsdags, men har siden intet modtaget pr. email. Har ringet for et øjeblik siden, de havde skrevet min email forkert. Har nu modtaget den, og har betalt. Pris 5796 kr. 5 uger i Thailand med hjemrejse lige over nytår. Hvis jeg havde rejst hjem den 1.1.2014, var prisen så 5500 kr. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 02/09-2013 10:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Jeg ringede også, travlhed, den er registreret. Min hidtil dyreste billet - cirka 6.600 kr. (til Phuket) - men den skulle give 100 procent miles til mit Miles & Smiles, så jeg der står til en "gratis" rejse næste gang. Næste gang, jeg skal købe billet, bliver det i god tid. |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 02/09-2013 11:06
|
Hvordan betaler i Hos Thai? Kan godt se, at der er et konto nummer, men er der ikke noget med, at man er dårligere stillet ved bankoverførsel, hvis noget skulle ske med selskabet? Der står også at man kan oplyse kreditkort oplysningerne. Ringer man så og oplyser kortnummer, udløbsdato og cvc kode? De kan jo så bruges af den, der får oplysningerne:-/ Er måske lidt forsigtig, men hvad gør I? |
|
Spring til debat: |