Se indlæg
Ændring af billet
|
|
sony |
Lagt på d. 29/08-2013 16:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Nogle der har erfaring med at få lavet ens billet om på grund af sygdom hvor forsikringen ikke vil dække? Har købt og betalt ved flybillet hertil 11/11 med thai igennem flybillet, men kan godt forestille mig min forsikring ikke vil dække på grund af at jeg skal/ er begyndt på noget nyt medicin (blodfortyndende og noget for kolestorol) Nogle siger 3 måneder og nogle 2 måneder. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
HCA |
Lagt på d. 29/08-2013 16:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
blodfortyndende og kolesterol medicin alene burde ikke være årsag til, du ikke kan flyve til Thailand. |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 29/08-2013 16:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Ikke helt forstået .... At være begyndt på ny medicin er vel ikke en sygdom i sig selv. Iøvrigt 2 helt almindelige mediciner, der er jo gået mode i at udlevere kolestrolmedicin Har selv været fanget af kolestorolmedicin men er væk fra denne igen, ved ganske enkelte ændringer af leve uvaner Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 29/08-2013 16:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
det har jeg fået i flere år, hvad problem skulle der være i det ?.......det er jo ikke medicin der er det store problem, men din evt. sygdom ........ |
|
|
sony |
Lagt på d. 29/08-2013 16:34
|
Jamen det fordi jeg har fået lavet en ballon udvidelse og sat en tent ( tror jeg nok det staves) ind efter en blodprop i brystet. Så skal jeg tage blodfortyndende medicin og åbenbart også kolestorol. Og efter hvad jeg kunne forstå på mit forsikringsselskab skal der gå 2 måneder uden jeg bliver syg af medicin.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
HCA |
Lagt på d. 29/08-2013 16:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Jeg har selv fået flere ballonudvidelse, og for mit vedkommende blev jeg ikke syg af de piller. Jeg er ikke læge, men var jeg dig, så ville jeg allerede nu glæde mig til at komme af sted 11.11. Jeg lader bare være med at tage kolesterol medicinen mens jeg er i Thailand, for der har jeg rigelig med problemer med at holde sammen på, det der skal ud den anden vej, og kolesterol medicinen gør min mave lidt mere løs. |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 29/08-2013 16:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Hmm.... Da jeg begyndte på blodfortyndende sagde min læge at der MÅSKE kunne gå 3 MÅNEDER INDEN den ville virke....derfor ville hun have mig til regelbundne målinger. Hvad med at høre med et andet forsikringsselskab ? Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 29/08-2013 16:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
spørg din læge, hvis han siger god for at du kan (skriftlig) så skulle der ikke være problemer med din forsikring...............har selv prøvet det så god tur.............. |
|
|
farang47 |
Lagt på d. 29/08-2013 17:32
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Sony, spørg forsikringen, det må da være det rigtige. Jeg fik selv indsat en stent for nogle år siden og dengang skulle der gå 6 mdr inden forsikringen igen ville tage mig ind. |
|
|
sony |
Lagt på d. 29/08-2013 17:38
|
Jeg er godt klar over det med forsikringen, det var mere med hvordan det var med at få ændret min flyvebillet, om der var nogle der havde erfaring med det. Men ellers tak for alle svar. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
Spring til debat: |