Se indlæg
 Udskriv debat
Land Of Smiles
Anita
Jeg Suk- ker dybt når jeg læser dine indlæg Longway, læs hvad Patirak skriver og tænk dig lidt om inden du svarer, for ikke så længe siden var du en anden anden person og et andet menneske der var lige så forvirret og bange for hvad Thaierne kan finde på, men nu virker du som om du som Patirak skriver, er omvendt Mormon .I dit tidligere liv under et andet navn, var du lige så forvirret, ensom og bange som så mange andre herude, du lavede nøjagtig de samme fejl som mange andre, dem du hakker på i dag, er lige så forvirret, men desværre har du glemt det under reformationen hvilket er meget kedeligt, at man bliver ædru alkoholiker betyder ikke at man er alvidende og/eller overmenneske, dvs, retten til at fortælle andre at de er helt forkert på den som dine indlæg bærer præg af .
Med dyb respekt for din status som ansvarlig alkoholiker du nu er nået til at være, er det forståeligt at du vil dele dine meninger, men det bliver man altså ikke gud og alvidende af! Med al respekt, ville det ikke være på sin plads at du skiftede din signatur ud med dit rigtige navn, og at du måske stak en finger i jorden?

Longway
Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med at jeg har vaeret bange, at jeg har proevet det samme, hvad taenker du paa.....I oevrigt hakker jeg ikke paa nogen, jeg debattere et emne og udfolder min mening..Saa suk du bare viedere

Jeg har blot til tider lidt skarpe meninger, det har intet med at vaere nedladende eller hoejroevet at gore, for de 2 ting er jeg bestemt ikke.......

Hvis du er ude paa at koere en terapi paa mig, saa ville det klae' dig at sende en PB. Jeg svare nok ikke.
Maaske du traeder en smule for langt i dit indlaeg !
Redigeret af Longway d. 27/08-2013 15:11
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
patirak
Ligemeget hvad og sikkert total "off-topic", så har jeg efter et liv med rigtig mange tæsk lært følgende:

"ALLE uanset social status og uanset hvilke forholdsregler man har, kan ende i rendestenen..."

"Du finder først ud af, hvem der oprigtigt står ved din side (venner, familie, kæreste, kone mv.) når du faktisk sidder i selve rendestenen."

"Dem der ender med at hjælpe dig ud af rendestenen, er oftest dem du troede ikke ville hjælpe dig og omvendt. Om f.eks. en kvinde er tidligere bar-pige eller Jomfru-Maria selv, har intet at gør med om hun hjælper dig eller ikke, når du først sidder i rendestenen."

PS: Min kæreste er en af disse "visse piger" og uden hende var jeg ikke kommet op af rendestenen. Derfor har jeg også den dybeste respekt for hende - for uanset hendes fortid, så ved jeg, at hun står 100% bag mig.

Så jeg holder et åbent sind overfor alle, men efter sidste tur med snuden i rendestenen, så ved jeg også 100% hvem jeg kan stole på og hvem jeg ikke kan stole på. Det er en af fordelene ved at ende i rendestenen :-)

Jeg kan forøvrigt sige at man bliver dybt overrasket over hvor få mennesker der egentlig er der, når man virkelig har brug for det. Så "jo" jeg har faktisk ondt af de hjemløse, da jeg ved at det kan ske for selv den bedste...
Redigeret af patirak d. 27/08-2013 15:51

Longway
Patirak.

Jamen saa er vi da enige saa langt.

Hvis jeg kigger i bakspejlet, saa ser jeg da ogsaa grumme ting og sager, ikke alle ville have staaet model til den slags, hvis min kone ikke havde givet mig redningsvesten paa, ja saa var jeg druknet stille og roligt i mit eget ego....og shit.

Og ja, den slags mennesker skal man have den dybeste respekt for - resten af livet.....De haenger ikke paa traeerne !

Kaerligheden laenge leve.

Sun baby
Mvh. Chiliposen.

Longway
Forstaar ikke at indlaeg 21 og saa mit svar 22 ikke er slettet.

Hvis der er nogen der er personlig saa er det da indlaeg 21
Mvh. Chiliposen.

Fotofreak
Longway skrev: Forstaar ikke at indlaeg 21 og saa mit svar 22 ikke er slettet.

Og jeg forstår ikke hvorfor indlæg #21 & #22 skulle slettes ...

M.v.h. Fotofreak

Longway
Er vi ikke ude i en personlig overfusning ?

Eftersom det er mig som indlaeg 21 er rettet imod, saa tager jeg det personligt.

Men fint hvis visse folk kan faa styret dere nysgerrighed ved at kigge over haekken...
Redigeret af Longway d. 27/08-2013 22:25
Mvh. Chiliposen.

patirak
Jeg synes faktisk indlægget burde slettes, da det er alt for personligt og ikke kommer nogen her ved.

Fotofreak
Longway skrev: Er vi ikke ude i en personlig overfusning ?

Overfusning - Nej det synes jeg ikke.

Longway skrev: Men fint hvis visse folk kan faa styret dere nysgerrighed ved at kigge over haekken...

OK - Så kan Du ikke ha' et problem med "Anita's" indlæg #21, og dit eget indlæg #22.

Undskyld Off Topic

M.v.h. Fotofreak
Redigeret af Fotofreak d. 27/08-2013 23:40

Longway
FF.

Hvis du nu lettede lidt paa osteklokken, ja saa kommer der lidt ilt ind, og ilten gaar til hjenen..naar du har gjort det, saa proev at laese indlaeg 21. 1 gang mere..maaske 2-3-4 gange, saa vil du maaske forstaa..

Grunden til at jeg skriver det med haekken, det er for at saa kan du ogsaa foelge med !

I bund og grund er jeg da rimelig kold over at Anita sviner mig til...noget er sandt, noget er noget forbandet sludder, men lad nu bare Anita more sig, og lad hende nu bare foele at hun er noget.

I mine oejne er hun en kuglestoeber........

Dog undre det mig at folk ..Visse folk naermest kan faa orgasme ved at pille ved andres fortid..det maa daelme staa sloejt til.

Headbanger
Redigeret af Longway d. 28/08-2013 00:42
Mvh. Chiliposen.

Fotofreak
Longway skrev:

FF.

Hvis du nu lettede lidt paa osteklokken, ja saa kommer der lidt ilt ind, og ilten gaar til hjenen..naar du har gjort det, saa proev at laese indlaeg 21. 1 gang mere..maaske 2-3-4 gange, saa vil du maaske forstaa..

Grunden til at jeg skriver det med haekken, det er for at saa kan du ogsaa foelge med !

I bund og grund er jeg da rimelig kold over at Anita sviner mig til...noget er sandt, noget er noget forbandet sludder, men lad nu bare Anita more sig, og lad hende nu bare foele at hun er noget.

I mine oejne er hun en kuglestoeber........

Dog undre det mig at folk ..Visse folk naermest kan faa orgasme ved at pille ved andres fortid..det maa daelme staa sloejt til.

Headbanger

Hej igen Longway, og tak for dit svar.

Med hensyn til ilt til hjernen: Det er jeg simpelthen nødsaget til at forsøge mig med, idet min faste leverandør af min foretrukne luftart jeg indtager gennem mund og næse, pt. sidder i spjældet.

http://abcnews.go...s-20066841

Og er "Anita" en kvinde ? - Jeg kalder mig for 'Fotofreak' og det brugernavn er misvisende (nogle tror nok, at jeg fiser rundt og tager fotos, men sanheden er, at jeg interesserer mig for ældre fotos andre har taget - Specielt fotos fra Thailand 1945-1990)

Op med humøret Smile

M.v.h Fotofreak

PS: Igen undskyld for OT
Redigeret af Fotofreak d. 28/08-2013 02:04

Skipper Hans
Set med en udenforstaaende's oejne er indlaeg #21 nu et ret personligt angreb som godt nok kraever et svar, uden at jeg personlig kender hverken den ene ell. anden af de involverede synes jeg longway takler den fint, set I lyset af at toget er koert helt af sporet.

Ha en rigtig god dag...

mvh skipper hans
manila

Skipper Hans
FF - om Anita er kvinde ell. ej er uden betydning, I danmark anses navnet Anita tilhoerende en person af kvinde koen, var man nu af den ene ell. anden grund kommet til at kalde Anita en ham havde det sgu ogsaa vaeret galt... der maa jo vaere en grund til at personen kalder sig Anita hvad enten det er sandt ell. ej.. dette var maaske lidt uden for "the topic" men kunne ikke dy mig, tak...

Fotofreak
Skipper Hans skrev:

FF - om Anita er kvinde ell. ej er uden betydning, I danmark anses navnet Anita tilhoerende en person af kvinde koen, var man nu af den ene ell. anden grund kommet til at kalde Anita en ham havde det sgu ogsaa vaeret galt... der maa jo vaere en grund til at personen kalder sig Anita hvad enten det er sandt ell. ej.. dette var maaske lidt uden for "the topic" men kunne ikke dy mig, tak...

OKI Skipper - Det er nok bedst vi fortsætter vores OT snak over i replikboksen

M.v.h. Fotofreak

Webmaster
Lad os nu undgå at tråde og siden ender i nogen form for personfnidder. Det kan ingen have interesse i.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Skipper Hans
Fotofreak skrev:

Skipper Hans skrev:

OKI Skipper - Det er nok bedst vi fortsætter vores OT snak over i replikboksen

M.v.h. Fotofreak

Det er ret FF - og jeg er bestemt ikke til hverken mudderkast ell. person fnidder. Anyway dropper jeg ud
for et stykke tid fra siden her - skal paa havet igen for en laengere periode saa fortsat god fornoejelse hvad enten man er I Thailand ell. Danmark. hej med jer allesammen og tak for denne gangWink

Mvh.

Hans Taestensen
Las Pinas City
Philippines

(Tidligere: Jakarat / Korat / Pattaya)

Spring til debat: