Se indlæg
 Udskriv debat
tilbud med THAI
kiss
er der nogen herinde der ved om der kommer tilbud med Thai ,og cirka hvornår , afrejse sidst i juni 2014 det betyder meget da jeg skal købe 7 billetter og vi vil flyve direkte
venlig hilsen Kiss

Anonym Bruger
Generelt set nej der er ingen af os der ved om der kommer tilbud på biletter med Thai i juni næste år. Det ved selv Thai sikkert ikke endnu.

Men hvis du henviser til at den billigste pris lige nu er 30.000 kr per person så er jeg 100% sikker på at der kommer mere rimelige priser senere. Thai har det med at sælge biletter langt ude i fremtiden til horrible priser og så falder prisen når sæsonen frigives.

Jeg flyver hvert år til Taiwan via Bangkok i starten af juni. der plejer der at komme fornuftige priser på biletterne i december eller Januar. I år var vi på ferie fra 16 juni og frem og der var biletterne til rimelige priser fra omkring starten af januar. Vi gav ca 4800 kr pr voksen og prisen blev ikke meget lavere end det.

Så mit råd er at starte med at kigge efter priser i starten af januar og hvis prisen nærmer sig 4500 kr pr voksen så bliver det ikke meget billigere medmindre de kører speciel tilbud.

kiss
håber barer at få billetter op til 5000 kr , der er gode priser på nu hvis vi ville mellemlande men min søn og mand vil ikke så jeg venter, takker for dit svar venter og håber det bedste

Tumut
Tilmeld deres nyhedsbrev, så får du besked når der er nye tilbud

jojokent
Hej jeg flyver 10 11 gange om året , vent endelig . Jeg køber oftest mine billetter 1 til 2 uger før. det kan ikke svare sig at købe i for god tid. Og juni er ikke en dyr periode.

Spring til debat: