Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
I forbindelse med at jeg skal søge om non immigrant visa "O", vil jeg høre om nogle herinde har erfaring med hvilket sprog man accepterer. Må papirerne (dåbsattest, vielsesattest m.m.) oversættes til engelsk, eller er det et krav at de oversættes til Thai.
Din Danske dåbsattest kan du bede kirkekontoret om at give dig på English, koster ikke noget få år tilbage da jeg skulle flytte her ned, kan jo været lavet om siden den gang..
Den har jeg kunne bruge de gange jeg er blevet bedt om det her nede, for mit Visa..Altså "bare" på English...
Har lige vaeret inde på den Thailandske ambassade i København og søgt om non immigrant O visa, de ville ikke engang se dåbsattesten, så det er vist nok ikke nødvendigt at få den oversat, danske pappirer er ok på ambassaden, de forstår jo dansk.