Se indlæg
muslimer
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 13/02-2006 18:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
[quote]clydehaumann skrev: Var det ikke en ide at tale om dette denne side er beregnet paa,naemlig Thailand....... quote] så vidt jeg har set demonstrerer thailandske muslimer da osse mod os danskere......... nielsen31000 |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/02-2006 18:13
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, nielsen31000 skrev: [quote]clydehaumann skrev: Var det ikke en ide at tale om dette denne side er beregnet paa,naemlig Thailand....... quote] så vidt jeg har set demonstrerer thailandske muslimer da osse mod os danskere......... nielsen31000 Jo, men de opførte sig i det mindste pænt, da de demonstrerede. Jeg synes også, at denne diskussion ikke helt hører til på DTW, og hvis den skal være her, så er den begyndt at fylde for meget. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 13/02-2006 18:17
|
ja det gjorde de ....politiet er jo osse kendt for ikke at lægge fingrene imellem når det gælder muslimerne hernede...eller hvad man nu siger nielsen31000 |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 13/02-2006 18:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
nielsen31000 der er nogen der mener at man ikke skal diskuterne vise emme her paa DWT og de vil saa gerne vaere smagdommer over for andre og bestemme hvad vi maa skriver om. Saa laenge der er noget at skriver om saa laenge skal vi blive ved med at skriver Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/02-2006 18:24
|
Hej, nielsen31000 skrev: ja det gjorde de ....politiet er jo osse kendt for ikke at lægge fingrene imellem når det gælder muslimerne hernede...eller hvad man nu siger nielsen31000 Jo, jeg husker godt sagen med lastbilerne, MEN jeg husker også sagen med moskeen. Anyway, jeg tror, at de muslimer, der buldrer i syd, er nogle andre end de, der kvækkede foran ambassaden. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 13/02-2006 18:40
|
ok......jeg er dansker bor i udlandet.......men jeg er stadig dansker...der er fra flere muslimske sider blevet opfordret til at slå danskere ihjel.......så det vedkommer da os alle .....uanset om vi er i dk,thailand eller andre steder på kloden.....jeg tror de fleste danskere har brug for at lufte lidt meninger om det her......osse selv om vi siger det samme...... nielsen31000 |
|
|
rolan |
Lagt på d. 13/02-2006 19:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
det var godt skrevet nilsen 300000 |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 13/02-2006 19:16
|
Saa man man da haaber at budskabet er forstaaet af person der vil stoppe denne traed.
Redigeret af thaikurt1 d. 13/02-2006 19:44 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 14/02-2006 06:11
|
Nu bruge man ogsaa born til at demonstreret her er tale om 500 palaestinensiske born med deres modre i protesmach. Born var ned til fire aar,de rabet slagord mod danmark og trampede paa dannebrog og havde en kiste med der hvad indhyllet i det danske flag. Bag Protesten stod den militante islamiske gruppe Hamas der for en mld sidste vandt valgtet.. <---------------------------------------------------------------------> Hvad for dog foraeldre til at tage deres born med til protesmach der kun har det ene formal at svine danmark til ? Danmark giver hver aar 100 mil til palaestinensiske omraader og at man skal laese hvad de regne dannmark for saa vil jeg mene at penge skulle bruge et andre sted i verden. Jeg mener helle ikke at vi skal give penge til militante gruppe som Hamas og stotte det de staa for. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 14/02-2006 08:13
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
clydehaumann skrev: Var det ikke en ide at tale om dette denne side er beregnet paa,naemlig Thailand. I der sidder og mener det samme behoever vel ikke blive bekreftiget lengere om at i mener det i nu mener. Jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om hvad nogen mener op dette emne og dermed burde det vaere uddebateret. Lad os komme videre. Jeg er efterhånden også inde på noget af det samme som Clyde, måske på en anden baggrund da jeg efterhånden syntes at de ekstrimistiske muslimere ikke er SÅ interessante at de skal fylde SÅ meget hverken i dagspressen eller her på siden. Jeg syntes simpelthen ikke at de har gjort sig fortjent til SÅ meget opmærksomhed. Lad os hellere prøve at komme lidt videre med noget af det som vi er glade for - nemlig Thailand :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 14/02-2006 08:44
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Webmaster skrev: clydehaumann skrev: Var det ikke en ide at tale om dette denne side er beregnet paa,naemlig Thailand. I der sidder og mener det samme behoever vel ikke blive bekreftiget lengere om at i mener det i nu mener. Jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om hvad nogen mener op dette emne og dermed burde det vaere uddebateret. Lad os komme videre. Jeg er efterhånden også inde på noget af det samme som Clyde, måske på en anden baggrund da jeg efterhånden syntes at de ekstrimistiske muslimere ikke er SÅ interessante at de skal fylde SÅ meget hverken i dagspressen eller her på siden. Jeg syntes simpelthen ikke at de har gjort sig fortjent til SÅ meget opmærksomhed. Lad os hellere prøve at komme lidt videre med noget af det som vi er glade for - nemlig Thailand :-) Fukdstændig enig Kim, så kan dem der vil læse om de f......... muslimmer lave deres ejen hjemmeside så kan de skrive alt de vil om dem der. Jeg er så pisse træt at at høre om dem, hvis ikke det er i tv så det fandme også herinde og det er depremmerende. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 14/02-2006 13:28
|
Men det du skriver i dit indlaeg Webmaster tyder det paa at du har taenk dig at lukke denne traed eller har jeg misforstaae dit indlaeg. Derfor vil jeg lige minde dig om hvad du har skrevet for 8 dag sidste. Du skriver i et svar til Clyde d. 06-02-06. citat: Tråden her er i høj grad indirekte relevant for siden her. Hvad for dig saa nu til at skrifter menig ? Redigeret af thaikurt1 d. 14/02-2006 13:42 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/02-2006 13:53
|
Der er ingen Administratorer, der har sagt, at de vil lukke tråden, så vidt jeg husker. Men det er blevet sagt først af Clyde og senere af Kim, at de synes, at nu har vi brugt tid nok på muslimerne, idet det her er en Thai-side. Jeg tolker det som en pæn anmodning, og ikke som en trussel om at lukke tråden. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 14/02-2006 14:02
|
Jeg tro at du har misforstaae mit indlaeg . Jeg antyder til at maaske har kim overvejet at lukke denne traed. og ikke det du gerne vil frem til i dit indlaeg. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
high-tower |
Lagt på d. 14/02-2006 14:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 214 |
Tja, det er vel i sidste ende op ti medlemmerne om man mener der er mere at tilføje/bidrage med. Når ikke der kan koges mere suppe dør debatten vel stille og roligt ud. Det er mig simpelthen bare fortsat en gåde hvordan nogle som ikke ønsker at læse/følge denne tråd, aligevel partout skal ind og læse den - og tilmed oprette indlæg om det! Af overskriften fremgår det nok så fint "muslimer" - jamen så spring dog tråden over venner!!!! - Hvorfor læse om noget man ved gør en syg, trist eller deprimeret? I skal se, i løbet af kort tid er det nok begrænset hvor meget nyt der kan tilføres, så dør debatten nok ud af sig selv. |
|
|
rolan |
Lagt på d. 14/02-2006 14:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
det kan jo også tænkes at webmaster føler sig presset til at skrive sit nye inlæg ligesom den forrige afstemning hurtigt blev taget ned men det ved jo kun han |
|
|
danthai |
Lagt på d. 14/02-2006 16:33
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Ja såan kan man jo se at de hygger sig muslimerne http://www.glumbe.../rave.html Oa ja de er virkelig gode skolelærer,de forstår sig på børne opdragelse http://www.jp.dk/...d=3556220/ Ja de muslimer er søde,vi holder so meget af dem bangkok er dejligt,pattaya er bare bedre, phuket endnu bedre,og ja thailand er bare bedst
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 14/02-2006 16:35
|
Du har ret i high-tower naar alt dette er ballade er overstaaet saa er der jo ikke mere at skriver. Jeg forstaa dem hele ikke. men der maa jo vaere en grund til at de mener at det fylde for meget Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 14/02-2006 16:35
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Nej-nej, jeg er skam ikke presset til noget og har skam hellere ikke til hensigt at låse tråden og jeg mener i øvrigt stadigvæk at tråden har relevans til vores lille dansk-thai verden i kraft at den opførelse som visse muslimere (læs: Imamer og slæng) har udvist både inden- og udenfor landets grænser. Men samtidigt så syntes jeg ikke at den skandaløse opførelse som disse mennesker har udvist skal "belønnes" med så meget sendetid og spalteplads i diverse medier fordi så interesante finder jeg dem ikke på nogle måde. Jeg går ind for religionsfrihed, men ikke religionslighed og har nogle lyst til at dyrke satan og lignende så er de da velkommen til det for mig - bare jeg slipper for at høre om det og ikke tvinges til at æde speciel mad ligesom Københavnske skolebørn idag er det fordi én miniotetsreligion kræver det. Thai'er kræver da hellere ikke at Københavnske skolebørn stopfodres med chili'er. Det er det der var begrundelse for mit forrige indlæg, samt et ønske om at vi kigger lidt fremad mod det der ligger os lidt mere kært. Slutteligt vil jeg gerne henvise til dette indlæg fra en ny bruger her på siden: http://www.dansk-...1725#20416 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 14/02-2006 16:42
|
Tak for dit svar Super Administrator . Det hvad hvad jeg havde forventer at du ville svare. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
Spring til debat: |