Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der ved om det er lige så nemt at komme til PP fra Krabi lufthavn som det er fra phuket lufthavn? Jeg skal dertil i august og plejer at tage fra phuket men overvejer at tage fra krabi denne gang. Men jeg er lidt usikker da jeg aldrig har taget turen fra krabi lufthavn.
Jeg tør ikke sige, hvad en taxi koster i forhold til på Phuket, men køreturen er noget kortere, cirka 19 km mod cirka 32 km, og sejlturen er også kortere - vist cirka en halv time kortere.
Okay ja, så tror jeg jeg vil prøve det. Nu spørger jeg måske lidt dumt men sejler der færger hele året fra krabi? Jeg var nemlig inde på en hjemmeside hvor der stod færgen sejlede fra krabi nov. - april, men den sejler hele året fra phuket. Jeg vil jo ikke risikere at stå i krabi og ikke kunne komme videre
Taxi fra Krabi lufthavn til Krabi koster 500 baht. Bus koster 115 baht.
Færge ved jeg ikke noget om, men intet problem at komme fra Ao Nang til PP på heldags-ture sidst i april.